Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Gminy Sterdyń

Data publikacji 2014-03-14
Data zakończenia 2014-03-25 10:00:00
Instytucja Gmina Sterdyń
Miejscowość Sterdyń-Osada
Województwo mazowieckie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86080 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315272008, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż:
1. Siłownia zewnętrzna - 6 kompletów ( dostawa i montaż):
1) Biegacz i orbitrek (elementy podwójne)
2) Drabinka i podciąg nóg (elementy podwójne)
3) Wyciskanie siedząc i wyciąg górny (elementy podwójne )
4) Prostownik pleców (elementy podwójne )
5) Wahadło i twister (elementy podwójne )
6) Wioślarz (elementy podwójne )
2. Tablice informacyjne o tematyce historycznej - 8 szt. (dostawa i montaż)
3. Wieża kwiatowa stojąca - 4 szt. (dostawa)
4. Figury ptaków - 20 szt. (dostawa i montaż)
5. Tablice edukacyjne o tematyce przyrodniczej - szt. 8 (dostawa i montaż)
6. Dekoracyjne elementy nasłupowe - 28 szt. (dostawa) w tym :
- dekoracja płaska o wymiarach 250x117 cm - 24 szt.
- w kształcie kuli o wymiarze Ø 80 cm - 4 szt.
7. Choinka świetlna zewnętrzna - 1 szt. (dostawa)
8. Figury zwierząt egzotycznych - 10 szt. ( dostawa i montaż)
1) Żyrafa
2) Gepart
3) Słoń
4) Wielbłąd
5) Zebra
6) Lew leżący
7) Kangur
8) Goryl
9) Miś panda
10) Struś

Wszystkie elementy stanowiące przedmiot dostawy muszą posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklaracje potwierdzające że krajowe i importowane produkty spełniają określone warunki bezpieczeństwa, a także, że nie zagrażają życiu i zdrowiu oraz potwierdzające jakość tych produktów zgodną w opisem w SIWZ
W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych
i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Oferując sprzęt i urządzenia równoważne, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty stosownych dokumentów zawierających opis oraz parametry tych produktów po to, aby Zamawiający mógł ocenić, czy rzeczywiście są to produkty równoważne. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że oferowany sprzęt jest równoważny. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem atesty i inne dokumenty dopuszczające dane urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, iż są one równoważne.
Wymaga się, aby dostarczany sprzęt był fabrycznie nowy, kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sterdyń
Ulica ul. T. Kościuszki 6
Nr domu 6
Miejscowość Sterdyń-Osada
Kod Pocztowy 08-320
Województwo mazowieckie
Tel 0-25 7870004
Fax 0-25 7870004
Internet www.sterdyn.com.pl
Regon 71158208400000
E-mail ug_sterdyn@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/07/2014
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) do dnia 25-03-2014 r. godz. 10:00. 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 11 9221 0000 0020 0716 2000 0040; PBS Sokołów Podlaski Oddział Sterdyń. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Sterdyń (pokój nr 3), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz wykonawca wykaże wykonanie głównych dostaw (wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Pod pojęciem zamówienia o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie zamówienie obejmujące co najmniej 2 elementy spośród wymienionym w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (tj. elementy siłowni zewnętrznej, tablice informacyjne, dekoracyjne elementy nasłupowe, choinka, figury zwierząt i/lub ptaków).
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) Formularz ofertowy wraz z tabelą elementów- załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kopię wniesienia wadium. c) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charaktery prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, zobowiązanie winno określać formę udziału w/w podmiotu w realizacji zamówienia (podwykonawstwo, konsultacje, itp.).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez Strony. 2. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Dostawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiany organizacji spełnienia świadczeń w zakresie: - zmiana zasad dokonywania odbioru. - rezygnacja przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy. 3) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: - zmiana obowiązującej stawki VAT; - korekta oczywistych błędów i omyłek pisarskich i rachunkowych 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający wyraził zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Dostawcę.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sterdyn.com.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Sterdyń, 08-320 Sterdyń, ul. T.Kościuszki 6 pok. Nr 6
Data składania wniosków 25/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Sterdyń, 08-320 Sterdyń, ul. T.Kościuszki 6 pok. Nr 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot umowy jest dofinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VI - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji Działanie 6.2 Turystyka
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)