Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzesku

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-26 12:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Brzesku
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57119 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976002, 301976301, 301976442, 301251105, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzesku.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych , zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecany przez producenta sprzętu oraz ich ilości został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
3.Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta.
4.Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, nie regenerowanych jak również nie refabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku . Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność) w stosunku do materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia - zapis ten nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych dla których parametr wyrażony jest w ml (pojemność).
5.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
6.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie.
7.Wymagania stawiane Wykonawcy:
a)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej ja-kości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
b)W razie stwierdzenia wad produktu Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (telefonicznie, mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
c)W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca,
d)wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone,
e)Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia,
f)Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję
na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
g)Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabelach (zał. nr 1). Ostateczna ilość poszczególnych, artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
h)Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r.
i)Wielkość każdej partii artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy z ramienia Zamawiającego.
j)Wykonawca dostarczy zamówione artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych (poniedziałek -piątek) od zgłoszenia zamówienia telefonicznie, mailem lub faksem do siedziby Zamawiającego tj. ul Głowackiego 51 Brzesko pokój nr 325 III piętro oraz ul. Piastowska 2B parter w godz. 8.00- 15.30.
k)Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych poprzez firmy spedycyjne.
l)W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji.
m)Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia
8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Brzesku
Ulica ul. Głowackiego 51
Nr domu 51
Miejscowość Brzesko
Kod Pocztowy 32-800
Województwo małopolskie
Internet www.powiatbrzeski.pl
E-mail starosta.kbr@powiatypolskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto w: projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Brzesku ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko (pok 323)
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Brzesku ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko (sekretariat pok 213).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)