Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń rehabilitacyjnych oraz sprzętu AGD z podziałem na 5 zadań dla SP ZOZ Rypin

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2013-12-31 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 275957 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331584006, 331584006, 331550001, 397111309, 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń rehabilitacyjnych oraz sprzętu AGD z podziałem na 5 zadań dla SP ZOZ Rypin;
1). zakup i dostawa urządzenia do ćwiczeń samo-wspomaganych i z oporem - sztuk 2
2)zakup i dostawa Wyposażenie UGUL
3).zakup i dostawa pionizatora i podnośnika pacjenta
4).zakup i dostawa lodówek - sztuk 2
5).zakup i dostawa zmywarki - sztuk 1

Opis

zakup dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do ćwiczeń samo-wspomaganych i z oporem - sztuk 2zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia UGUL-azakup, dostawa, montaż i uruchomienie pionizatora i podnośnika pacjentazakup, dostawa i uruchomienie lodówek - sztuk 2zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zmywarki - sztuk 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. 3 Maja 2
Nr domu 2
Miejscowość Rypin
Kod Pocztowy 87-500
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 28054-53 do 55
Fax 054 2805922
Internet www.spzozrypin.pl
Regon 91085839400000
E-mail ewa.przetargi@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednio potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje ww warunku
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje ww warunku
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje ww warunku
Sytuacja Zamawiający wymaga posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum dla zadania ; Nr 1 - 1500,00 zł Nr 2 - 2000,00 zł Nr 3 - 9000,00 zł Nr 4 - 3000,00 zł Nr 5 - 7000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oferowany przedmiot zamówienia w całości musi być dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 107, poz. 679 i przepisami wykonawczymi do tej ustawy .Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w załącznikach parametrów technicznych do SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu lub innych materiałów określających parametry przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, potwierdzający spełnienie ww warunku tj. Deklaracja zgodności CE, zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych (jeśli dotyczy) tj. Deklaracja zgodności CE, Zgłoszenie do Urzędu rejestracji Wyrobów Medycznych (jeśli dotyczy),
Inne dokumenty Załączniki rodzajowe - cenowe, warunki gwarancji i serwisu, projekt umowy, oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej ,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 2. Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te: 1) spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 3) wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4) spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spzozrypin.pl
Adres uzyskania siwz SP ZOZ Rypin, 87 - 500, ul. 3 Maja 2, pokój nr 27 .
Data składania wniosków 31/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SP ZOZ Rypin, 87 - 500, ul. 3 Maja 2, sekretariat szpitala - pokój nr 12. Otwarcie o godz. 10.15 w pokoju nr 27
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zakup współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Osi priorytetowej 3, rozwój infrastruktury społecznej działania 3.2 Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej Projekt pn. Nowa jakość Usług - Oddział Rehabilitacji w SP ZOZ w Rypinie. Dofinansowanie wynosi 64% .
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)