| Biuletyn | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Nazwa | 
						
															Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach
													 | 
					
							                									
						| Ulica | 
						
															Łączki 8
													 | 
					
							                									
						| Nr domu | 
						
															8
													 | 
					
							                							                									
						| Miejscowość | 
						
															Lesko
													 | 
					
							                									
						| Kod Pocztowy | 
						
															38-600
													 | 
					
							                							                									
						| Tel | 
						
															013 4696460, 4696418
													 | 
					
							                							                									
						| Internet | 
						
															http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko
													 | 
					
							                							                									
						| E-mail | 
						
															lesko@krosno.lasy.gov.pl
													 | 
					
							                							                									
						| Obowiązkowa | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamówienia | 
						
															Inny: Skarb Państwa - PGL LP
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zam inny | 
						
															Skarb Państwa - PGL LP
													 | 
					
							                							                									
						| Rodz zam | 
						
															D
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Czy częsci | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy dialog | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Zam uzupelniajace | 
						
															Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających temu samemu wykonawcy polegających na powtórzeniu dostaw będących przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 PZP, w wysokościach nie przekraczających 20 % wartości zamówienia
													 | 
					
							                									
						| Czas | 
						
															D
													 | 
					
							                									
						| Data zakończenia | 
						
															31/12/2014
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium
													 | 
					
							                									
						| Zaliczka | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Wiedza | 
						
															Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży pożarnej lub innych służb mundurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, w tym przynajmniej 1 dostawę o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto dla jednostek Lasów Państwowych - potwierdzone dowodami, czy zostały wykonane należycie .
													 | 
					
							                									
						| Potencjał | 
						
															Zamawiający za wystarczające uzna oświadczenie Wykonawcy,
													 | 
					
							                									
						| Zdolne | 
						
															Zamawiający za wystarczające uzna oświadczenie Wykonawcy,
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja | 
						
															Zamawiający za wystarczające uzna oświadczenie Wykonawcy,
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 3 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 5 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 6 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 7 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok grup kap 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dokument podmiotów | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok podm zag 2 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok podm zag 3 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok podm zag 4 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok podm zag 5 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty | 
						
															w zakresie elementów odzieży i obuwia bhp Wykonawca przedstawi oświadczenie, 
          że:
-  odzież robocza i obuwie robocze (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm,
- odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U.z 2005 r. nr 259, poz.2173) i posiada oznakowanie CE
													 | 
					
							                									
						| Niepełnosprawne | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Kod trybu zamówienia | 
						
															PN
													 | 
					
							                									
						| Czy zmiana umowy | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach:
1.1. Konieczność zmiany terminu realizacji umowy spowodowanego:
       a) okolicznościami których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
       b) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych 
           podmiotów trzecich,
       c) okolicznościami leżącymi po stronie zamawiającego
2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT, wynikających 
z obowiązujących w tym zakresie przepisów.
3. Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek zmniejszenia ilości zatrudnionych osób, zmiany ilości towaru przysługującego zatrudnionym lub znacznego pogorszenia sytuacji finansowej zamawiającego.
4. Przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożnością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
5. Potrzeby wprowadzenia zmian w przedmiocie niniejszego postępowania, w szczególności na skutek zmian w przepisach dotyczących wzorców umundurowania
6. Ponadto zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem  zmian danych zarówno jego jak i wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych ( np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/ protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
7. Wszystkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy PZP (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art.144 ustawy PZP.
													 | 
					
							                									
						| Kod kryterium | 
						
															A
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | 
						
															http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
													 | 
					
							                									
						| Adres uzyskania siwz | 
						
															Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach Łączki 8 38-600 Lesko
													 | 
					
							                									
						| Data składania wniosków | 
						
															24/03/2014
													 | 
					
							                									
						| Godzina składania wniosków | 
						
															10:00
													 | 
					
							                									
						| Miejsce | 
						
															Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach Łączki 8 38-600 Lesko - sekretariat
													 | 
					
							                									
						| Termin | 
						
															Obowiązuje termin
													 | 
					
							                									
						| Termin związania ofertą | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| Informacje dodatkowe | 
						
															Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: (sorty mundurowe leśnika,  środki ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego) 
a)termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia faktury,
b)nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów,
c)forma zapłaty - jak w projekcie umowy,
d)dostawy elementów umundurowania, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia  roboczego, będą realizowane (na koszt Wykonawcy) do siedziby Zamawiającego - Nadleśnictwa Lesko po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, ilości, rozmiarów i rodzaju,
e)jeżeli punkt sprzedaży (magazyn), sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego, Wykonawcy, będzie znajdował się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca umożliwi Zamawiającemu odbiór przedmiotu zamówienia w punkcie  sprzedaży (magazynie), zapewniając pomieszczenie do przymiarki, 
f)w punkcie sprzedaży (magazynie) Wykonawca wyda sorty mundurowe pracownikom Nadleśnictwa na podstawie wykazu sporządzonego  przez kierownika jednostki, stanowiącym załącznik do umowy
g)Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania, torby z tkaniny poliestrowej, środki ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na  warunkach określonych w umowie,
h)Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia do 20%. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w ofercie Wykonawcy. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
i)Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób o sylwetce nietypowej
Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty 
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi 
    wykonawców o wynikach postępowania zgodnie z art. 92 ustawy PZP.
2.Wybranemu Wykonawcy, Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy, 
   zgodnie z treścią art. 94.ustawy PZP. 
Uwaga: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki, 
o których mowa w art. 93 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca przed podpisaniem umowy wykaże i udokumentuje w przypadku sortów mundurowych wraz z dodatkami - świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub równoważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia dystrybutora do posługiwania się w/w certyfikatem.
W przypadku odzieży roboczej i obuwia roboczego oświadczenia o spełnianiu wymagań w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 grudnia 2005 r. (Dz.U.259 poz.2173)
													 | 
					
							                									
						| Czy unieważnienie | 
						
															Nie
													 |