Usługa administrowania siecią informatyczną wraz z serwisowaniem sprzętu i sieci komputerowej w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach w okresie 36 m-cy

Data publikacji 2014-03-14
Data zakończenia 2014-03-25 10:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające,
  • Usługi modernizowania komputerów,
  • Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego,
  • Profesjonalne usługi komputerowe,
  • Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej,
  • Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86962 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003, 723150006, 727000007, 727100000, 725400002, 725410009, 725900007, 726000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa informatyczna w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i oddziałach: Panoramie Racławickiej, Muzeum Etnograficznym, Składnicy Muzealnej, polegająca na administrowaniu siecią informatyczną wraz z serwisowaniem sprzętu i sieci komputerowej. Muzeum Narodowe posiada 5 serwerów włączonych w strukturę sieci komputerowej, zlokalizowanych w 3 miejscach we Wrocławiu: Muzeum Narodowe /3 serwery: Windows 2008, 2x Linux/CentOS//, Muzeum Etnograficzne /1 serwer: Linux /Fedora// i Panorama Racławicka /1 serwer: Linux/CentOS//. W Muzeum Narodowym we Wrocławiu i oddziałach jest zainstalowanych łącznie ok. 100 stanowisk komputerowych Komputery mają systemy operacyjne: Windows XP, Windows 7. Serwisowaniu podlega następujący sprzęt komputerowy: 1) serwery, komputery, notebooki; 2) drukarki igłowe, atramentowe i laserowe, urządzenia wielofunkcyjne /prace serwisowe dotyczą wyłącznie ustawienia drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i ich instalacji w systemie operacyjnym komputerów, zgłoszenia i prowadzenia napraw gwarancyjnych oraz zgłoszenia i przekazania w razie naprawy pogwarancyjnej do punktu serwisowego, zgodnie z opisem w załączniku nr 2/; 3) monitory /prace serwisowe dotyczące wyłącznie ustawienia monitorów i ich instalacji w systemie operacyjnym komputerów, zgłoszenia i prowadzenia napraw gwarancyjnych oraz zgłoszenia i przekazania w razie naprawy pogwarancyjnej do punktu serwisowego, zgodnie z opisem w załączniku nr 2/;
2. Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres prac jest opisany w załączniku nr 1 niniejszej umowy pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Usługa informatyczna wykonywana będzie stosownie do zasad wymienionych w załączniku nr 2 niniejszej umowy pn. Zasady sprawowania usługi administrowania siecią informatyczną i zasady serwisowania sprzętu i sieci komputerowej w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach.

3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
4. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom będzie rozumiane, że zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi wykonawcy, bez udziału podwykonawców.
5. Pozostałe warunki podano we wzorze umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 10 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Narodowe we Wrocławiu
Ulica Pl. Powstańców Warszawy 5
Nr domu 5
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-153
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3435643, 3433308
Fax 071 3725159
Internet www.mnwr.art.pl
Regon 00027846800000
E-mail muzeumnarodowe_wroclaw_dag@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Ustawy Pzp.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena /weryfikacja/ spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Wiedza Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną /1/ usługę outsourcingu IT tj. kompleksowej obsługi informatycznej na rzecz jednego podmiotu, polegającej na administrowaniu serwerami i sieciami lokalnymi, opartymi na platformach: Windows 2008 Serwer, Linux/CentOS/ oraz obejmującej konserwację i instalację stanowisk komputerowych i urządzeń peryferyjnych oraz codzienną obsługę i administrowanie programami informatycznymi świadczonej na podstawie minimum rocznej umowy o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto. Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane /tj. zakończone/, ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku określonym powyżej w pkt. 3.2). Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu głównych usług /załącznik nr 8 do SIWZ/ oraz dowodów wskazujących, że zamówienia wskazane zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg formuły: spełnia-nie spełnia. UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena /weryfikacja/ spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Zdolne Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia tj. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje /lub będzie dysponował/ co najmniej dwoma osobami pełniącymi funkcję informatyka, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia: a) 1 /jednym/ informatykiem, posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe informatyczne oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na rynku usług informatycznych w zakresie administracji sieciami komputerowymi (minimum 50 stanowisk komputerowych w jednej sieci LAN) i administracji serwerami opartymi na systemach operacyjnych Linux oraz Windows Server oraz serwisowania sprzętu komputerowego oraz znajomość zagadnień związanych z administrowaniem siecią informatyczną LAN i tunelami VPN. b) 1 /jednym/ informatykiem posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne oraz co najmniej 2- letnie doświadczenie przy kompleksowej obsłudze informatycznej firm w zakresie funkcjonowania sprzętu komputerowego (przede wszystkim stacji roboczych i serwerów) i podstawowych urządzeń peryferyjnych oraz sposobów ich serwisowania na poziomie administratora oraz znajomość systemów serwerowych Microsoft oraz Linux. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu osób /załącznik nr 9 do SIWZ/ wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena /weryfikacja/ spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp tj. na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Stosowne pełnomocnictwa
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana /waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy/; przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian; 2) uzasadnione zmiany osób wskazanych w ofercie do realizacji zamówienia; w przypadku uzasadnionej zmiany osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy jako osoby pozostającej w dyspozycji Wykonawcy do realizacji umowy, Wykonawca ma obowiązek zastąpić tę osobę osobą posiadającą nie mniejsze kwalifikacje i doświadczenie. Taka zmiana będzie wcześniej uzgodniona i zaakceptowana, na piśmie, przez Zamawiającego. 3) zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy /np. zmiana nr rachunku bankowego, adresu, siedziby, nr tel. itp./ pod warunkiem, że nie prowadzą do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; 5) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, /co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji/ i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; 6) gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ /zapis dot. wykonawców, którzy wykonają zamówienie przy pomocy podwykonawcy./ 3. Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mnwr.art.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław
Data składania wniosków 25/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Sekretariat /pokój nr 12/
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)