Dostawa sprzętu komputerowego i specjalistycznego oraz urządzeń do Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-26 10:30:00
Instytucja Miejski Ośrodek Kultury
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Maszyny liczące i rachunkowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Zestawy wystawowe,
  • Witryny wystawowe,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Reflektory punktowe,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Mikrofony i głośniki,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Zestawy pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91152 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302000001, 302372001, 484220002, 301213006, 302321005, 385200006, 301400002, 323220006, 391330003, 391710001, 315270006, 315200007, 323424006, 323400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i specjalistycznego oraz urządzeń w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia:
a) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz urządzeń:
- komputer stacjonarny z monitorem - 3 szt.,
- komputer stacjonarny do grafiki z obsługą drukarki 3D z monitorem - 1 szt.,
- komputer stacjonarny do grafiki do montażu wideo z monitorem - 1 szt.,
- komputer przenośny - 1 szt.,
- access point - 2 szt.,
- urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.,
- drukarka A4 - 2 szt.,
- drukarka 3D - 1 szt.,
- skaner - 1 szt.,
- kserokopiarka - 1 szt.,
- kasa fiskalna - 1 szt.,
- serwer plików - 1 szt.,
b) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu multimedialnego:
- ekran - 1 szt.,
- monitor instalacyjny - 9 szt.,
- projektor multimedialny - 2 szt.,
- media serwery-media playery - 9 szt.,
- odtwarzacz blu-rey - 1 szt.,
c) CZĘŚĆ III - dostawa sprzętu i urządzeń wystawienniczych:
- oprawy reflektorowe - 6 szt.,
- projektory LED - 20 szt.,
- ścianki przesuwne samodzielnie stojące - 10 szt.,
- gabloty szklane - 12 szt.,
- podesty wystawiennicze (kubiki) - 9 szt.,
d) CZĘŚĆ IV - dostawa sprzętu nagłaśniającego:
- wzmacniacz dźwięku strefowy - 1 szt.,
- cyfrowy procesor głośnikowy - 1 szt.,
- głośniki naścienne - 20 szt.,
- szafa audio - 1 szt.,
- zestaw mikrofonu bezprzewodowego - 2 szt.,
- podwójny odtwarzacz CD-MP3-SD - 1 szt.,
2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz urządzeń stanowiących CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) szczegółowy opis sprzętu multimedialnego stanowiącego CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4) szczegółowy opis sprzętu i urządzeń wystawienniczych stanowiących CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
5) szczegółowy opis sprzętu nagłaśniającego stanowiącego CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6) opisy znajdujące się w załącznikach nr 6 - 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i-lub użytkowymi,
7) wykonawca dostarczy produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia do obiektu Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie - Olsztyn, ul. Knosały 3b, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, z uwzględnieniem powiadomienia zamawiającego o terminie dostawy na co najmniej jeden dzień przed przedmiotową dostawą,
8) dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym,
9) zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Kultury
Ulica ul. Dąbrowszczaków 3
Nr domu 3
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-538
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 522 13 50
Fax 089 522 13 51
Internet www.mok.olsztyn.pl
Regon 00067882500000
E-mail administracja@mok.olsztyn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Wiedza W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: - w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i-lub oprogramowania, - w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa sprzętu multimedialnego, - w przypadku CZĘŚCI III zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa sprzętu i-lub urządzeń wystawienniczych, - w przypadku CZĘŚCI IV zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa sprzętu nagłaśniającego.
Potencjał Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełnione szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załączniki nr 6 - 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę-osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych, e) wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, za wyjątkiem dołączonych do oferty pełnomocnictw (upoważnień), które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mok.olsztyn.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, pokój 305, III piętro
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, pokój 201, II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot umowy finansowany jest w ramach projektu Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 w wysokości 70% ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i w 30% ze środków budżetu Zamawiającego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)