| Data publikacji | 
				2014-03-14 | 
			
			
				| Data zakończenia | 
				2014-03-24 10:30:00 | 
			
			
				| Instytucja | 
				Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice | 
			
			
				| Miejscowość | 
				Gryfice | 
			
			
				| Województwo | 
				 | 
			
			
										
					| Branża | 
					
						
															- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
 	
															- Owoce, warzywa i podobne produkty,
 	
															- Warzywa przetworzone,
 	
															- Różne produkty spożywcze,
 	
															- Czekolada i wyroby cukiernicze,
 	
															- Przyprawy i przyprawy korzenne,
 	
															- Przetworzone produkty spożywcze,
 	
															- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
 	
													 
					 | 
				
						
				
					Szczegóły
				 | 
			
			
				| Numer ogłoszenia | 
				54591 / 2014 | 
			
			
				| Typ dokumentu | 
				ZP-400 | 
			
			
				| Kod CPV | 
				153311709, 158000006, 158940001, 151000009, 151120006, 151130003, 151111000, 152200006, 153000001, 158423005, 158700007 | 
			
						
				| Adres strony internetowej siwz | 
				
					
				 | 
			
									
				| BZP | 
				
					Zobacz 
				 | 
			
											
		
			                									
						| Biuletyn | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Nazwa | 
						
															Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
													 | 
					
							                									
						| Ulica | 
						
															Osada Zdrój 1
													 | 
					
							                									
						| Nr domu | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Miejscowość | 
						
															Gryfice
													 | 
					
							                									
						| Kod Pocztowy | 
						
															72-300
													 | 
					
							                							                									
						| Tel | 
						
															091 3843321; 3842516
													 | 
					
							                							                									
						| Internet | 
						
															www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															81053912000000
													 | 
					
							                									
						| E-mail | 
						
															gryfice@lasy.szczecin.pl
													 | 
					
							                							                									
						| Obowiązkowa | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamówienia | 
						
															Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zam inny | 
						
															Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
													 | 
					
							                							                									
						| Rodz zam | 
						
															D
													 | 
					
							                							                									
						| Czy częsci | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Liczba częsci | 
						
															3
													 | 
					
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy dialog | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Zam uzupelniajace | 
						
															Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, 
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
													 | 
					
							                									
						| Czas | 
						
															D
													 | 
					
							                									
						| Data zakończenia | 
						
															31/03/2015
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część Nr  1 - Dostawa mrożonek - 260,00zł
Część Nr  2 - Dostawa produktów suchych i konserwowych - 800,00zł
Część Nr  3 - Dostawa mięsa, drobiu i wędlin - 1250,00zł
Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
80 2030 0045 1110 0000 0054 4290 
z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy oraz której części. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p.103).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3)	kwotę gwarancji/poręczenia,
4)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 
Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
													 | 
					
							                									
						| Zaliczka | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Uprawnienie | 
						
															Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
													 | 
					
							                									
						| Wiedza | 
						
															Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
													 | 
					
							                									
						| Potencjał | 
						
															Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
													 | 
					
							                									
						| Zdolne | 
						
															Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja | 
						
															Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż
a. 1.500,00 zł dla Części Nr 1 
b. 4400,00 zł dla Części Nr 2 
c. 7000,00 zł dla Części Nr 3 
 Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 12 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 3 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 4 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok grup kap 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dokument podmiotów | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok podm zag 2 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Niepełnosprawne | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Kod trybu zamówienia | 
						
															PN
													 | 
					
							                									
						| Czy zmiana umowy | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy: 1) Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. 2) Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 3) W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. Poza tym Strony dopuszczają zmianę umownego terminu zakończenia Przedmiotu umowy, o której mowa § 2 ust. 2 Umowy w następujących przypadkach: 1) wstrzymania dostawy powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, 3) rozszerzenia zakresu rzeczowego dostawy (udzielenie zamówienia dodatkowego, udzielenie zamówienia uzupełniającego) w trakcie realizacji Przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej w pkt 1)-3) termin wykonania Przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres trwania tych okoliczności lub ich bezpośrednich następstw. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
													 | 
					
							                									
						| Kod kryterium | 
						
															A
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | 
						
															www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
													 | 
					
							                									
						| Adres uzyskania siwz | 
						
															Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice..
													 | 
					
							                									
						| Data składania wniosków | 
						
															24/03/2014
													 | 
					
							                									
						| Godzina składania wniosków | 
						
															10:30
													 | 
					
							                									
						| Miejsce | 
						
															Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice.
													 | 
					
							                									
						| Termin | 
						
															Obowiązuje termin
													 | 
					
							                									
						| Termin związania ofertą | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| Czy unieważnienie | 
						
															Nie
													 |