Data publikacji |
2013-12-20 |
Data zakończenia |
2014-01-10 09:00:00 |
Instytucja |
Wojskowa Akademia Techniczna |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Tusz,
- Bloki papierowe,
- Części i akcesoria do maszyn biurowych,
- Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
- Maszyny liczące L 74/42 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
- Wyroby biurowe,
- Kleje
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
531672 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
226000006, 228163006, 249100006, 301244008, 301251002, 301412001, 301413002, 301900007, 301910004, 301911407, 301920001, 301921002, 301921112, 301921215, 301921222, 301921253, 301921301, 301921318, 301921325, 301921332, 301921507 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna
|
Ulica |
ul. Kaliskiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-908
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6837865
|
Fax |
022 6837977
|
Internet |
www.wat.edu.pl
|
Regon |
01212290000000
|
E-mail |
szp@wat.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: 6 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 10.01.2014r. do godz.09:00.
W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem Dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Prawa zamówień publicznych
- dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: wykaże się odpowiednim doświadczeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykaże, że wykonał przynajmniej dwie dostawy (dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego) na kwotę minimum: 250 000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, wystawione przez zamawiającego/odbiorcę dostawy. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia, przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca dysponuje opłaconą polisą, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia na kwotę: 250 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego, na potwierdzenie, że zaproponowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty tylko i wyłącznie karty katalogowe producenta zaproponowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiający porównanie danego przedmiotu z parametrami znajdującymi się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazanymi przez Zamawiającego.
2. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego dla pozycji 9,10,13,14,15,16,20,97,98,99,100,101,156,157,158,159,160 Wykonawca dołączy próbki zaproponowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z opisem oraz kompatybilności. Próbka - każda w oddzielnym opakowaniu, na opakowaniu nazwa producenta, numer katalogowy, numer pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Próbki po jednej sztuce wraz z kartami katalogowymi producenta muszą być zgodne ze złożoną ofertą oraz z podaną w kolumnie 11 nazwą producenta i kodem.
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ,
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt. 5 SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wat.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
W siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek).
|
Data składania wniosków |
10/01/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
W Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Bud. Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek) do dnia 10.01.2014r. do godz. 9:00 lub przesłać na adres
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy.
2) Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 75% wartości przedmiotu zamówienia.
3) Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
4) Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, przewiduje się zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem pkt. 6 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy.
6) W przypadku opóźnienia realizacji umowy lub jej części przez Wykonawcę pkt. 5 nie ma zastosowania do dostaw wykonanych z opóźnieniem.
7) Przewiduje się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszymi modelami tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego modelu, lub modelu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt ujęty w aneksie, winien odpowiadać parametrom technicznym z wykazanym w załączniku do umowy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|