Dostawa błon i odczynników RTG

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-28 10:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty z kliszy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57625 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323541103, 249312300, 249312403
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa błon i odczynników RTG dla Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia(dalej: siwz).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagania graniczne w zakresie parametrów technicznych) przedstawiono w dodatku nr 3 do siwz (załączniku nr 2 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz).

Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien być kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, tj.:
1) kasetami firmy AGFA z okienkami do czytnika systemu europejskiego i przystosowanymi do filmów czułych na światło zielone,
2) ciemniami automatycznymi:
a) Protec Compact 35
b) Protec Compact 45
c) Agfa Mamoray Classic E.O.S.
d) Agfa Classic E.O.S.
e) Agfa Compact E.O.S.
3) automatycznym mieszaczem do odczynników- Curix Chemix firmy Agfa.
4) w przypadku, kiedy zaoferowane przez Wykonawcę filmy nie będą kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego kasetami i foliami wzmacniającymi firmy AGFA, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy nowych, nieużywanych, fabrycznie zapakowanych (rok produkcji minimum 2013r.) kaset z foliami wzmacniającymi o prędkości 400, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) 13 cm x 18 cm- 2 sztuki,
b) 18 cm x 24 cm- 20 sztuk
c) 24 cm x 30 cm- 25 sztuk,
d) 30 cm x 40 cm- 15 sztuk
e) 35 cm x 35 cm - 15 sztuk
f) 35 cm x 43 cm- 20 sztuk
g) 18 cm x 43 cm- 10 sztuk
5) W przypadku niezgodności końcówek butelek z zaoferowanymi odczynnikami z mieszaczem Zamawiającego, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego użyczenia na czas trwania umowy nowego, nieużywanego, fabrycznie zapakowanego (rok produkcji minimum 2013r.) mieszacza do zaoferowanych odczynników.
6) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzenia lub wady wynikającej z eksploatacji użyczonego przedmiotu zamówienia, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany przedmiotu użyczenia na nowy wolny od wad.

Opis

1) Błony Rtg (kolor zielony) 18cm x 24cm,
2) Błony Rtg (kolor zielony) 18 cm x 43 cm,
3) Błony Rtg (kolor zielony) 24cm x 30cm,
4) Błony Rtg (kolor zielony) 30 cmx 40cm,
5) Błony Rtg (kolor zielony) 35cm x 35cm,
6) Błony Rtg (kolor zielony) 35cm x 43cm,
7) Błony do mammografii 18cm x 24cm,
8) Błony do mammografii 24cm x 30cm,
9) Starter wywoływacza,
10) Wywoływacz,
11) Utrwalacz1)Błony Rtg Drystar DT 1B kompatybilne do kamery Drystar 3000,
2) Błony Rtg Drystar DT 2B do kamery Drystar 5300

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Ulica ul. Dekerta 1
Nr domu 1
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Kod Pocztowy 66-400
Województwo lubuskie
Tel 95 7331222, 7331173
Fax 95 7331222, 7331173
Internet www.szpital.gorzow.pl
Regon 21122838100000
E-mail kacmar@szpital.gorzow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot prawa handlowego
Rodzaj zam inny Podmiot prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 3. Wykonawcy składający ofertę wspólną przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) dostarczą Zamawiającemu umowę (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) regulującą współpracę wszystkich podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej: a. Zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b. Określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c. Czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty. 2. Warunki zmiany: a. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b. jeśli dotyczy: zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy, c. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części zadania - o kwotę brakujących środków. d. zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika. e. skrócenie terminu obowiązywania umowy, o której mowa w w §9 ust. 3 umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania ponad czas określony w §9 ust.1 umowy w przypadku niezrealizowania dostaw asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy w terminie określonym w §9 ust. 1 umowy w limicie cenowym wynikającym z §2 ust. 1 umowy. 4. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności w sytuacji zaprzestania produkcji lub dystrybucji asortymentu będącego przedmiotem umowy, wycofania tego asortymentu z obrotu, jak również braku możliwości pozyskania asortymentu wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności. 5. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców Zamawiającego lub Wykonawcy. 6. Strony dopuszczają zmianę zaoferowanych cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT nie będzie wymagała aneksu do umowy. 7. Strony dopuszczają obniżenie cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji: a. okresowych promocji, b. obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 8. W sytuacji, gdy na rynek: a. zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, b. bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji, c. bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, który w terminie 14 dni od otrzymania, zostanie rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony określą jego wartość w aneksie. 9. Strony przewidują zmianę ilości asortymentu do wartości wskazanej w §2 ust. 2 w przypadku, o którym mowa w ust. 7. 10. Strony dopuszczają obniżenie cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji, gdy termin ważności dostarczonej partii towaru jest krótszy niż określony w § 3 ust. 3. Dostawa w/w partii wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. 11. Zmiany, o których mowa w ust. 2-4 oraz 7-8 mogą zostać dokonane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.gorzow.pl
Adres uzyskania siwz Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 28/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SEKRETARIAT WSzW w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jana Dekerta 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające WYMOGI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zaoferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. DZ.U. z dnia 17 czerwca 2010r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 7 do siwz).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)