Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla: Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części tj.: Część 1 - dostawa mięsa i drobiu; Część 2 - dostawa wędlin i tłuszczu; Część 3 - dostawa pieczywa; Część 4 - dostawa artykułów mleczarskich i nabiałowych; Część 5 - dostawa warzyw i owoców; Część 6 - dostawa ziemniaków, kapusty i ogórków; Część 7 - dostawa jaj; Część 8 - dostawa ryb; Część 9- dostawa mrożonek; Część 10 - dostawa wyrobów garmażeryjnych Część 11 - dostawa artykułów spożywczych różnych.
Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególnione zostały w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j i 2k do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Pakiet asortymentowo - cenowy.
Ilości podane w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j i 2k są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będzie niżej wymieniona placówka: Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach ul. Brzozowa 4, 95-073 Grotniki.
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w godzinach od 6.30 do 12.00. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem.
Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010 roku nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3) przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi.
Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany.
Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej;
Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste, 2) bez obcych zapachów, 3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4) artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym; 5) przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi; W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie lub faksem zgłosi reklamacje Wykonawcy.
W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów tj.: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu, 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, 3) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca.
Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w pakiecie asortymentowym przez Wykonawcę.
Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i drobiu dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach..Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin i tłuszczu dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w GrotnikachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich i nabiałowych dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków, kapusty i ogórków dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w GrotnikachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa jaj dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w GrotnikachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa ryb dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w GrotnikachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach |