Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz opakowań typu torba depozytowa i worki strunowe

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-27 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Worki i torby,
  • Kleje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56689 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301972204, 301992301, 249100006, 301976301, 301976428, 301976442, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów biurowych oraz opakowań typu torba depozytowa i worki strunowe. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a - 1e) do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielono na pięć niżej wskazanych części:
Część 1: dostawa papieru ksero, papieru offset, papieru pakowego, składanki komputerowej, kartonu B3 oraz papieru kancelaryjnego o parametrach i w ilościach wskazanych załączniku numer 1a do SIWZ.
Część 2: dostawa kopert bezpiecznych o parametrach i w ilościach wskazanych w załączniku numer 1b do SIWZ.
Część 3: dostawa kopert samoprzylepnych, zszywek, pojemników do archiwizacji, kleju w sztyfcie, kleju termo topliwego, okładek do bindowania, rolek papierowych, segregatorów, skoroszytów kartonowych, nici lnianych, sznurka pakowego, teczek kartonowych, taśmy pakowej, taśmy klejącej, zeszytów, pistoletów do kleju i identyfikatorów. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1c do SIWZ.
Część 4: dostawa toreb depozytowych, worków strunowych i woreczków foliowych o parametrach i w ilościach wskazanych załączniku numer 1d do SIWZ.
Część 5: dostawa bloczków samoprzylepnych, cienkopisów, długopisów, dziurkaczy, etykiet samoprzylepnych, folii pęcherzykowej, folii przeźroczystej do ksero, folii stretch, karteczek do notatek, kartonów archiwizacyjnych, kleju biurowego, kleju termo topliwego, klipów metalowych, kopert, kopert aktowych, kopert ochronnych, kopert powietrznych, kopert depozytowych, kopert z zabezpieczeniem powietrznym, korektorów, kostek biurowych, kostek samoprzylepnych, koszulek aktowych, koszulek do segregatora, kredek - suchych markerów, kuwet na dokumenty, linijek biurowych, markerów, nalepek plombujących, nici lnianych, nożyczek, noży biurowych, noży do kopert, ołówków, papieru ksero, papieru pakowego, papierowych kopert na płyty CD i DVD, pisaków laboratoryjnych, pojemników składanych na dokumenty, przyborników na długopisy, rozszywa czy, segregatorów, spinaczy biurowych, sznurka jutowego, szuflad na dokumenty, tablicy korkowej, taśm klejących, taśm pakowych, taśmy do drukarki etykiet, teczek na dokumenty, tektury falistej, temperówek, tuszy, wkładów do długopisów, zakładek indeksujących, zakreślaczy, zeszytów, zszywaczy, zszywek, plasteliny, naklejek zabezpieczających, bibuły i markerów laboratoryjnych. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1e do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub większej ilości części postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania wskazany w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a - 1e do SIWZ) - odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-040
Województwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E-mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia w części 1 postępowania wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowany papier odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku numer 1a do SIWZ poz. 1, przedstawienie informacji producenta (karta charakterystyki lub wydruk ze strony internetowej producenta) zawierającej dane techniczne wyrobu. Informacja ta powinna potwierdzać, że papier posiada opisaną przez zamawiającego gramaturę, białość i grubość oraz ilość arkuszy w ryzie. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231) dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ, - Wypełnione i podpisane załączniki asortymentowe (załączniki numer 1a - 1e do SIWZ) - odpowiednio do części w której Wykonawca składa ofertę, - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 5 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz wszystkie dokumenty wskazane w Rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33
Data składania wniosków 27/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Punkt Obsługi Klienta 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Miejsce dostawy: Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć materiały biurowe przypisane do części 1, 3, 4 i 5 do magazynu Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 12, natomiast materiały biurowe przypisane do części 2 postępowania należy dostarczyć do Komendy Powiatowej policji w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)