OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CPV: 30237300-2; 30213000-5; 30213200-7
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Katedry Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin na Wydziale Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu, w tym: komputer stacjonarny - szt. 1; monitor LCD - szt. 1; drukarka laserowa 1; tablet 1 szt.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 8 do SIWZ
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
Katedra Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin,
ul. Nowoursynowska 159,
02-776 Warszawa
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CPV: 30237300-2; 30213000-5; 30213200-7
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Katedry Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin na Wydziale Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu, w tym: komputer stacjonarny - szt. 1; monitor LCD - szt. 1; drukarka laserowa 1; tablet 1 szt.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 8 do SIWZ
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
Katedra Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin,
ul. Nowoursynowska 159,
02-776 Warszawa
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Zamówienie zostało podzielone 2 części.
Oznaczenie części zamówienia: Część 1. CPV- 30237300-2
Krótki opis części zamówienia:
Zestaw komputerowy z oprogramowaniem ( komputer stacjonarny - 1 szt.; monitor LCD - 1szt.; drukarka laserowa 1 szt.)
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
Katedra Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin,
ul. Nowoursynowska 159,
02-776 Warszawa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ
Oznaczenie części zamówienia: Część 2. CPV- 30213200-7
Krótki opis części zamówienia:
Tablet z oprogramowaniem- 1 szt.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
Katedra Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin,
ul. Nowoursynowska 159,
02-776 Warszawa
OpisCzęść 1. CPV- 30237300-2
Krótki opis części zamówienia:
Zestaw komputerowy z oprogramowaniem ( komputer stacjonarny - 1 szt.; monitor LCD - 1szt.; drukarka laserowa 1 szt.)
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
Katedra Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin,
ul. Nowoursynowska 159,
02-776 WarszawaCzęść 2. CPV- 30213200-7
Krótki opis części zamówienia:
Tablet z oprogramowaniem- 1 szt.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
Katedra Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin,
ul. Nowoursynowska 159,
02-776 Warszawa |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Ulica |
ul. Nowoursynowska 166
|
Nr domu |
166
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-787
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5931390
|
Fax |
022 5931391
|
Internet |
www.sggw.pl
|
Regon |
00000178450000
|
E-mail |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
a. folderów lub zdjęć i opisów technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnianie podstawowych parametrów przedstawionych w załączniku nr 2 do SIWZ ( dotyczy części 1 i 2 )
b. instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim ( dotyczy części 1 i 2 )
c. zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; zamawiający wymaga certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa- potwierdzony kopią certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą (kopia dołączona do oferty - ( dotyczy części 1 i 2 )
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w ust. 4. pkt c złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego,. Wykonawca może zamiast zaświadczeń , o których mowa w ust 4. pkt c , złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości
|
Inne dokumenty |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: określonych w § 14 pkt 5 wzoru umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://szp.sggw.pl/show.php?id=2872
|
Adres uzyskania siwz |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
KGHiBR,
ul. Nowoursynowska 159,
02-776 Warszawa
|
Data składania wniosków |
21/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu KGHiBR ul. Nowoursynowska 159 ( bud.37, pok. 2/71) 02 - 779 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|