Dostawa materiałów do sterylizacji

Data publikacji 2013-12-30
Data zakończenia 2014-01-13 10:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538276 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976002, 331900008, 389000004, 243263101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji obejmująca:
a) opakowania do sterylizacji,
b) testy do kontroli procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji,
c) naboje do sterylizacji z tlenkiem etylenu 100%,
i obejmuje 25 pakietów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Ulica ul. Seminaryjna 1
Nr domu 1
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-326
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3256735, 3256609
Fax 052 3256606
Internet www.kpcp.pl
Regon 09235693000000
E-mail zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 25
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje warunku.
Wiedza Zamawiający nie opisuje warunku.
Potencjał Zamawiający nie opisuje warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Deklaracja zgodności, w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679) - dotyczy Pakietu 1 - 3. 2. Dokumenty wskazane w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia. 3. Próbka oferowanego testu wskazana w pkt 3.3 SIWZ - dotyczy Pakietu 20. 4. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (zgodne z obowiązującymi przepisami, nie starsza niż z 2007 roku) - dotyczy Pakietu 25. 5. Katalog produktów (z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia). 6. Folder lub ulotka zawierająca opis potwierdzający wymagania określone w Formularzach cenowych /Przedmiot zamówienia, o ile nie jest on zawarty w załączonym katalogu. 7. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzach cenowych /Przedmiot zamówienia (załączyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 5 i 6 nie potwierdzają spełniania tych wymagań). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia. 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty. 3. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące na tę część zamówienia, której wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) - załączyć w przypadku udziału podwykonawców. 4. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie - załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty: 1) w zakresie obniżenia ceny; 2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji, 3) zmiana osób wskazanych przez strony do realizacji umowy, 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o identycznych bądź lepszych parametrach technicznych, przy czym cena zmienionego przedmiotu umowy nie może przekraczać ceny towaru, na który została zawarta umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kpcp.pl
Adres uzyskania siwz Kujawsko - Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych (wejście F, parter)
Data składania wniosków 13/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Zamawiającego (wejście A, II piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)