Dostawa analizatora do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C wraz ze stacją roboczą z preinstalowanym oprogramowaniem i akcesoriami (podwójne torebki do pobierania próbek - op. 200 szt. oraz ustnik do torebek - op. 500 szt.) dla Katedry Fizjologii UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-104/ZP/12

Data publikacji 2012-08-27
Data zakończenia 2012-09-04 10:30:00
Instytucja
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 316040 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 302000001, 489000007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C wraz ze stacją roboczą z preinstalowanym oprogramowaniem i akcesoriami (podwójne torebki do pobierania próbek - op. 200 szt. oraz ustnik do torebek - op. 500 szt.) dla Katedry Fizjologii UJ CM w Krakowie.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ, który zawiera parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji z 2012 r., a oferowany analizator do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C musi posiadać dokument potwierdzający oznakowanie CE- certyfikat CE lub deklarację zgodności, wymagany obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostawę wraz z transportem, instalację, uruchomienie aparatu oraz 1-dniowe szkolenie z obsługi przedmiotu zamówienia dla 3 osób (w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem). Miejsce dostawy: Katedra Fizjologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków.
2) Udzielenie min. 12-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (termin liczony od daty protokołu przekazania do eksploatacji).
3) Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym rozpoczętym roku gwarancji.
4) Autoryzowany serwis gwarancyjny.
5) Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie.
6) Zamawiający wymaga naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 kalendarzowych dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zastępczego przedmiotu zamówienia lub jego naprawianego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż przedmiot zamówienia/element naprawiany.
7) W przypadku trzykrotnej naprawy przedmiotu zamówienia lub jego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy 3 miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia/jego elementu na nowy na własny koszt.
8) Instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim.
9) Karta gwarancyjna zgodna z zapisami w umowie

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)