Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-07 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu
Miejscowość Nowy Wiśnicz
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
  • Usługi dostawy oprogramowania,
  • Komputerowe usługi pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533104 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302140002, 302313000, 302321005, 722680001, 725000000, 487600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa komputerów stacjonarnych - 30 sztuk; dostawa monitorów dla komputera stacjonarnego - 30 sztuk; dostawa drukarek monochromatycznyvh A4 -12 sztuk; dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 mono i kolor - 1 sztuka; dostawa serwer RACK z oprogramowaniem serwerowym -1 sztuka; dostawa serwera routera do podziału łącza - 1 sztuka; dostawa oprogramowania antywirusowego - 40 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu
Ulica ul. Podzamcze 4
Nr domu 4
Miejscowość Nowy Wiśnicz
Kod Pocztowy 32-720
Województwo małopolskie
Tel 14 612 87 92
Fax 14 612 87 92
Internet www.przychodnia-wisnicz.pl
Regon 85176310100000
E-mail spgzoz@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokumenty potwierdzające, że dostarczany sprzęt spełnia wymogi Energy Star, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; deklaracje zgodności CE dla oferowanego sprzętu; oświadczenie wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; raport z testów głośności wykonanych przez akredytowaną jednostkę badawczą potwierdzający, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25 dB; oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu poprawności pracy oferowanego systemu operacyjnego z oferowanym sprzętem komputerowym oraz o posiadaniu certyfikatu producenta systemu operacyjnego potwierdzającego jego poprawną współpracę z oferowanym modelem komputera - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; wydruki raportów z oprogramowania testującego dla testów aplikacyjnych wskazanych w Załączniku nr 1 do siwz.
Inne dokumenty Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ; pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zmienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przychodnia-wisnicz.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu, ul. Podzamcze 4, 32 - 720 Nowy Wiśnicz
Data składania wniosków 07/01/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu ul. Podzamcze 4, 32 - 720 Nowy Wiśnicz
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe ZAMÓWIENIE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU INFORMATYZACJA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWYM WIŚNICZU WRAZ Z WDROŻENIEM NOWYCH USŁUG W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013, OŚ PRIORYTETOWA 1. WARUNKI DLA ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OPARTEGO NA WIEDZY, DZIAŁANIE 1.2 ROZWÓJ SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO, Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)