Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych

Data publikacji 2014-03-20
Data zakończenia 2014-03-28 09:30:00
Instytucja Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94116 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 92110001, 249610008, 398315001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tabela nr 1 do Druku ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zapewnia realizację zamówienia na poziomie min. 50% wartości umowy.
Wykonawcą zamówienia mogą być producenci, dystrybutorzy lub sprzedawcy asortymentu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
a) Wszystkie oleje, smary i płyny eksploatacyjne były fabrycznie nowe i zapakowane w fabryczne opakowania producenta.
b) Opakowania były bezzwrotne, oznaczone etykietami zawierającymi informacje dotyczące nazwy i ilości produktu, daty produkcji, daty przydatności do użycia oraz ostrzeżenia o zagrożeniach.
c) Zaoferowane przez Wykonawcę oleje, smary i płyny eksploatacyjne spełniały minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w kol. 3 Tabeli nr 1 do Druku ofertowego.
d) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczył karty charakterystyki produktów.
e) Dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych odbywały się sukcesywnie (partiami). Szczegółowe ilości i asortyment będzie określony każdorazowo w zamówieniach Zamawiającego. Zamawiający będzie składał zamówienia do Wykonawcy za pośrednictwem sieci internetowej (e-mail) lub faxem w ramach potrzeb. Zamawiający nie określa minimalnej wartości jednorazowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
f) Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w terminie do 10 dni kalendarzowych, liczonych od daty złożenia zamówienia.
g) Odbiór zamówionego asortymentu odbywał się dniach pracy Zamawiającego - tj. poniedziałek-piątek, w godz. 7:30 - 15:30. Każdorazowo przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi telefonicznie Zamawiającego o terminie i przewidywanej godzinie dostawy.
h) W przypadku dostarczenia wadliwych olejów, smarów lub płynów eksploatacyjnych, lub nieodpowiadających warunkom określonym w umowie Wykonawca dostarczył towar bez wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
i) Wykonawca udzielił pisemnej gwarancji trwałości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy przechowywania, liczony od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Ulica ul. Adama Mickiewicza 34
Nr domu 34
Miejscowość Przemyśl
Kod Pocztowy 37-700
Województwo podkarpackie
Tel 016 6732153, 6732087
Fax 016 6763271
Internet www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Regon 65018683700000
E-mail zamowienia.bieszczadzki@strazgraniczna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjał W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, że umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto za jednostkę miary) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Adres uzyskania siwz Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, 37 - 700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34, Sekcja Zamówień Publicznych.
Data składania wniosków 28/03/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, 37 - 700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34, Kancelaria Jawna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie nie jest współfinansowane z środków Unii Europejskiej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)