Dostawa odzieży i obuwia roboczego, odzieży i obuwia ochronnego oraz podstawowego indywidualnego sprzętu ochronnego

Data publikacji 2014-03-17
Data zakończenia 2014-03-26 11:00:00
Instytucja Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Obuwie ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88592 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego, odzieży i obuwia ochronnego oraz podstawowego indywidualnego sprzętu ochronnego zgodnie z poniższym zakresem:
Część 1) Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz podstawowego indywidualnego sprzętu roboczego,
Część 2) Dostawa obuwia roboczego i ochronnego.
Szczegóły dotyczące rodzaju i ilości poszczególnego asortymentu określone zostały dla każdej z części i zamieszczone w SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia są ubrania robocze i ochronne, czapki, rękawice robocze i ochronne oraz podstawowy indywidualny sprzęt ochronny zgodnie z zakresem i ilościami podanymi w tabeli zamieszczonej w części I SIWZ pkt 1.1Przedmiotem zamówienia są jest obuwie robocze i ochronne
zgodnie z zakresem i ilościami podanymi w tabeli zamieszczonej w części I SIWZ
pkt 1.1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Ulica ul. Nowe Sady 19
Nr domu 19
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 94-102
Województwo łódzkie
Internet zaklad@lzuk.lodz.pl
E-mail zaklad@lzuk.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Wiedza Warunkiem jest a) należyte wykonanie dostaw dla części 1) odzieży roboczej i ochronnej za kwotę min. 90 000,00 zł brutto, dla części 2) obuwia roboczego i ochronnego za kwotę min. 40 000,00 zł brutto, w skali jednego roku w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia na druku stanowiącym załącznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami świadczącymi o należytym wykonaniu przedmiotowych dostaw. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły : spełnia - nie spełnia. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 50 tys. zł (bez względu na ilość wybranych części zamówienia) Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów , wg formuły : spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Decydując się na rozwiązania równoważne do opisanych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały odpowiadają określonym wymaganiom określonym przez Zamawiającego, przedstawiając opis i karty katalogowe.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lzuk.lodz.pl/lzuk/media/2014_6_SIWZ.pdf
Adres uzyskania siwz Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 Łódź Dział Zamówień Publicznych - pok. 215.
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 Łódź sekretariat - pok. 210 Otwarcie ofert: 26/03/2014 godz. 11:30 - sala konferenc. - pok.212
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjętej w umowie kwoty, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy. Zmiana taka zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)