Zaplanowanie, przygotowanie i realizację spójnych działań informacyjno - komunikacyjnych oraz promujących Projekt pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim.

Data publikacji 2014-03-14
Data zakończenia 2014-03-24 09:00:00
Instytucja Miasto Piotrków Trybunalski
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87456 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793400009, 794160003, 793422005, 793414000, 922210006, 798225007, 799600001, 794162005, 392941000, 224620006, 323213002, 921112004, 799520002, 920000001, 799521003, 553000003, 799700004, 798230009, 798240006, 795700000, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie, przygotowanie i realizacja spójnych działań informacyjno - komunikacyjnych oraz promujących Projekt pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim.

CPV: Przedmiot główny:
79340000-9 - usługi reklamowe i marketingowe
79416000-3 - usługi public relations
79342200-5 - usługi w zakresie promocji
79341400-0 - usługi prowadzenia kampanii reklamowych
92221000-6 - Usługi produkcji telewizyjnej
Nr CPV: Dodatkowe przedmioty:
79822500-7 - usługi projektów graficznych
79960000-1 - usługi fotograficzne i pomocnicze
79416200-5 - usługi doradcze public relations
39294100-0 - artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 - materiały reklamowe
32321300-2 - materiały audiowizualne
92111200-4 - produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
79952000-2 - usługi w zakresie organizacji imprez
92000000-1 -usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
79952100-3 - usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
55300000-3 - usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79970000-4 - usługi publikacji
79823000-9 - usługi drukowania i dostawy
79824000-6 - usługi drukowania i dystrybucji
79570000-0 - usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe
72413000-8 - usługi w zakresie projektowania stron www
60000000-8 - usługi transportowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Piotrków Trybunalski
Ulica ul. Pasaż Rudowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Kod Pocztowy 97-300
Województwo łódzkie
Tel 044 7327796
Fax 044 7327798
Internet www.piotrkow.pl
Regon 59064846800000
E-mail h.biniek@piotrkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace 30% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 31/10/2015
Wadium W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 24.03. 2014r. do godz. 9:00 w wysokości 13.500,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: przygotowanie i realizację spójnych działań informacyjno - komunikacyjnych oraz promujących Projekt pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca: przedłoży wykaz wszystkich wykonanych usług wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w okresie ostatnich 3 lat oraz: a)Wykaże co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszyto w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,tj. wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu i zrealizowaniu kampanii wizerunkowej (promocja i/lub PR) o zasięgu regionalnym lub ogólnopolskim o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto trwającej co najmniej 6 miesięcy. b)Załączy dokumenty potwierdzające, że usługi wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Zdolne Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, o następującym doświadczeniu zawodowym (załącznik nr 5): a) 1 osoba, która pełniła funkcję Koordynatora Projektu, posiadającego minimum 5 letnie doświadczenie zakresie PR, promocji oraz reklamy, która kierowała przynajmniej 3 kampaniami promocyjnymi lub PR o zasięgu ogólnopolskim lub regionalnym o wartości minimum 100.000,00 zł brutto złotych każda , każdy trwający nie krócej niż 3 miesiące oraz biegle posługuje się językiem polskim w mowie i w piśmie; b) 1 osoba posiadającą wiedzę i doświadczenie na stanowisku PR Manager - jest autorem/współautorem co najmniej 3 strategii kampanii wizerunkowych lub PR i zrealizował co najmniej 3 ogólnopolskie lub regionalne kampanie o charakterze wizerunkowym i PR o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda oraz biegle posługuje się językiem polskim w mowie i w piśmie; c) 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie na stanowisku Copywritera - opracowała co najmniej 3 koncepcje kampanii o charakterze promocyjnym lub reklamowym o zasięgu ogólnopolskim lub regionalnym o wartości minimum100.000,00 zł. brutto każda, przy czym każda z kampanii musiała uwzględniać co najmniej dwa środki przekazu treści z obowiązkowym uwzględnieniem przygotowania kampanii w prasie (np. prasa i Internet, prasa i telewizja, prasa i radio) oraz biegle posługuje się językiem polskim w mowie i w piśmie; d) 1 osoba mająca wiedzę i doświadczenie na stanowisku Media Planner/Buyer - zarządzała planowaniem i zakupem mediów w minimum 3 kampaniach o zasięgu ogólnopolskim lub regionalnym o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, e)1 osoba mająca wiedzę i doświadczenie na stanowisku Rzecznika Prasowego/Dziennikarza - posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy jako dziennikarz oraz była przez co najmniej rok zatrudniona jako rzecznik prasowy instytucji publicznej. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Sytuacja Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do udzielenia kredytu w wysokości 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Kompletna oferta musi zawierać: 1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 2. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6. 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 3. 4.Wykaz wszystkich wykonanych usług wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w okresie ostatnich 3 lat oraz wykaz co najmniej jednego zamówienia (wykonanego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadającego rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. co najmniej jedna usługa polegająca na opracowaniu i zrealizowaniu kampanii wizerunkowej (promocja i/lub PR) o zasięgu regionalnym lub ogólnopolskim o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto trwająca co najmniej 6 miesięcy - wg załącznika nr 4. 5.Dokumenty potwierdzające, że usługa wyszczególniona w załączniku nr 4 została wykonana lub jest wykonywana należycie. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 5. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składanie ofert. 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do udzielenia kredytu w wysokości 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie informację składa każdy z nich, 11.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ww. ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Oświadczenie o należeniu/nienależeniu do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 7.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.piotrkow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300
Data składania wniosków 24/03/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300 punkt informacyjny
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe promujących Projekt pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)