Opis przedmiotu zamówienia pn.: Realizacja zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz - Zdrój.
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadania:
Usługi edukacyjne, obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój.
Projekt pt. Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt Dzieci Przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój.
3.2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się, jako 30 minut nieprzerwanej pracy dla wszystkich zajęć. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
1. Realizacja dodatkowych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla grupy przedszkolnej 3-4 lata.
a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h
1 grupa - 9 dzieci - 54 h
2 grupa - 8 dzieci - 54 h,
b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h
1 grupa - 9 dzieci - 82 h
2 grupa - 10 dzieci - 82 h,
Razem 272 h zajęć rozwijających z języka angielskiego, średnio 4h tygodniowo.
Wykonawca w cenie zajęć powinien dodatkowo skalkulować wyposażenie dla każdego uczestnika (przedszkolaka) w wyprawkę językową składającą się, co najmniej z książeczki ucznia i materiałów na płytach dvd. Łącznie powinno być 36 wprawek.
2. Realizacja dodatkowych zajęć rozwijających z rytmiki dla grupy przedszkolnej 3-4 lata.
a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h
1 grupa - 9 dzieci - 54 h
2 grupa - 8 dzieci - 54 h,
b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h
1 grupa - 9 dzieci - 82 h
2 grupa - 10 dzieci - 82 h,
Razem 272 h zajęć rozwijających z rytmiki, średnio 4h tygodniowo.
Wykonawca w cenie zajęć powinien dodatkowo skalkulować zakup zestawu dla dzieci składający się z 26 instrumentów i 4 pałeczek. Zestaw powinien być umieszczony w poręcznej torbie.
3. Realizacja specjalistycznych zajęć logopedycznych dla grupy przedszkolnej 3-4 lata.
a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h
1 grupa - 17 dzieci
b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h
1 grupa - 19 dzieci
zajęcia indywidualne lub grupowe w zależności od potrzeb.
Razem 272 h zajęć rozwijających z logopedii, średnio 4h tygodniowo. Na potrzeby realizacji zadania zakupiono laptop oraz Program multimedialny Logo-gry.
4. Realizacja specjalistycznych zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla grupy przedszkolnej 3-4 lata.
a) rok szkolny 2013/2014, - 54 h
1 grupa - 17 dzieci
b) rok szkolny 2014/2015 - 82 h
1 grupa - 19 dzieci
Razem 136 h zajęć rozwijających z gimnastyki korekcyjnej, średnio 2h tygodniowo.
Rok szklony 2013/2014 liczony jest od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2014, natomiast rok szkolny 2014/2015 do 1 września 2014 do 30 czerwca 2015 r.
5. Zajęcia dla utworzonej przy Przedszkolu Gminnym w Iwoniczu grupy zamiejscowej w Lubatowej będą odbywały się w salach Szkoły Podstawowej w Lubatowej. Wszystkie zajęcia mogą odbywać się w godzinach od godz. 8.00 do godz. 15.00 w dniach od poniedziałku do piątku po uprzednim ustaleniu z Dyrektorem Przedszkola w Iwoniczu.
6. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy w porozumieniu z Dyrektorem Przedszkola.
3.3 Zakres zamówienia obejmuje również:
1. Przygotowanie Programu pracy na rok szkolny 2013/2014 oraz 2014/2015;
2. Przygotowywania do 20 każdego miesiąca harmonogramu prowadzonych zajęć na następny miesiąc;
3. Prowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem, a w przypadku sytuacji wyjątkowych, niezapowiedzianych zgłaszania zmian w harmonogramie Dyrektorowi Przedszkola oraz Kierownikowi projektu - harmonogram zostanie przygotowany w uzgodnieniu z zamawiającym przez wykonawcę po podpisaniu umowy;
4. Prowadzenia na bieżąco kart rozwoju dziecka, dzienników oraz całej dokumentacji pracy dziecka w tym: diagnoza wstępna, końcowa;
5. Współprace z Dyrektorem Przedszkola, nauczycielami prowadzącymi zajęcia, zespołem projektowym, w tym kierownikiem projektu;
UWAGA!!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian/zamian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte materiały ( np. wskazanie nazw, symboli itp.).
3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone materiały musi wynosić co najmniej 12 miesiące od dnia odbioru materiałów. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
|
Ulica |
Aleja Słoneczna 28
|
Nr domu |
28
|
Miejscowość |
Iwonicz-Zdrój
|
Kod Pocztowy |
38-440
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
13 435-02-12
|
Internet |
www.iwonicz-zdroj.pl
|
E-mail |
sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2015
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą kwalifikacje i wykształcenie do nauczania języka angielskiego w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia
12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013r., poz. 1207),
- posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela
w zakresie przedmiotu objętego zamówieniem,
- nie przekraczać 240 godzin miesięcznego zaangażowania w realizacje wszystkich zadań projektowych tj. projektów finansowanych w ramach POKL jak również innych programów NSRO łącznie z niniejszym projektem,
- legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela co najmniej kontraktowego,
b) jedną osobą posiadającą kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia specjalistycznych zajęć z rytmiki w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207),
- posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela
w zakresie przedmiotu objętego zamówieniem,
- nie przekraczać 240 godzin miesięcznego zaangażowania w realizacje wszystkich zadań projektowych tj. projektów finansowanych w ramach POKL jak również innych programów NSRO łącznie z niniejszym projektem,
- legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela co najmniej kontraktowego,
c) jedną osobą posiadającą kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia specjalistycznych zajęć z logopedii w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207),
- posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela
w zakresie przedmiotu objętego zamówieniem,
- nie przekraczać 240 godzin miesięcznego zaangażowania w realizacje wszystkich zadań projektowych tj. projektów finansowanych w ramach POKL jak również innych programów NSRO łącznie z niniejszym projektem,
- legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela co najmniej kontraktowego,
d) jedną osobą posiadającą kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia specjalistycznych zajęć z gimnastyki korekcyjnej w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207),
- posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela
w zakresie przedmiotu objętego zamówieniem,
- nie przekraczać 240 godzin miesięcznego zaangażowania w realizacje wszystkich zadań projektowych tj. projektów finansowanych w ramach POKL jak również innych programów NSRO łącznie z niniejszym projektem,
- legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela co najmniej kontraktowego,
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji nauczycielskich tzn. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że np. dysponuje 1 osobą, która posiada wymagane kwalifikacje w zakresie każdej z ww. osób.
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia,
c) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie.
Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów
i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia nie/spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak
w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oferta powinna zawierać:
- formularz oferty wykonania zamówienia, (załącznik nr 1),
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,(załącznik nr 2),
- oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, (załącznik nr 3),
- dokumenty i pozostałe oświadczenia wskazane w ust. 6 siwz,
- pisemne zobowiązanie - jeżeli dotyczy,
- stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
- informację, w formie oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku przynależności do grupy Wykonawca zamiast informacji składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z zapisami siwz
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=56&Itemid=139
|
Adres uzyskania siwz |
Urzad Gminy w Iwoniczu-Zdroju; Al. Słoneczna 28; 38-440 Iwonicz-Zdrój
|
Data składania wniosków |
26/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urzad Gminy w Iwoniczu-Zdroju; Al. Słoneczna 28; 38-440 Iwonicz-Zdrój
Biuro Obsługi Mieszkańca (BOM) - parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|