| Biuletyn | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Nazwa | 
						
															Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
													 | 
					
							                									
						| Ulica | 
						
															ul. Ząbkowska 41
													 | 
					
							                									
						| Nr domu | 
						
															41
													 | 
					
							                							                									
						| Miejscowość | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Kod Pocztowy | 
						
															03-736
													 | 
					
							                									
						| Województwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Tel | 
						
															022 4921134, 4921135
													 | 
					
							                									
						| Fax | 
						
															022 4921149
													 | 
					
							                									
						| Internet | 
						
															www.bip.urpl.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															01552496010000
													 | 
					
							                									
						| E-mail | 
						
															slawomir.chojecki@urpl.gov.pl
													 | 
					
							                							                									
						| Obowiązkowa | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamówienia | 
						
															Administracja rządowa centralna
													 | 
					
							                							                									
						| Rodz zam | 
						
															U
													 | 
					
							                							                									
						| Czy częsci | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Liczba częsci | 
						
															17
													 | 
					
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy dialog | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czas | 
						
															Obowiązuje termin
													 | 
					
							                									
						| Czas w miesiącach | 
						
															11
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia (jego części), zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 300 zł (trzysta złotych) dla każdej części zamówienia, której dotyczy oferta (częściowa) złożona przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę tzw. grupowego na 17 części zamówienia całkowite wadium wynosi 5 100 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000; poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 Prawa zamówień publicznych (Pzp)
													 | 
					
							                									
						| Zaliczka | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Uprawnienie | 
						
															oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
													 | 
					
							                									
						| Wiedza | 
						
															O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki ustalone na podstawie art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między zamawiającym a wykonawcą. W przypadku wystąpienia grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum albo spółka cywilna), żaden wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania oraz konsorcjum albo spółka cywilna, a także każdy inny wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonymi dalej. INFORMACJE NA TEMAT KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA (ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG), NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA PRZEZ TE OSOBY CZYNNOŚCI W RAMACH CZĘŚCI (POZYCJI) ZAMÓWIENIA: poz. 1 (1 osoba) - wykształcenie wyższe; 6-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu procesu rejestracyjnego w formacie elektronicznym; bardzo dobra znajomość systemu docuBridge Client, programu Lorenz eValidator oraz ISubmitGen; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna, znajomość kryteriów walidacji technicznej dokumentacji w formacie elektronicznym; poz. 2 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 3,4 (po 1 osobie) - wykształcenie średnie; 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności sekretarskich; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; umiejętność sporządzania podstawowej korespondencji biurowej; umiejętność sprawnego i precyzyjnego porozumiewania się; poz. 5 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 6 (1 osoba) - wykształcenie wyższe; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office Proffesional) i urządzeń biurowych; umiejętność obsługi programu docuBridge; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 7 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 8,9 (po 1 osobie) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 10 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności sekretarskich; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; umiejętność sporządzania podstawowej korespondencji biurowej; umiejętność sprawnego i precyzyjnego porozumiewania się; poz. 11 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 12 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności sekretarskich; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; umiejętność sporządzania podstawowej korespondencji biurowej; umiejętność sprawnego i precyzyjnego porozumiewania się; poz. 13,14 (po 1 osobie) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 15,16 (po 1 osobie) - wykształcenie średnie; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; dobra znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 17 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności sekretarskich; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; umiejętność sporządzania podstawowej korespondencji biurowej; umiejętność sprawnego i precyzyjnego porozumiewania się
													 | 
					
							                									
						| Potencjał | 
						
															oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
													 | 
					
							                									
						| Zdolne | 
						
															INFORMACJE NA TEMAT KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA (ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG), NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA PRZEZ TE OSOBY CZYNNOŚCI W RAMACH CZĘŚCI (POZYCJI) ZAMÓWIENIA: poz. 1 (1 osoba) - wykształcenie wyższe; 6-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu procesu rejestracyjnego w formacie elektronicznym; bardzo dobra znajomość systemu docuBridge Client, programu Lorenz eValidator oraz ISubmitGen; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna, znajomość kryteriów walidacji technicznej dokumentacji w formacie elektronicznym; poz. 2 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 3,4 (po 1 osobie) - wykształcenie średnie; 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności sekretarskich; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; umiejętność sporządzania podstawowej korespondencji biurowej; umiejętność sprawnego i precyzyjnego porozumiewania się; poz. 5 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 6 (1 osoba) - wykształcenie wyższe; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office Proffesional) i urządzeń biurowych; umiejętność obsługi programu docuBridge; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 7 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 8,9 (po 1 osobie) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 10 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności sekretarskich; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; umiejętność sporządzania podstawowej korespondencji biurowej; umiejętność sprawnego i precyzyjnego porozumiewania się; poz. 11 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 12 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności sekretarskich; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; umiejętność sporządzania podstawowej korespondencji biurowej; umiejętność sprawnego i precyzyjnego porozumiewania się; poz. 13,14 (po 1 osobie) - wykształcenie średnie; 3-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności biurowych; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; ogólna znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 15,16 (po 1 osobie) - wykształcenie średnie; znajomość języka angielskiego na poziomie A1; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; dobra znajomość systemu obiegu dokumentów, sposobu rejestracji spraw, sposobu załatwiania spraw oraz zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych (archiwizacja); dobra sprawność fizyczna; poz. 17 (1 osoba) - wykształcenie średnie; 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności sekretarskich; znajomość języka angielskiego na poziomie A2; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych; umiejętność sporządzania podstawowej korespondencji biurowej; umiejętność sprawnego i precyzyjnego porozumiewania się
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja | 
						
															oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dokument podmiotów | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Dok podm zag 3 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty | 
						
															Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
													 | 
					
							                									
						| Niepełnosprawne | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Kod trybu zamówienia | 
						
															PN
													 | 
					
							                									
						| Kod kryterium | 
						
															A
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | 
						
															www.bip.urpl.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres uzyskania siwz | 
						
															Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41a/3
													 | 
					
							                									
						| Data składania wniosków | 
						
															21/03/2014
													 | 
					
							                									
						| Godzina składania wniosków | 
						
															10:00
													 | 
					
							                									
						| Miejsce | 
						
															Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41, Kancelaria Główna (pok. 020)
													 | 
					
							                									
						| Termin | 
						
															Obowiązuje termin
													 | 
					
							                									
						| Termin związania ofertą | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| Czy unieważnienie | 
						
															Nie
													 |