DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I INNYCH AKCESORIÓW DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie

Data publikacji 2014-03-20
Data zakończenia 2014-03-28 11:45:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59819 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301921129, 301921136, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

Część I materiałów eksploatacyjnych i innych akcesoriów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5 Szczegółowy asortyment wg załącznika nr 1 formularz cenowy
Część II materiałów biurowych do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5-Szczegółowy asortyment wg
załącznika nr 2 formularz cenowy

Wymagania dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
ZADANIE I
1. Wymienione w zestawieniu materiały eksploatacyjne muszą spełniać niżej określone wymagania:
muszą być fabrycznie nowe,
nie mogą być regenerowane tzn. nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych lub przerabianych,
muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
muszą posiadać gwarancję na okres co najmniej 12 miesięcy od daty sprzedaży

2. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach, której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia wady przez zamawiającego.
3. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych należy to wyraźnie oznaczyć w formularzu cenowym poprzez utworzenie i wpisanie do rubryki o nazwie Asortyment oferowany.
Pod pojęciem równoważne Zamawiający rozumie artykuły fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100 procent nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest, co najmniej taka jak materiałów eksploatacyjnych oryginalnych produkowanych przez producenta sprzętu lub jeszcze lepsza. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, reprodukowane czy też prefabrykowane, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, a ich zastosowanie nie może spowodować uszkodzenia sprzętu lub pogorszenia jakości jego pracy lub jakości wydruku- na potwierdzenie tego wykonawca dołączy oświadczenie producenta dotyczące wydajności oferowanych tonerów.
4. W przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z utrata gwarancji urządzenia, przeprowadzenie ekspertyzy i naprawy
w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu.
Czas zakończenia naprawy będzie wynosił maksymalnie 72 godziny od momentu powiadomienia o konieczności naprawy.
W przypadku gdy awarii nie będzie można usunąć w terminie 72 godzin wykonawca dostarcza sprzęt zastępczy o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż sprzęt podlegający naprawie, zaś czas naprawy nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych.
Po upływie tego czasu wykonawca zobowiązuję się wymienić sprzęt zastępczy na fabrycznie nowy o parametrach technicznych nie gorszych niż przekazany do naprawy z 3 letnią gwarancją, w ciągu 2 dni roboczych. Po tym terminie zamawiający ma prawo zakupić sprzęt
a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę.

5. Zaoferowane produkty o parametrach gorszych, niż wymagane spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis:
pozycji równoważnych z podaniem producenta artykułów oraz
parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem)

W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa
na wykonawcy.

6. Za materiały równoważne Zamawiający uzna tylko takie produkty, które są wytwarzane w systemie zarządzania jakością ISO 9001 (lub równoważnymi) co winno być potwierdzone dołączonymi do oferty stosownymi dokumentami, a wydajność równoważnych tuszów i tonerów została przebadana zgodnie z normami do mierzenia wydajności tuszów i tonerów zatwierdzonymi przez Organizację ISO, które pozwalają porównać tusze i tonery różnych firm w stosunku do produktów oryginalnych, a mianowicie normą

ISO / IEC 19752 - stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
ISO/ IEC 24711- stosowane do określania wydajności wkładów do drukarek atramentowych,
- ISO/IEC 19798 - stosowana do określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych.

Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wydajności zaoferowanych tuszów i tonerów równoważnych poprzez dołączenie do oferty certyfikatów, zaświadczeń, bądź kserokopii protokołu z wynikami testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu jednej z w/w norm ISO/IEC na każdą pozycję oferowanego równoważnego tuszu lub tonera.
7. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający poprosi o dostarczenie do wglądu losowo wybranych równoważnych materiałów eksploatacyjnych.
8. Zestawienie asortymentu: Załącznik nr 1 Zadanie I
ZADANIE II
1. W Cenniku Szczegółowym przy opisie przedmiotu zamówienia przywołano w niektórych przypadkach przykładowo nazwy własne lub producentów. Takie uzupełnienie opisu poszczególnych elementów zamówienia ma być pomocą dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Zamawiającym w każdym z tych przypadków dopuszcza zaproponowanie produktów równoważnych spełniających wymagania techniczne zawarte w opisie danej pozycji.
2. Zestawienie asortymentu: Załącznik nr 2 Zadanie II
3. Warunki dostaw
1. Materiały barwiące i materiały biurowe będą dostarczane sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy po zgłoszeniu telefonicznym, faxem lub e-mailem- zostanie ustalony asortyment, ilość termin i miejsce dostawy. Czas realizacji dostawy po przyjęciu zgłoszenia 24 godzin zgłoszenie do godziny 9 00 dostawa następnego dnia do godziny 9 00
2.Dostarczany towar musi być odpowiednio zapakowany;
3. Dostawa do siedziby Zamawiającego Koszalin, ul. Komunalna 5 dział zamawiający na koszt Wykonawcy.
4.Termin i miejsce realizacji zamówienia
1.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez okres
12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania asortymentu.
2.Miejsce realizacji zamówienia: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
Spółka z o.o. w Koszalinie przy ul. Komunalnej 5
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanego asortymentu a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość asortymentu nie dostarczonego.
Zamawiający gwarantuje wykupienie co najmniej 60% zapotrzebowanego asortymentu wymienionego w tabeli Zestawienie asortymentu Załącznik nr 1
i Załącznik nr 2.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, Wykonawca uwzględni w cenach jednostkowych. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard jakości towarów i usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych
o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, to po stronie Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Opis

Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1Zakres zamówienia określa załącznik nr 2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Ulica ul. Komunalna 5
Nr domu 5
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-724
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 3484444
Fax 94 3484434
Internet www.pgkkoszalin.pl
Regon 33025398400000
E-mail Janusz.Kowalik@pgkkoszalin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający ustala wadium w wysokości 2.000,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony Jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie główne dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: - dla części I- jedno zamówienie polegające na dostawie wkładów drukujących, głowic barwiących do maszyn drukujących o wartości min. 70 tys. zł; - dla części II- jedno zamówienie polegające na dostawie materiałów biurowych o wartości min. 20 tys. zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a.certyfikaty, zaświadczenia bądź kserokopie protokołów dla materiałów równoważnych b.oświadczenie producenta dotyczące wydajności oferowanych tonerów i głowic barwiących c.deklarację zgodności producenta, że zaoferowany produkt jest zgodny w 100% z produktem oryginalnym producenta drukarki (i zachowuje wszystkie jego funkcje) oraz zapewnia odpowiednią jakość i wydajność m.in. zgodnie z normą ISO/IEC 24712 w powiązaniu z normami ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 19798
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) zmianę wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie brutto ulega odpowiedniej zmianie; b) zmiany wynikające ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli mają wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pgkkoszalin.pl
Adres uzyskania siwz Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Budynek D pokój nr 9
Data składania wniosków 28/03/2014
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Sekretariat Przedsiębiorstwa Budynek A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)