Wykonanie instalacji sieci komputerowej w pomieszczeniach GOPS w ramach zadania Modernizacja budynków administracyjnych Urzędu Gminy w Jedliczu (ul. Rynek 5 i 6)

Data publikacji 2014-03-20
Data zakończenia 2014-04-04 12:00:00
Instytucja Gmina Jedlicze
Miejscowość Jedlicze
Województwo podkarpackie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94648 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 727100000, 324100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wyznaczenie miejsca zainstalowania, trasowanie linii przebiegu instalacji i miejsc montażu osprzętu,
b)wykonanie robót przygotowawczych o charakterze ogólnobudowlanym;
c)montaż elementów osprzętu instalacyjnego do montażu kabli i przewodów.

Zamawiający zmienia w stosunku do dokumentacji projektowej miejsce montażu instalacji CCTV z pomieszczenia nr 128 na pomieszczenie nr 018 ( wraz z niezbędnym okablowaniem).

W ramach wymaganego rejestratora systemu CCTV zamawiający wymaga wyposażenia go w 2 dyski twarde , każdy o pojemności min. 3 TB przeznaczonych do pracy ciągłej.

Zakres prac został określony w umowie (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumentacji technicznej stanowiącej (załącznik nr 8 do SIWZ).

Użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego załączonych dokumentach, ale obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Jedlicze
Ulica Rynek 6
Nr domu 6
Miejscowość Jedlicze
Kod Pocztowy 38-460
Województwo podkarpackie
Tel 013 4352207
Fax 013 4352025
Internet www.jedlicze.pl
Regon 37044055400000
E-mail majerska@jedlicze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/05/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwie roboty z których każda polegała na budowie sieci teleinformatycznej o wartości min. 50 tys. zł brutto każda.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne a)co najmniej 1 osobą posiadającymi stosowne uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym w zakresie montażu instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; b)wykonawca powinien udokumentować, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom. 3. Przyjęcie postanowień umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia oferty. 4. Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a)w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b)w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, c)w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, d)w przypadku zawinionego przez Zamawiającego nieprzekazania Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich dokumentów Wykonawcy, e)opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, f)konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na skutek okoliczności których wykonawca nie mógł obiektywnie przewidzieć o czas niezbędny do naniesienia zmian. g)konieczności udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; h)wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i)zawieszenia robót przez Zamawiającego, z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy. O zawieszeniu robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia; j)zmian dokumentacji technicznej, dokonanej na wniosek Zamawiającego lub uzasadniony względami techniczno-projektowymi wniosek Wykonawcy; jeżeli takie opóźnienie tj. wymienione w lit a)-j) ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a)zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b)rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych robót. c)rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót. 3. Inne zmiany: a)w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b)w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, c)w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w SIWZ, d)w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. 4. Warunki zmian: a)inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c)forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://jedlicze.bip.krosoft.pl/?mainid=58
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Jedliczu ul Rynek 6 , 38-460 Jedlicze pokój nr 8
Data składania wniosków 04/04/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy w Jedliczu ul Rynek 6 , 38-460 Jedlicze pokój nr 1.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)