Opracowanie i wykonanie działań informacyjno-promocyjnych: ulotek, broszur, tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz artykułu prasowego w ramach projektu: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II.

Data publikacji 2014-03-13
Data zakończenia 2014-03-21 11:00:00
Instytucja Gmina Miejska Hrubieszów
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Tablice,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53715 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 301950002, 798225007, 392941000, 799700004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: opracowanie i wykonanie działań informacyjno-promocyjnych: ulotek, broszur, tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz artykułu prasowego w ramach projektu : Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II.
2. Dofinansowanie zadania pochodzi ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013. Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego. Działanie 1.3. Poprawa dostępności regionu. Głównym celem działań promocyjnych projektu jest zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej. Ponadto celem działań jest zwiększenie poziomu wiedzy opinii publicznej poprzez informację i promocję na temat celów i korzyści wynikających z realizacji projektu w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013 istotnych dla zwiększenia konkurencyjności obszaru przygranicznego.
3. W ramach poszczególnych działań informacyjno-promocyjnych projektu: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących zadań:
3.1. opracowanie graficzne, wykonanie, druk materiałów promocyjnych broszur i ulotek dotyczących poprawy świadomości społecznej w zakresie efektywnego gospodarowania wodą zgodnie z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013.
Broszura i ulotka muszą być opatrzone zapisem: Niniejszy dokument powstał dzięki pomocy finansowej Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013. Za treść tego dokumentu odpowiada Gmina Miejska Hrubieszów, poglądy w nim wyrażone nie odzwierciedlają w żadnym razie oficjalnego stanowiska Unii Europejskiej.
- ulotki dwustronne format A5 w ilości 100 szt : opracowanie graficzne, projekt, wykonanie, papier kreda 170 g, druk cyfrowy
- broszury dwustronne, składane format A4 w ilości 100 szt., opracowanie graficzne, projekt wykonanie- papier kreda 170 g, druk cyfrowy
3.2. tablice informacyjne
tablice informacyjne w ilości 10 szt. o wymiarach 90 cm x70 cm.
Opracowanie graficzne ,zaprojektowanie, wykonanie, montaż wraz z konstrukcją oraz słupkiem mocującym kompletnych tablic informacyjnych, wolnostojących, przeznaczonych do umieszczenie w sposób stabilny ale nietrwały w gruncie, demontaż po zakończeniu projektu. Zakres opracowania powinien być oznakowany zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej 2008, PL-BY-UA - 2007- 2013.
3.3. tablice pamiątkowe w ilości 10 sztuk
Opracowanie graficzne, zaprojektowanie, wykonanie, montaż. Do wykonania 5 sztuk tablic pamiątkowych grawerowanych wielkości 90 cm x 70 cm oraz 5 sztuk tablic pamiątkowych wykonanych jako odlew 70 cm x 50 cm. Zakres opracowania powinien być oznakowany zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej 2008, PL-BY-UA - 2007- 2013
3.4. artykuł prasowy opublikowany w prasie lokalnej.

Wymienione wszystkie elementy działań informacyjno-promocyjnych muszą być ze sobą powiązane merytorycznie i graficznie. Wykonanie projektu graficznego każdego z elementów objętych działaniami podlega ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dodatkowej treści na projekcie graficznym, przed jego ostatecznym zaakceptowaniem. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej współpracy z Zamawiającym w celu należytej realizacji zamówienia oraz udzielenia gwarancji na wykonane materiały promocyjne.
Wykonawca będzie prowadził działania informacyjne i promocyjne projektu zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Programu PL-BY-UA - 2007- 2013 (załącznik nr 9 ) oraz z wytycznymi Programu umieszczonymi na stronie internetowej Program Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013, znajdującymi się pod adresem internetowym: www.pl-by-ua.eu/pl, Dla Beneficjentów w zakładce Informacja i promocja. Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Hrubieszów
Ulica ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
Nr domu 1
Miejscowość Hrubieszów
Kod Pocztowy 22-500
Województwo lubelskie
Tel 084 6962380 w. 56
Fax 084 6962380
Internet www.miasto.hrubieszow.pl
Regon 95036888800000
E-mail inwestycje@hrubieszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 %. zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej Umowy lub Umów zawartych z wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP
Czas D
Data zakończenia 31/03/2015
Wadium Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza -Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że : Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna wykonanie broszur, ulotek, tablic informacyjnych, tablic pamiątkowych o wartości minimum 20 000 zł brutto w ramach jednej usługi. Warunek ten w odniesieniu do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łącznie.Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunek wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publiczne 2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności: 3.1. gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3.2. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie, mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3.3. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności zmiana terminu realizacji zamówienia, 3.4. w przypadku wydłużającego się terminu zakończenia robót budowlanych w ramach projektu Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II. 4. Wszelkie zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Hrubieszowie -Wspólne Biuro Zarządzania Zaopatrzenia w wodę ul. 3-go Maja 15 tel. 84 6964262.
Data składania wniosków 21/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Gmina Miejska Hrubieszów ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dofinansowanie zadania pochodzi ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013. Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego. Działanie 1. 3. Poprawa dostępności regionu.
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1.W przypadku udziału podwykonawców załącznik nr 5 2.dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - jeżeli dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)