Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych dla Apteki II SPDSK - uzupełnienie asortymentu - znak postępowania RejZamPub / 21 / 2014

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-26 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty dietetyczne,
  • Produkty dla niemowląt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 90450 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 158840008, 158820004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych dla Apteki II SPDSK - uzupełnienie asortymentu - wg. Pakietów 10, 16, 17, 18, 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo -cenowy.
2. Kod CPV: 33600000- 6 - produkty farmaceutyczne, 15884000-8 - produkty dla niemowląt, 15882000-4 - produkty dietetyczne.
3. Czas realizacji zamówienia na dostawę - w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia faksem, mailowo lub na piśmie.
4. Czas trwania umowy: Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy.
5. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
6. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
Ulica ul. Marszałkowska 24
Nr domu 24
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-576
Województwo mazowieckie
Tel 22 5227472, 5227334
Fax 22 522 74 72
Internet www.litewska.edu.pl
Regon 00028896900000
E-mail dzp.spdsk@litewska.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże iż posiada aktualnie wymagane zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej (o ile dotyczy)
Wiedza Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu, to jest decyzja wydana przez uprawniony organ, potwierdzająca, że dany produkt leczniczy może być przedmiotem obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej art. 2 pkt. 26 ustawy z dnia 06 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.), który potwierdza fakt wpisania produktu do Rejestru Produktów dopuszczonych do obrotu na terytorium RP (dołączony do oferty w wersji elektronicznej) - (o ile dotyczy), b) oświadczenia, że Wykonawca posiada i przedstawi na każde żądanie Zamawiającego Karty Charakterystyki produktu leczniczego zgodnie z zapisami Prawa farmaceutycznego (art. 11), c) oświadczenia, że oferowane produkty lecznicze mają datę ważności nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego
Inne dokumenty 2.1 W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: b) aktualnego, wymaganego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej ( o ile dotyczy). UWAGA: Dodatkowo prosimy o dołączenie do oferty wersji elektronicznej formularza asortymentowo-cenowego - tj. Zał. nr 2 do SIWZ (np. na płycie CD lub innym nośniku, ale poza dyskietką.)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych, c) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto, od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego wysokość stawki VAT. d) zmiany cen urzędowych leków polegających na podwyższeniu lub obniżeniu cen urzędowych, dodaniu do wykazu cen urzędowych produktów leczniczych nowych leków. 2. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem zachowującym tę samą substancję czynną i wskazania terapeutyczne w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b) wygaśnięcia rejestracji, c) pojawienia się na rynku ulepszonej formy leku d) zmiany wielkości opakowania nie powodującej zmiany ogólnej ilości (sztuk) produktu objętego przedmiotową umową oraz nie niewodującej zmiany ceny za 1 sztukę (ampułkę, tabletkę itd.). Zmiana, o której mowa wyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. 3. Zmiana umowy może dotyczyć ponadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania wprowadzonych przez podmiot odpowiedzialny (producenta). 4. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość aneksowania niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tegoż asortymentu
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.litewska.edu.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa Budynek Administracji, pok. Nr 5 lub 4 (Zamówienia Publiczne)
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa Budynek Administracji, pok. Nr 5 lub 4 (Zamówienia Publiczne)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)