1. Przedmiotem Zamówienia jest jednorazowa dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń stanowiących wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli.
2. Wykonywane przez urządzenia prace/próbki muszą charakteryzować się dużą precyzją oraz powtarzalnością, co jest niezwykle istotnym parametrem.
3. Dostawa może obejmować urządzenia o parametrach lepszych, a przynajmniej równoważnych pod każdym względem w stosunku do wskazanych w niniejszej Specyfikacji.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
5. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6. W celu potwierdzenia parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia należy do oferty dołączyć opisy w formie papierowej, które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno - techniczne oferowanego urządzenia będą zgodne
z wymaganiami Zamawiającego, przedstawionymi w specyfikacji technicznej (Załącznik Nr 10).
7. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
8. Okresy gwarancji:
Okres gwarancji na urządzenia stanowiące wyposażenie laboratoryjne dla potrzebKatolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli musi wynosić minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego z wyjątkiem pozycji w specyfikacji technicznej dla których Zamawiający żąda gwarancji dłuższej. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji dłuższy niż wymagany. Oferty z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy będą traktowane przy ocenie ofert jakby miały 60 miesięcy gwarancji.
9. Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 24 miesiące zarówno na całe urządzenie jak i wszystkie jego podzespoły oraz elementy wyposażenia.
10. Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia opisany Specyfikacją techniczną. Cena serwisu gwarancyjnego powinna być wliczona w cenę oferty.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku do SIWZ -Specyfikacja techniczna dostawa i instalacja młynów oraz pieców komorowych stanowiących wyposażenie laboratorium dydaktycznego dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli.
12. Dostawa i instalacja: Urządzenia/aparatura zostaną zainstalowane w pomieszczeniach laboratoryjnych w nowo budowanym obiekcie dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego. Dostawca po podpisaniu umowy określi szczegółowo warunki jakie muszą być spełnione by umożliwić zamontowanie urządzeń. Koszt transportu, załadunku i rozładunku, ustawienia, instalacji oraz uruchomienia urządzeń stanowiących wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli, ponosi Dostawca.
13. Dokumentacja budowlana, montażowa i przyłączeniowa musi być udostępniona przez Dostawcę nie później niż 21 dni przed planowanym terminem instalacji.
Uruchomienie i odbiór urządzeń stanowiących wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli zostanie dokonane w oparciu
o przeprowadzenie prób wg opisu zawartego w Specyfikacji technicznej w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Stalowa Wola
|
Ulica |
ul. Wolności 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Stalowa Wola
|
Kod Pocztowy |
37-450
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
015 6433456
|
Fax |
015 6433412
|
Internet |
http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
|
Regon |
83040908600000
|
E-mail |
bzalesny@stalowawola.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 w wysokości 5 % zamówienia.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/05/2014
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
|
Wiedza |
Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie, (dostawa wraz z instalacją urządzeń podobnych do przedmiotu zamówienia), na kwotę co najmniej 80 000 zł brutto; co winni potwierdzić dowodami czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Potencjał |
warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
|
Zdolne |
warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
|
Sytuacja |
Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 90 000 zł,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca dołączy do oferty opis narzędzi i urządzeń wskazanych w ofercie w formie papierowej (katalogi lub prospekty, ewentualnie zdjęcia), które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno - techniczne oferowanego urządzenia będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę;
2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych;
3. Parafowany wzór umowy;
4. Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom;
5. Informacja zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r - Prawo zamówień publicznych.
6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta
7. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Dopuszcza się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
1.a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
1.b) w przypadku kolizji dostaw lub instalacji przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1 niniejszej umowy z pracami budowlanymi, realizowanymi przez Generalnego Dostawcę robót budowlanych na wniosek Zamawiającego,
1.c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie niniejszej umowy w określonym pierwotnie terminie,
1.d) gdy nastąpi zmiana dokumentacji budowlanej, montażowej i przyłączeniowej dokonana przez Dostawcę na wniosek Zamawiającego;
2) zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust.1 umowy.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2, dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) ad pkt.1):
- lit a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
- lit b) - o czas niezbędny do zakończenia prac budowlanych,
- lit c) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
- lit d)- o czas niezbędny do zrealizowania zmiany wprowadzonej w dokumentacji technicznej;
2) ad pkt.2) - w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów
i usług (VAT), od daty wejścia w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku od towarów
i usług - w zakresie zmiany tej stawki.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej zgody obu stron, w formie aneksu do umowy.
5. Dopuszcza się powstanie odrębnego porozumienia do umowy dotyczącego realizacji
i terminu przeprowadzenia szkolenia personelu w zakresie programowania, obsługi oraz konserwacji maszyn/urządzeń/aparatury, ujętego w Specyfikacji technicznej przy wymaganiach dodatkowych.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta w Stalowej Woli
pokój nr 9
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
|
Data składania wniosków |
27/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta w Stalowej Woli
pokój nr 9
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zakup i dostawa realizowana jest w ramach projektu pn.
/Stworzenie kompleksowej bazy naukowo-dydaktycznej i socjalnej dla uczelni wyższych w Stalowej Woli jako ośrodka intensyfikacji rozwoju gospodarczego i społecznego Polski Wschodniej/.
Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Oś priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.1 Infrastruktura uczelni.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|