Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego Nadużańskiego Oddziału Straży Granicznej (spr. nr 07/14)

Data publikacji 2014-03-14
Data zakończenia 2014-03-24 13:00:00
Instytucja Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty z gumy,
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne,
  • Żarówki,
  • Sprzęt elektryczny do silników i pojazdów mechanicznych,
  • Krosna elektryczne do silników,
  • Artykuły elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54999 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 314000000, 343511003, 344112003, 195100004, 311100000, 316100005, 343220000, 343250001, 344000001, 444400006, 429130009, 421410009, 421220000, 385500005, 315310007, 316122001, 317311000, 343261009, 343272007, 445500000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego:
a) części zamiennych do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem;
b) akumulatorów do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - nowych, nieużywanych, nieregenerowanych, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem;
c) ogumienia do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - opony i dętki nowe, nieużywane (rok produkcji od 2013), nieregenerowane, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem
na zasadach opisanych w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ).
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzach ofertowych (zał. nr 1A-1S do SIWZ).
Wykonawca będzie dostarczał części do magazynu Zamawiającego w Chełmie przy
ul. Trubakowskiej 2 w dni robocze w godzinach 8.00 - 15.00 na własny koszt
i w terminach:
a) do 3 dni od złożenia zamówienia - na części znajdujące się na terytorium RP,
b) do 21 dni od złożenia zamówienia - na części wymagające do sprowadzenia spoza terytorium RP

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki LAND ROVERPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki FIATPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki MERCEDES BENZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki VOLKSWAGENPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki FORDPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki SKODAPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki KIAPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki RENAULTPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki PEUGEOTPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki JEEPPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki HONDAPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki KTMPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki RIEJUPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów klasy ATV marki IPS POLARISPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów klasy ATV marki ARCTIC CATPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego akumulatorów do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATVPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia do samochodówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia do motocykli i pojazdów klasy ATV

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Ulica ul. Trubakowska 2
Nr domu 2
Miejscowość Chełm
Kod Pocztowy 22-100
Województwo lubelskie
Tel 082 5685900
Fax 082 5685716
Internet www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Regon 11012056100000
E-mail zamowienia.nadbuzanski@strazgraniczna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 18
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Wiedza Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Potencjał Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Zdolne Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem wystąpienia okoliczności określonych w umowie tj.: a) zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane produkty pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT; b) zmiany producenta dostarczanego towaru w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta - pod warunkiem, że oferowany towar będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Adres uzyskania siwz Nadbużański Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
Data składania wniosków 24/03/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Kancelaria Jawna, Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)