Dostawa, montaż i instalacja sprzętu nagłośnieniowego dla potrzeb sal dydaktycznych Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Franciszkańskiej 1 w Krakowie

Data publikacji 2014-03-17
Data zakończenia 2014-03-25 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55909 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Dostawa, montaż i instalacja sprzętu nagłośnieniowego dla potrzeb sal dydaktycznych Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Franciszkańskiej 1 w Krakowie obejmującego dostawę i montaż systemu nagłośnieniowego do sal dydaktycznych 111, 120, 124 i 211b przy ul. Franciszkańskiej 1 w Krakowie

I. W skład systemu wchodzi:
1) Kompaktowa szerokopasmowa kolumna aktywna - 4 sztuki
2) Uchwyt ścienny do kolumn głośnikowych - 4 sztuki
3) Przenośny zestaw nagłośnieniowy - 1 sztuka
4) Mikser mikrofonowy - 2 sztuki
5) Mikrofon stacjonarny pojemnościowy na gęsiej szyjcie z bazą - 3 sztuki
6) Mikrofon bezprzewodowy - 3 sztuki
7) Baza mikrofonu bezprzewodowego - 3 sztuki
8) Transmiter - 4 sztuki
9) Mikrofon klapowy - 4 sztuki

wg szczegółowej specyfikacji technicznej systemu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Ulica ul. Kanonicza 25
Nr domu 25
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-002
Województwo małopolskie
Tel 12 421 68 48 wew. 624
Fax 12 421 68 48 wew. 624
Internet www.upjp2.edu.pl
Regon 00387191300000
E-mail zp@upjp2.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych.
Rodzaj zam inny Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych.
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Wiedza W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Potencjał W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Zdolne W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Sytuacja W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz OFERTY 2. Formularz cenowy 3. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji; 4. Przed podpisaniem umowy należy przedłożyć: 1) kartę gwarancyjną, obejmującą okres gwarancji minimum 3 lata 2) kartę producenta potwierdzającą parametry;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania może nastąpić, jeżeli wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą lub podniesienia wydajności urządzeń lub bezpieczeństwa, a także w sytuacji wstrzymania lub wycofania produktu z rynku, zakończenia jego produkcji, w tym jego elementów, b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3. Wszystkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.upjp2.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, dziedziniec-parter
Data składania wniosków 25/03/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, dziedziniec-parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe PROJEKT współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (EFRR) w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007 - 2013, Działanie 1.1.A.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)