Realizacja zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz - Zdrój.

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-26 11:00:00
Instytucja Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
Miejscowość Iwonicz-Zdrój
Województwo podkarpackie
Branża
  • Podręczniki szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56639 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 801100008, 800000004, 805800003, 221110001, 373100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia pn.: Realizacja zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz - Zdrój.

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadania:

Usługi edukacyjne, obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój.

Projekt pt. Dzieci przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt Dzieci Przyszłością Gminy Iwonicz-Zdrój.

3.2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się, jako 30 minut nieprzerwanej pracy dla wszystkich zajęć. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:


1. Realizacja dodatkowych zajęć rozwijających z języka angielskiego dla grupy przedszkolnej 3-4 lata.
a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h
1 grupa - 9 dzieci - 54 h
2 grupa - 8 dzieci - 54 h,
b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h
1 grupa - 9 dzieci - 82 h
2 grupa - 10 dzieci - 82 h,
Razem 272 h zajęć rozwijających z języka angielskiego, średnio 4h tygodniowo.
Wykonawca w cenie zajęć powinien dodatkowo skalkulować wyposażenie dla każdego uczestnika (przedszkolaka) w wyprawkę językową składającą się, co najmniej z książeczki ucznia i materiałów na płytach dvd. Łącznie powinno być 36 wprawek.

2. Realizacja dodatkowych zajęć rozwijających z rytmiki dla grupy przedszkolnej 3-4 lata.
a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h
1 grupa - 9 dzieci - 54 h
2 grupa - 8 dzieci - 54 h,
b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h
1 grupa - 9 dzieci - 82 h
2 grupa - 10 dzieci - 82 h,
Razem 272 h zajęć rozwijających z rytmiki, średnio 4h tygodniowo.
Wykonawca w cenie zajęć powinien dodatkowo skalkulować zakup zestawu dla dzieci składający się z 26 instrumentów i 4 pałeczek. Zestaw powinien być umieszczony w poręcznej torbie.

3. Realizacja specjalistycznych zajęć logopedycznych dla grupy przedszkolnej 3-4 lata.
a) rok szkolny 2013/2014, - 108 h
1 grupa - 17 dzieci
b) rok szkolny 2014/2015 - 164 h
1 grupa - 19 dzieci
zajęcia indywidualne lub grupowe w zależności od potrzeb.
Razem 272 h zajęć rozwijających z logopedii, średnio 4h tygodniowo. Na potrzeby realizacji zadania zakupiono laptop oraz Program multimedialny Logo-gry.

4. Realizacja specjalistycznych zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla grupy przedszkolnej 3-4 lata.
a) rok szkolny 2013/2014, - 54 h
1 grupa - 17 dzieci
b) rok szkolny 2014/2015 - 82 h
1 grupa - 19 dzieci
Razem 136 h zajęć rozwijających z gimnastyki korekcyjnej, średnio 2h tygodniowo.

Rok szklony 2013/2014 liczony jest od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2014, natomiast rok szkolny 2014/2015 do 1 września 2014 do 30 czerwca 2015 r.

5. Zajęcia dla utworzonej przy Przedszkolu Gminnym w Iwoniczu grupy zamiejscowej w Lubatowej będą odbywały się w salach Szkoły Podstawowej w Lubatowej. Wszystkie zajęcia mogą odbywać się w godzinach od godz. 8.00 do godz. 15.00 w dniach od poniedziałku do piątku po uprzednim ustaleniu z Dyrektorem Przedszkola w Iwoniczu.
6. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy w porozumieniu z Dyrektorem Przedszkola.

3.3 Zakres zamówienia obejmuje również:
1. Przygotowanie Programu pracy na rok szkolny 2013/2014 oraz 2014/2015;
2. Przygotowywania do 20 każdego miesiąca harmonogramu prowadzonych zajęć na następny miesiąc;
3. Prowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem, a w przypadku sytuacji wyjątkowych, niezapowiedzianych zgłaszania zmian w harmonogramie Dyrektorowi Przedszkola oraz Kierownikowi projektu - harmonogram zostanie przygotowany w uzgodnieniu z zamawiającym przez wykonawcę po podpisaniu umowy;
4. Prowadzenia na bieżąco kart rozwoju dziecka, dzienników oraz całej dokumentacji pracy dziecka w tym: diagnoza wstępna, końcowa;
5. Współprace z Dyrektorem Przedszkola, nauczycielami prowadzącymi zajęcia, zespołem projektowym, w tym kierownikiem projektu;

UWAGA!!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian/zamian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte materiały ( np. wskazanie nazw, symboli itp.).

3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone materiały musi wynosić co najmniej 12 miesiące od dnia odbioru materiałów. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
Ulica Aleja Słoneczna 28
Nr domu 28
Miejscowość Iwonicz-Zdrój
Kod Pocztowy 38-440
Województwo podkarpackie
Tel 13 435-02-12
Internet www.iwonicz-zdroj.pl
E-mail sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej: a) jedną osobą posiadającą kwalifikacje i wykształcenie do nauczania języka angielskiego w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013r., poz. 1207), - posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w zakresie przedmiotu objętego zamówieniem, - nie przekraczać 240 godzin miesięcznego zaangażowania w realizacje wszystkich zadań projektowych tj. projektów finansowanych w ramach POKL jak również innych programów NSRO łącznie z niniejszym projektem, - legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela co najmniej kontraktowego, b) jedną osobą posiadającą kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia specjalistycznych zajęć z rytmiki w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207), - posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w zakresie przedmiotu objętego zamówieniem, - nie przekraczać 240 godzin miesięcznego zaangażowania w realizacje wszystkich zadań projektowych tj. projektów finansowanych w ramach POKL jak również innych programów NSRO łącznie z niniejszym projektem, - legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela co najmniej kontraktowego, c) jedną osobą posiadającą kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia specjalistycznych zajęć z logopedii w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207), - posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w zakresie przedmiotu objętego zamówieniem, - nie przekraczać 240 godzin miesięcznego zaangażowania w realizacje wszystkich zadań projektowych tj. projektów finansowanych w ramach POKL jak również innych programów NSRO łącznie z niniejszym projektem, - legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela co najmniej kontraktowego, d) jedną osobą posiadającą kwalifikacje i wykształcenie do prowadzenia specjalistycznych zajęć z gimnastyki korekcyjnej w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207), - posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w zakresie przedmiotu objętego zamówieniem, - nie przekraczać 240 godzin miesięcznego zaangażowania w realizacje wszystkich zadań projektowych tj. projektów finansowanych w ramach POKL jak również innych programów NSRO łącznie z niniejszym projektem, - legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela co najmniej kontraktowego, UWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji nauczycielskich tzn. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że np. dysponuje 1 osobą, która posiada wymagane kwalifikacje w zakresie każdej z ww. osób. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest: a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, c) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie. Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia nie/spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oferta powinna zawierać: - formularz oferty wykonania zamówienia, (załącznik nr 1), - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,(załącznik nr 2), - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, (załącznik nr 3), - dokumenty i pozostałe oświadczenia wskazane w ust. 6 siwz, - pisemne zobowiązanie - jeżeli dotyczy, - stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, - informację, w formie oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku przynależności do grupy Wykonawca zamiast informacji składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z zapisami siwz
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=56&Itemid=139
Adres uzyskania siwz Urzad Gminy w Iwoniczu-Zdroju; Al. Słoneczna 28; 38-440 Iwonicz-Zdrój
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urzad Gminy w Iwoniczu-Zdroju; Al. Słoneczna 28; 38-440 Iwonicz-Zdrój Biuro Obsługi Mieszkańca (BOM) - parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)