Dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługą dostępu do Internetu oraz usługi w zakresie realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Radłów

Data publikacji 2013-12-16
Data zakończenia 2013-12-30 10:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Radłowie
Miejscowość Radłów
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Sieć zintegrowana,
  • Sieć radiowa,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520996 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302131006, 302321108, 324180006, 324131002, 324121108, 516000001, 453143200, 486200000, 486240008, 503120005, 500000005, 503000008, 503100001, 727200003, 805331000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy, instalacje, usługi:
1. Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla 7 Jednostek Podległych Zamawiającego (zwanych daje JP) 55 szt. zestawów komputerowych (nazywana dalej Komputery z oprogramowaniem dla JP ).
2. Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla 50 gospodarstw domowych (Beneficjenci Ostateczni zwani dalej BO) 50 komputerów stacjonarnych (nazywana dalej Komputery z oprogramowaniem dla BO).
3. Dostawa i instalacja 7 drukarek kolorowych dla JP (nazywana dalej Drukarki dla JP).
4. Dostawa i instalacja sprzętu sieciowego dla JP (nazywana dalej Sprzęt sieciowy dla JP).
5. Dostawa i instalacja zasilaczy awaryjnych UPS dla jednostek podległych (nazywana dalej Zasilanie awaryjne dla JP).
6 Modernizację sieci zasilającej uwzględniającą podłączenie zasilaczy awaryjnych (Modernizacja zasilania dla JP).
7. Podłączenie do internetu 7 Jednostek podległych Zmawiającego (nazywane dalej Podłączenie do internetu dla JP).
8. Podłączenie do internetu 50 BO (nazywane dalej Podłączenie do internetu dla BO).
9.Usługa szkolenia komputerowego dla BO (nazywana dalej Szkolenia komputerowe dla BO)
10.Usługa aktualizacji oprogramowania i modernizacji sprzętu komputerowego dla JP (nazywana dalej Modernizacja komputerów dla JP).
11. Usługa aktualizacji oprogramowania i modernizacji sprzętu komputerowego dla BO (nazywana dalej Modernizacja komputerów dla BO).
12. Usługa zapewniania dostępu do internetu dla (JP) oraz (BO) przez okres 24 miesięcy od stycznia 2014 do 31.12.2015 (nazywana dalej Usługa zapewnienia dostępu do internetu dla BO i JP)
13. Usługi serwisowe i gwarancyjne dla sprzętu komputerowego i sieciowego (nazywane dalej Usługi serwisowe i gwarancyjne).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Radłowie
Ulica ul. Kolejowa 7
Nr domu 7
Miejscowość Radłów
Kod Pocztowy 33-130
Województwo małopolskie
Tel 14 6782044
Fax 14 6782818
Regon 00054565600000
E-mail inwestycje@gminaradlow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10 000,00zł. zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto: 91 8589 0006 0240 0000 0026 0001 - Urzędu Miejskiego w Radłowie. Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UM). 6. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty wniesienia wadium w pozostałych formach (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 10. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W wykazie należy ująć dostawy i usługi określone w Rozdziale V SIWZ oraz załączyć dowody potwierdzające, że zostały one wykonane w sposób należyty, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (Wiedza i Doświadczenie) Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował nie mniej niż dwie dostawy po nie mniej niż 100 komputerów
Potencjał Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel (po uwzględnieniu ewentualnej franszyzy redukcyjnej). Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował nie mniej niż dwie dostawy po nie mniej niż 100 komputerów
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy załączyć (wpiąć) w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach dostaw przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania poszczególnych Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Zgodnie z art. 26 ust b) ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wobec powyższego Zamawiający wymaga - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - złożenia a) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (tj. dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej podmiotów trzecich) - dokumentów, o których mowa w pkt. 1 pkt. 3) oraz b) oświadczeń podmiotów udostępniających zasoby dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenia i dokumenty, dotyczące podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (wymienione jako załączniki nr 2 i 3 do SIWZ oraz oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej albo lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowe) mogą być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, przez ich Pełnomocnika - posiadającego uprawnienie do reprezentowania każdego z członków oddzielnie - lub przez każdego Wykonawcę oddzielnie. 2) Dokumenty dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt 1 ppkt 2-6 niniejszego Rozdziału) mogą być złożone przez jednego z Wykonawców lub łącznie przez kilku wspólników. 3) Dokumenty dotyczące potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (wymienione w pkt. 2 ppkt 2-6 niniejszego Rozdziału) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców (wspólników). 4) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a) zawieszenia dostaw oraz instalacji, uruchomień, konfiguracji i modernizacji przez Zamawiającego, b) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, c) siły wyższej, 2) zmiany wynagrodzenia, które przysługiwać będzie Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie przedmiotu zamówienia; 3) zmiany terminów realizacji w przypadku: a) uzasadnionej konieczności zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów dostaw oraz instalacji, uruchomień, konfiguracji i modernizacji, b) uzasadnionej konieczności zmiany kolejności wykonania poszczególnych etapów dostaw oraz instalacji, uruchomień, konfiguracji i modernizacji.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gminaradlow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Radłowie ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów pok. 14
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Radłowie ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Oś Priorytetowa VIII Działanie 8.3
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)