Projekt i budowę sieci bezprzewodowej, dostawę sprzętu komputerowego wraz z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń w ramach realizacji projektu Sochaczew Miasto e-Innowacji

Data publikacji 2014-03-13
Data zakończenia 2014-04-23 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Sochaczew
Miejscowość Sochaczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sieć zintegrowana,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych,
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem,
  • Pakiety oprogramowania szkoleniowego,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53129 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452113600, 713200007, 453123309, 453140001, 453131004, 453110000, 452626007, 454500006, 453100003, 324130000, 727200003, 324180006, 324200003, 302133008, 302131006, 482193009, 487810006, 805000009, 805331000, 489310000, 713231009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest projekt i budowa sieci bezprzewodowej, dostawa sprzętu komputerowego wraz z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń w ramach realizacji projektu Sochaczew Miasto e-Innowacji finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Sochaczew
Ulica ul. 1-go Maja 16
Nr domu 16
Miejscowość Sochaczew
Kod Pocztowy 96-500
Województwo mazowieckie
Tel 046 8622235 w. 347
Fax 046 862-26-02
Regon 75014864400000
E-mail sekretariat@sochaczew.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 13
Wadium 30000PLN
Zaliczka Nie
Wiedza Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. co najmniej dwóch zadań w formule zaprojektuj i wybuduj każde polegające na zaprojektowaniu i budowie zintegrowanej sieci radiowej pracującej w pasmach licencjonowanych (tj. na zaprojektowaniu i wybudowaniu: min. 2 wielosektorowych stacji bazowych systemu punkt - wielopunkt, minimum 50 stałych radiowych punktów końcowych CPE, min. jednego łącza radioliniowego lub połączenia światłowodowego, w szkielecie), o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto każde oraz 2. co najmniej jednego zadania obejmującego budowę sieci radiowej w technologii radiowej w paśmie licencjonowanym punkt- wielopunkt WiMax lub LTE zawierającej min. 2 wielosektorowe stacje bazowe oraz system zarządzania siecią oraz jej uruchomienie i utrzymanie
Zdolne Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia spełniające następujące wymagania Kierownik Projektu -(min. 1 osoba): 1.osiadająca wykształcenie wyższe techniczne 2.posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika projektu, w co najmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez zamawiającego) projekcie polegającym na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu infrastruktury teleinformatycznej opartej na technologii radiowej oraz dostawie i uruchomieniu sprzętu informatycznego dla beneficjentów ostatecznych, o wartości zadania co najmniej 450.000,00 zł brutto (czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Zespół Projektu - (min 3 osoby): Zespół projektu musi się składać z osób posiadających niezbędne, wymagane prawem uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie: 1.sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 2.telekomunikacji 3.konstrukcyjno-budowlanej oraz do kierowania robotami w specjalnościach: 1. konstrukcyjno-budowlanej 2. telekomunikacyjnej Zamawiający dopuszcza wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej z funkcji wymienionych powyżej.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych) oraz posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) 3.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w tym terminu wykonania umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza zdarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, b) zmiana końcowego terminu realizacji umowy - może ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu będącego załącznikiem do umowy o dofinansowanie zawartej przez zamawiającego z instytucją współfinansującą, c) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne, anomalia pogodowe), d) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez inspektora nadzoru z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane, e) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez inspektora nadzoru z powodu konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających kontynuację robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane. Dokonanie zmian, o których mowa w pkt. 16.2 a-e wymaga podpisania aneksu do Umowy. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku prośby Wykonawcy uzasadnionej obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe zmiany nie wymagają podpisania aneksu do umowy. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, zmiana ta dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sochaczew.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew
Data składania wniosków 23/04/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Informacje dodatkowe w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodark Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)