Wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-07 11:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Bloki papierowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532554 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 392941000, 301921215, 228160003, 302372300, 189000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego na wykonanie i dostawę materiałów pomocniczych dla studentów w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamówienie będzie polegało na dostawie materiałów pomocniczych -długopisy, torba, wkłady papierowe, pendrive- dla studentów wraz z usługą projektu graficznego i znakowania -nadruku lub graweru.
4. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
1) Wszystkie oferowane materiały pomocnicze muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
2) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektów graficznych znakowania -nadruk lub grawer- na poszczególnych materiałach pomocniczych, dostosowania projektów do znakowania, wykonania matryc oraz umieszczenia znakowania na materiałach pomocniczych. Projekty będą podlegały ostatecznej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przesłać Zamawiającemu opracowania projektów graficznych znakowania do akceptacji na poszczególnych materiałach pomocniczych w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3) Wszystkie materiały pomocnicze muszą zawierać naniesione odpowiednią techniką nadruku logo, kompletne materiały związane z elementami identyfikacji wizualnej -logo, znaki graficzne oraz inne projekty potrzebne do przygotowania matryc- zostaną udostępnione Wykonawcy wyłonionemu w przetargu, po podpisaniu umowy.
4) Wytyczne -opracowania graficzne- do przygotowania materiałów pomocniczych znakowania będą zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
5) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny znakowania w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy na każdym z artykułów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
6) Zamawiający jest zobowiązany w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania projektów do ich zaakceptowania lub zgłoszenia uwag. Wykonawca będzie mógł przystąpić do prac związanych ze znakowaniem na materiałach pomocniczych, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji znakowania.
7) Wykonawca jest zobowiązany w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag przedstawić nowy lub poprawiony projekt znakowania.
8) Dostarczone produkty mają być wolne od wad, pełnowartościowe, nowe i spełniające wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
9) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na wskazany adres, zamówione materiały pomocnicze dla studentów w terminie wyznaczonym w rozdziale IV SIWZ.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny -np. wycofanie z obrotu oferowanych materiałów, pojawienie się na rynku o materiałowo lepszych parametrach niż wskazane w ofercie- i dostawy materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy.
11) Dostarczenie materiałów pomocniczych powinno być realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca jest zobowiązany należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego oraz jego wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica Al. Racławickie 14
Nr domu 14
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel (81) 445 41 59
Fax (81) 445 41 63
Internet http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
Regon 00051406400000
E-mail dzp@kul.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodzaj zam inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Potencjał Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Zał. 1 do SIWZ. 2) wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego oraz warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze: 1) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia, 3) zmianą dotyczącą terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą każda ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 4) obniżeniem ceny, w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w §1 ust. 14 oraz §2 ust. 6 Umowy, 5) zaistnieniem sytuacji, gdy towar określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem od producenta. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny - tożsamy - typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
Adres uzyskania siwz Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-228,
Data składania wniosków 07/01/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-228,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)