Data publikacji |
2014-03-13 |
Data zakończenia |
2014-04-23 09:00:00 |
Instytucja |
Gmina Miasto Sochaczew |
Miejscowość |
Sochaczew |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Sieć zintegrowana,
- Sieć radiowa,
- Urządzenia sieciowe,
- Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych,
- Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem,
- Pakiety oprogramowania szkoleniowego,
- Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
53129 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
452113600, 713200007, 453123309, 453140001, 453131004, 453110000, 452626007, 454500006, 453100003, 324130000, 727200003, 324180006, 324200003, 302133008, 302131006, 482193009, 487810006, 805000009, 805331000, 489310000, 713231009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Sochaczew
|
Ulica |
ul. 1-go Maja 16
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Sochaczew
|
Kod Pocztowy |
96-500
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
046 8622235 w. 347
|
Fax |
046 862-26-02
|
Regon |
75014864400000
|
E-mail |
sekretariat@sochaczew.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
13
|
Wadium |
30000PLN
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1. co najmniej dwóch zadań w formule zaprojektuj i wybuduj każde polegające na zaprojektowaniu i budowie zintegrowanej sieci radiowej pracującej w pasmach licencjonowanych (tj. na zaprojektowaniu i wybudowaniu: min. 2 wielosektorowych stacji bazowych systemu punkt - wielopunkt, minimum 50 stałych radiowych punktów końcowych CPE, min. jednego łącza radioliniowego lub połączenia światłowodowego, w szkielecie), o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto każde
oraz
2. co najmniej jednego zadania obejmującego budowę sieci radiowej w technologii radiowej w paśmie licencjonowanym punkt- wielopunkt WiMax lub LTE zawierającej min. 2 wielosektorowe stacje bazowe oraz system zarządzania siecią oraz jej uruchomienie i utrzymanie
|
Zdolne |
Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia spełniające następujące wymagania
Kierownik Projektu -(min. 1 osoba):
1.osiadająca wykształcenie wyższe techniczne
2.posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika projektu, w co najmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez zamawiającego) projekcie polegającym na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu infrastruktury teleinformatycznej opartej na technologii radiowej oraz dostawie i uruchomieniu sprzętu informatycznego dla beneficjentów ostatecznych, o wartości zadania co najmniej 450.000,00 zł brutto (czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Zespół Projektu - (min 3 osoby):
Zespół projektu musi się składać z osób posiadających niezbędne, wymagane prawem uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie:
1.sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
2.telekomunikacji
3.konstrukcyjno-budowlanej
oraz do kierowania robotami w specjalnościach:
1. konstrukcyjno-budowlanej
2. telekomunikacyjnej
Zamawiający dopuszcza wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej z funkcji wymienionych powyżej.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych) oraz posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ
2.Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
3.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna
4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w tym terminu wykonania umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) wystąpienia siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza zdarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej,
b) zmiana końcowego terminu realizacji umowy - może ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu będącego załącznikiem do umowy o dofinansowanie zawartej przez zamawiającego z instytucją współfinansującą,
c) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne, anomalia pogodowe),
d) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez inspektora nadzoru z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane,
e) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez inspektora nadzoru z powodu konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających kontynuację robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane.
Dokonanie zmian, o których mowa w pkt. 16.2 a-e wymaga podpisania aneksu do Umowy.
Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy.
Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku prośby Wykonawcy uzasadnionej obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe zmiany nie wymagają podpisania aneksu do umowy.
W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, zmiana ta dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
b) zmiany danych teleadresowych.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sochaczew.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Sochaczewie
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
|
Data składania wniosków |
23/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Sochaczewie
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
Biuro Obsługi Klienta
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
60
|
Informacje dodatkowe |
w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodark Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|