Modernizacja wraz z remontem oświetlenia parku przy ul. Sienkiewicza w Blachowni

Data publikacji 2014-03-20
Data zakończenia 2014-04-04 09:30:00
Instytucja Urząd Miejski w Blachowni
Miejscowość Blachownia
Województwo
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59923 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w ramach Modernizacji wraz z remontem oświetlenia parku przy ul. Sienkiewicza w Blachowni zlokalizowanego na działkach nr 913/308, 913/8 oraz 633/32, obręb Blachownia, Gmina Blachownia.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlano-instalacyjnych:
a). Mała architektura w parku przy ul. Sienkiewicza w Blachowni:
- montaż koszy na śmieci na uprzednio wykonanych stopach fundamentowych,
- ręczny demontaż słupów oświetlenia parkowego wraz z transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
- ręczne stawianie słupów oświetleniowych o masie do 250kg na stopach fundamentowych, , należy uwzględnić źródło świata typu LED.
Roboty budowlane należy wykonywać wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST), stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ; b. Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych; c. Wykonawca udzieli pisemnej, 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. d. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp oraz opisując przedmiot zamówienia, tam gdzie to jest konieczne, za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych opisanym oraz dopuszcza stosowanie produktów innych producentów i innych marek pod warunkiem że są to produkty o niezgorszych parametrach niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. f. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, g. Zdemontowane lampy stanowią własność Zamawiającego i zostaną przekazane Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Blachowni
Ulica ul. Sienkiewicza 22
Nr domu 22
Miejscowość Blachownia
Kod Pocztowy 42-290
Tel 034 3270409, 3270461
Regon 00052361400000
E-mail umblachownia@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, po wykonaniu zamówienia podstawowego, w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba wykonania prac uzupełniających stanowiących przedmiot zamówienia. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/05/2014
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przez upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Blachowni z siedzibą przy ulicy Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia w Sekretariacie Urzędu - pok. 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 - ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek spełniają Wykonawcy, którzy załączą do oferty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 1.2. oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. 1.3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Wiedza Warunek spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) za jedną z robót budowlanych
Potencjał Warunek spełniają Wykonawcy, którzy w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty, Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wynajęte, lizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: żuraw samochodowy o udźwigu do 4 ton
Zdolne Warunek spełniają Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane branży elektrycznej oraz aktualnej przynależności do Izby Inżynierów;
Sytuacja Warunek spełniają Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy oraz załączników stanowiących integralną część umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ogłoszeniu o zamówieniu publicznym zgodnie z art. 144 - ustawy Pzp. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie stawki podatku VAT; b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek niestandardowych warunków klimatycznych, w tym klęska żywiołowa lub -działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub opóźnieniem w rozumianym, jako przekroczenie terminów Kpa, związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - koniecznością wykonania robót dodatkowych, których czas realizacji przekracza 7 dni roboczych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.blacownia.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Blachowni - pok. 17 ul. Sienkiewicza 22 42-290 Blachownia.
Data składania wniosków 04/04/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miejski w Blachowni - pok. 15 ul. Sienkiewicza 22 42-290 Blachownia (sekretariat Urzędu).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)