Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu w ramach projektu pn.: Połączeni cyfrowo w Gminie Bierawa

Data publikacji 2014-03-14
Data zakończenia 2014-03-24 10:00:00
Instytucja Gmina Bierawa
Miejscowość Bierawa
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe,
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54353 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 324200003, 723180007, 724110004, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego łącznie z oprogramowaniem z oprogramowaniem wraz z świadczenie usług dostępu do szerokopasmowego Internetu dla uczestników projektu oraz z instalacją oraz obsługą serwisową.

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Bierawa w ramach projektu Połączeni cyfrowo w gminie Bierawa realizowanego w ramach działania 8.3 programu Innowacyjna gospodarka wraz opieka serwisową posprzedażną sprzętu i oprogramowania.
1. Wymagania:
1) Zakup i dostawę 40 stacjonarnych zestawów komputerowych, w skład zestawu wchodzi: monitor, klawiatura, mysz, system operacyjny, pakiet oprogramowania zabezpieczającego, stacja robocza, router z przeznaczeniem dla wskazanych 40 gospodarstw domowych jako grupy docelowej
2) Zakup i dostawę 58 stacjonarnych zestawów komputerowych, w skład zestawu wchodzi: monitor, klawiatura, mysz, system operacyjny, pakiet oprogramowania zabezpieczającego, stacja robocza, drukarka laserowa z przeznaczeniem dla :
a) Przedszkola Dziergowice - 1 zestaw komputerowy+1 drukarka laserowa
b) Przedszkola Bierawa - 1 zestaw komputerowy+1 drukarka laserowa
c) Gimnazjum Bierawa - 2 zestawy komputerowe+1 drukarka laserowa
d) Zespołu Szkół Dwujęzycznych w Solarni - 20 zestawów komputerowych+1 drukarka laserowa
e) Szkoły Podstawowej w Starym Koźlu - 8 zestawów komputerowych+1 drukarka laserowa
f) Szkoły Podstawowej w Starej Kuźni - 11 zestawów komputerowych+1 drukarka laserowa
g) Szkoły Podstawowej w Dziergowicach - 12 zestawów komputerowych+1 drukarka laserowa
h) GOPSu w Bierawie - 3 zestawy komputerowe+1 drukarka laserowa
3) Zapewnienie 24 miesięcznej aktualizacji oprogramowania i licencji
4) Zakup i dostawę nowego oprogramowania dla 98 zestawów komputerowych, w skład oprogramowania wchodzi: pakiet biurowy oraz oprogramowanie antywirusowe i monitorujące;
5) Przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób - beneficjentów
6) Opieka serwisowa posprzedażna sprzętu i oprogramowania przez okres 24 miesiące.
UWAGA
W każdym miejscu, w którym w opisie przedmiotu zamówienia/specyfikacjach technicznych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) objętego zamówieniem wyposażenia albo wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie wyposażenia równoważnego albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych do opisanych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych
w niniejszej SIWZ.

Świadczenie usług dostępu do szerokopasmowego Internetu dla uczestników projektu wraz z instalacją oraz obsługą serwisową.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bierawa
Ulica ul. Wojska Polskiego 12
Nr domu 12
Miejscowość Bierawa
Kod Pocztowy 47-240
Województwo opolskie
Tel 077 4872266
Fax 077 4872262
Internet www.bierawa.pl
Regon 00053288900000
E-mail inwestycje@bierawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 69
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy, 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) ze względu na realizację usług telekomunikacyjnych
Wiedza Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150.000 PLN brutto każda oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Inne dokumenty 1) Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium. 2) Pełnomocnictwo oryginale bądź kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie - jeżeli dotyczy. 3) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1) nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia, 5) zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, 6) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), 7) Jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony przy dołożeniu należytej staranności na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, 8) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzająca, Pośrednicząca I i II stopnia oraz gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, 9) Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany osoby bądź zmiany miejsca zamieszkania (pobytu) Beneficjenta Ostatecznego Projektu. Liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu, 10) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia parametrów technicznych usług transmisji danych, związaną z rozwojem funkcjonujących technologii i potrzeb zapewnienia kompatybilności z urządzeniami systemu i sprzętu użytkowników - w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów, bez zmiany wynagrodzenia 11) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w formularzu oferty - może nastąpić zapisemną zgodą Zamawiającego, gdy wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego; w przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę opisanych warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki w SIWZ (lub wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia). 12) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu o 3 miesiące świadczenia usług dostępu do szerokopasmowego Internetu oraz świadczenia usług utrzymania, serwisowania i zarządzania łączami dostępu do Internetu dla wszystkich uczestników projektu. 13) Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 14) Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bierawa.pl
Adres uzyskania siwz Siwz dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 20zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym. Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa
Data składania wniosków 24/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)