Zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-26 10:00:00
Instytucja Łódzki Ośrodek Geodezji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91010 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301991001, 301995005, 302370009, 378236009, 378237000, 337720002, 301921215
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji. Szczegółowy opis jakościowy oraz ilościowy przedmiotu zamówienia został zawarty Opisie przedmiotu zamówienia Rozdziale IV do s.i.w.z. i w Formularzach asortymentowo cenowych, stanowiącym załączniki nr 2a) i 2 b) do s.i.w.z. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy.
2.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
2.1.dla I części postępowania przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych - zakres podstawowy dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.
2.2.dla II części postępowania przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie kalki; papieru samokopiującego i mediów światłoczułych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.
3.Oferowane materiały biurowe muszą być: fabrycznie nowe, oryginalne lub równoważne.
Pod pojęciem oryginalnych materiałów biurowych rozumie się materiały wyprodukowane lub zalecane do stosowania przez producenta urządzeń. Przez zalecane do stosowania przez producenta urządzenia należy rozumieć materiały biurowe wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia.
Pod pojęciem fabrycznie nowe rozumie się produkty wykonane z nowych, dotychczas nieużywanych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nieregenerowane, nieprefabrykowane i nierefabrykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta.
Pod pojęciem równoważnych materiałów biurowych rozumie się materiały fabrycznie nowe, kompatybilne z urządzeniem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność opakowania, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego lub zalecanego do stosowania przez producenta urządzenia. Oferowane materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy, itp.).
4. W związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający w celu określenia klasy asortymentu wyszczególnionego w załącznikach Zamawiający posłużył się nazwami producentów lub marką. W tych przypadkach Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych minimalnych parametrów techniczno-jakościowych. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca musi podać jego producenta lub markę oraz potwierdzić spełnienie co najmniej minimalnych parametrów techniczno-jakościowych wymaganych przez Zamawiającego określonych w załącznikach, nie spełnienie przedmiotowych wymagań spowoduje odrzucenie oferty.

Opis

Sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych - zakres podstawowy - dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.Sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie kalki; papieru samokopiującego i mediów światłoczułych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzki Ośrodek Geodezji
Ulica ul. Traugutta 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-113
Województwo łódzkie
Tel 42 6374706
Fax 42 6374777
Internet www.log.lodz.pl
Regon 47083053600000
E-mail t.zajac@log.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium zadanie częściowe nr 1 w wysokości 1000zl (słownie: jeden tysiąc złotych); zadanie częściowe nr 2 w wysokości 900zł (słownie: dziewięćset złotych) na okres związania ofertą. 2. Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup materiałów biurowych nr sprawy OAZP.2710/25/2014. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (w każdym zadaniu częściowym).
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wiedza Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie Wykazu wykonanych dostaw/usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do s.i.w.z. oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 3 zamówienia na dostawy materiałów biurowych o wartości: w zadaniu częściowym nr 1 - 30 000 zł brutto (każda) i w zadaniu częściowym nr 2 - 20 000zł (każda); z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli zostanie wykazane uczestnictwo tego podmiotu w realizacji zamówienia i określony zostanie charakter uczestnictwa. 1.dwodami w sprawie będą : poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług/dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 2.w rzypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy/ wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Uwaga: W przypadku dostaw/usług wykonywanych należy wykazać wartość dostaw/usług zrealizowanych do dnia składania ofert.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty a)formularz oferty wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do s.i.w.z.; b)sporządzony przez Wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2a i 2b do s.i.w.z.; c)Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do s.i.w.z. d)Zaakceptowany wzór umowy, wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do s.i.w.z. e)W przypadku zaoferowania materiałów biurowych równoważnych oświadczeń wskazanych przez Zamawiającego w PKT VI. C s.i.w.z. f) Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/-by działające na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu; W przypadku nie udowodnienia w ofercie Zamawiającemu w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie do przedstawienia dokumentów, dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W okresie obowiązywania Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania na poszczególne materiały biurowe spośród wskazanych w załączniku nr 1 i nr 2 do Rozdziału IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w obrębie całkowitej wartości za realizację zamówienia. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu pewnej części materiałów biurowych będących przedmiotem Umowy, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednakże nie więcej niż do 20 % wartości zamówienia bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień Umowy w szczególności wówczas, gdy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i Zmawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy, zwłaszcza w przypadku, gdy asortyment wyszczególniony w ofercie Wykonawcy przestanie być dostępny np.: w przypadku zaprzestania produkcji - wówczas strony przewidują zastąpienie go innym produktem o tych samych parametrach.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 , VIII piętro, sekretariat pok. 808.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)