Rozbudowa i utrzymanie serwisów internetowych

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2013-12-27 13:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 275991 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722129400
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi rozbudowy i utrzymania serwisów internetowych GITD utrzymywanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest ujednolicenie i modernizacja systemu zarządzania treścią serwisów internetowych Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego poprzez dostarczenie, konfiguracje i uruchomienie produkcyjne Aplikacji systemu zarządzania treścią, zwanej dalej CMS lub systemem CMS.
Realizacja zamówienia zakłada realizacje przedmiotu zamówienia w dwóch etapach kończących się odbiorami etapu. Kolejno są to etapy: 1. Wdrożenia testowego, przez co rozumie się wykonanie usług dostarczenia i uruchomienia systemu CMS na środowisku testowo-deweloperskim; 2. Wdrożenia produkcyjnego, przez które rozumie się dokonanie przez Zamawiającego usług konfiguracji, dostosowania treści oraz struktury informacyjnej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Ulica ul. Postępu 21
Nr domu 21
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-676
Województwo mazowieckie
Tel 22 2204801
Fax 22 2204899
Internet www.gitd.gov.pl
Regon 01742760400000
E-mail klaudia.koprowska@gitd.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 100
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: Wadium w postępowaniu na rozbudowę i utrzymanie serwisów internetowych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. 2 zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każde, polegające na wdrożeniu systemów zarządzania treścią
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
Zdolne Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. legitymującymi się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat określonym poniżej: a) Jeden programista front-end z doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 projektów implementacji systemów zarządzania treścią; b) Dwóch programistów serwer-side z doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 projektów implementacji systemów zarządzania treścią; c) Jeden analityk z doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 projektów związanych z tworzeniem struktury informacyjnej serwisów www; d) Jeden kierownik projektu z doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 projektów wdrożeń systemów zarzadzania treścią. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w ofercie, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia uczestniczyły w jego realizacji. Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a) formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru DP.1.; c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2.; d) formularz wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru DP.3.; e) formularz potencjał kadrowy (wykaz) sporządzony według wzoru DP.5.; f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodną ze wzorem określonym formularzem DP 6
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego Przedmiot Zamówienia dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: a) zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z terminami określonymi w OPZ, z zastrzeżeniem § 12 ust. 1 - dopuszcza się zmianę Harmonogramu oraz terminu końcowego realizacji Przedmiotu Zamówienia; b) zmiany przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania aplikacji do nowych potrzeb Zamawiającego - dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań aplikacji a także harmonogramu oraz końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia o czas konieczny dla wprowadzenia zmian w aplikacji; c) pojawienia się wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru Przedmiotu Zamówienia - dopuszcza się zmianę Harmonogramu oraz końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia; - zmiany dotyczące sposobu wykonania Umowy, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień - dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań aplikacji oraz harmonogramu i końcowego terminu realizacji
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gitd.gov.pl
Adres uzyskania siwz Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria)
Data składania wniosków 27/12/2013
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)