ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ ARANŻACJI EKSPOZYCJI ZWIERZĄT W POMIESZCZENIACH EKSPOZYCYJNYCH PAWILONU AKWARIUM I TERRARIUM NA TERENIE OGRODU FAUNY POLSKIEJ PRZY UL. GDAŃSKIEJ 173-175 W BYDGOSZCZY

Data publikacji 2014-03-17
Data zakończenia 2014-03-27 11:00:00
Instytucja Urząd Miasta Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56265 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392989006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ ARANŻACJI EKSPOZYCJI ZWIERZĄT W POMIESZCZENIACH EKSPOZYCYJNYCH PAWILONU AKWARIUM I TERRARIUM NA TERENIE OGRODU FAUNY POLSKIEJ PRZY UL. GDAŃSKIEJ 173-175 W BYDGOSZCZY

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta Bydgoszczy
Ulica ul. Jezuicka 1
Nr domu 1
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-102
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 0-52 32 88 157, 5858453
Fax (052) 58 58 273, 5858833
Internet www.bydgoszcz.pl
E-mail przetargi@um.bydgoszcz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 63
Wadium 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 10.000,00 zł wyłącznie w niżej wymienionych dopuszczonych przez Zamawiającego formach wniesienia, tj. w: 1) pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 2.Uwaga: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku dopuszczonych przez Zamawiającego formach jego wniesienia, przy czym dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinien być złożony w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta Bydgoszczy, nr rachunku: 41 1240 6452 1111 0010 4788 1232 z adnotacją WADIUM - dostawa i montaż aranżacji ekspozycji zwierząt w pomieszczeniach ekspozycyjnych pawilonu akwarium i terrarium na terenie Ogrodu Fauny Polskiej przy ul. Gdańskiej 173-175 w Bydgoszczy.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1. zamówienie polegające na dostawie i wykonaniu wykończenia powierzchni okładzinami epoksydowymi, o wartości nie mniejszej niż 500.000 złotych
Sytuacja Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej, jeżeli wykaże, że posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty III.4.1) 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2)wykaz wykonanych głównych (czyli potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt III.3.2)) dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru Zamawiającego), 3)dowody poświadczające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 4)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)*pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp) - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. W przypadku, gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia lub informację, w jakim innym charakterze inny podmiot oddaje wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie. III.4.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 3)zmiany warunków gospodarczych, 4)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, 5)terminu realizacji zamówienia w okolicznościach wskazanych w pkt 4 siwz: Termin wykonania zamówienia: 9 tygodni od daty zawarcia umowy, a w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy o czas niezbędny do prawidłowego jej wykonania.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bydgoszcz.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 19zł płatna na konto Bank Pekao S.A. /33 1240 6452 1111 0010 4788 0697
Data składania wniosków 27/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Budowa Pawilonu Akwarium i Terrarium na terenie Ogrodu Fauny Polskiej w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 177A Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)