1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów PC, monitorów komputerowych LCD oraz komputerów przenośnych zgodnie ze specyfikacjami Zamawiającego wraz ze związanym z dostawą serwisem gwarancyjnym. 2.) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części, w tym: 2.1.) CZĘŚĆ 1: a) dostawa 23 (dwudziestu trzech) komputerów PC, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ A, podaną w części pierwszej załącznika nr 1 do SIWZ; b) dostawa 9 (dziewięciu) monitorów komputerowych LCD 22,5 cali o parametrach zgodnych ze specyfikacją podaną w części drugiej załącznika nr 1 do SIWZ; c) dostawa 14 (czternastu) monitorów komputerowych LCD 19 cali o parametrach zgodnych ze specyfikacją podaną w części trzeciej załącznika nr 1 do SIWZ. 2.2.) CZĘŚĆ 2: Dostawa 1 (jednego) kompletu komputera przenośnego, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ B, podaną w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.3.) CZĘŚĆ 3: Dostawa 1 (jednego) kompletu komputera przenośnego, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ C, podaną w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.) Wymagania dodatkowe (gwarancja, serwis, naprawa, dostawa): 3.1.) dostarczony sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia musi być objęty gwarancją jakości producenta w wymiarze minimum 36 miesięcy, liczonej od daty wystawienia faktury sprzedaży; 3.2.) wymagane jest, aby: a) naprawy w ramach gwarancji wykonywane były przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; b) była możliwość telefonicznie lub drogą elektroniczną, sprawdzenia, bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, konfiguracji sprzętowej każdego dostarczonego komputera oraz warunków gwarancji po podaniu jego numeru seryjnego; c) był dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień dotyczących dostarczonego sprzętu komputerowego, realizowany poprzez podanie, na dedykowanej stronie internetowej producenta, numeru seryjnego lub modelu komputera. 4.) Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wymagań związanych z realizacją zamówienia zostały podane w SIWZ
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa: 1.) 23 (dwudziestu trzech) komputerów PC, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ A, podaną w części pierwszej załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ; 2.) dostawa 9 (dziewięciu) monitorów komputerowych LCD 22,5 cali o parametrach zgodnych ze specyfikacją podaną w części drugiej załącznika nr 1 do SIWZ; 3.) dostawa 14 (czternastu) monitorów komputerowych LCD 19 cali o parametrach zgodnych ze specyfikacją podaną w części trzeciej załącznika nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednego) kompletu komputera przenośnego, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ B, podaną w załączniku nr 2 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednego) kompletu komputera przenośnego, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ C, podaną w załączniku nr 3 do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Kolejnictwa
|
Ulica |
ul. J. Chłopickiego 50
|
Nr domu |
50
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
04-275
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 4731300
|
Fax |
22 6107597
|
Internet |
www.ikolej.pl
|
Regon |
01638278500000
|
E-mail |
atesny@ikolej.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt. 6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z zamówieniem podstawowym
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
|
Wiedza |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
|
Potencjał |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
|
Zdolne |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
|
Sytuacja |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego wykazu wykonanych dostaw, z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty i miejsca wykonania (oryginał), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - z tego okresu czasu). Wykaz powinien zawierać co najmniej 3 dostawy: a) zestawów komputerowych typu PC, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 60.000 zł brutto za każdą dostawę - dotyczy części 1 postępowania; b) komputerów przenośnych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 12.000 zł brutto za każdą dostawę - dotyczy części 2 i 3 postępowania
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1.) Opis przedmiotu dostawy potwierdzający, spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - zawierający opis oferowanego sprzętu komputerowego wraz z jego parametrami technicznymi - na formularzach zgodnych z załącznikami nr 3, nr 4 i nr 5 do oferty. 2.) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt komputerowy jest produkowany zgodnie z normami: a) ISO 9001 lub równoważną; b) ISO 14001 lub równoważną; c) Energy Star 5.0. 3.) Oświadczenie Wykonawcy, że dla oferowanych komputerów oraz monitorów została wydana deklaracja zgodności CE oraz, że monitory będące przedmiotem postępowania w części 1 niniejszego postępowania posiadają certyfikat TCO 03 lub wyższy. 4.) Oświadczenie Wykonawcy, zawierające potwierdzenie kompatybilności komputera z zainstalowanym systemem operacyjnym. 5.) W odniesieniu do producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, oświadczenie Wykonawcy na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 8 do oferty zawierające: a) potwierdzenie, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; b) wykaz punktów serwisowych, wraz z ich nazwą, danymi teleadresowymi oraz adresami stron internetowych (jeżeli posiadają); c) zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia Zamawiającemu wraz ze sprzętem komputerowym dokumentu gwarancji jakości udzielonej przez producenta sprzętu komputerowego, na warunkach minimalnych, opisanych w punkcie 3.6 SIWZ
|
Inne dokumenty |
1.) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów. 3.) INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1.) wynagrodzenia określonego w § 3 umowy, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT; 2.) terminu realizacji umowy, pod warunkiem: a) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; b) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany; c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 3.) W przypadkach wystąpienia opóźnień Strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 4.) Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ikolej.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa ; pokój nr 67 - budynek główny IK - w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 14:00
|
Data składania wniosków |
30/12/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; Kancelaria Ogólna; budynek główny; pokój nr 68 - w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 15:00
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.12.2013 r. godzina 11:30; miejsce: Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; pokój nr 65 - budynek główny IK. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Andrzej Tęsny - tel. (22) 473-14-17 i Grzegorz Czarnecki - tel. (22) 473-10-26; e-mail: zamowienia_publiczne@ikolej.pl
|
Czy unieważnienie |
Nie
|