Przygotowanie materiału informacyjnego o uczestnikach projektu pn. Na pomoc pracy - niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim w formie broszury oraz druku w/w materiału.

Data publikacji 2014-03-20
Data zakończenia 2014-04-28 09:00:00
Instytucja Województwo Pomorskie
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Fotografie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94670 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798000002, 798200008, 798210005, 798220002, 798100005, 798225007, 799620005, 223150001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiału informacyjnego o uczestnikach projektu pn. Na pomoc pracy niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim w formie broszury oraz druk w/w materiału. Uchwałą Zarządu Województwa Pomorskiego nr 1338/194/12 z dn. 15 listopada 2012 r. został przyjęty do realizacji projekt systemowy (dalej zwany Projektem) pn. Na pomoc pracy - niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie Pomorskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 i przyznano dofinansowanie na jego realizację oraz określono prawa i obowiązki Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego jako Beneficjenta tego projektu. Projekt realizowany jest w partnerstwie z konsorcjum utworzonym przez Regionalną Izbę Gospodarczą Pomorza oraz Stowarzyszenie Wolna Przedsiębiorczość Oddział Terenowy w Gdańsku, Celem projektu Na pomoc pracy jest niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim poprzez objęcie wsparciem typu outplacement 430 osób przewidzianych do zwolnienia lub zwolnionych z pracy z przyczyn leżących po stronie pracodawcy.Projekt zapewnia kompleksową pomoc dla pracowników zwalnianych z zakładów pracy w postaci: poradnictwa zawodowego, wsparcia psychologicznego, pośrednictwa pracy, kursów i szkoleń podnoszących uzupełniających zmieniających kwalifikacje zawodowe, a także wsparcie finansowe (dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcie pomostowe) połączone ze szkoleniem z zakresu przedsiębiorczości, pod warunkiem jednak, iż osoby ubiegające się o takie wsparcie nie posiadały zarejestrowanej działalności gospodarczej w okresie do 12 miesięcy poprzedzających dzień podpisania deklaracji udziału w projekcie. Każdy uczestnik projektu zostaje objęty usługami indywidualnego poradnictwa zawodowego, w ramach którego opracowywany jest Indywidualny Plan Działania (IPD). IPD tworzone jest przez uczestnika projektu we współpracy z doradcą zawodowym. Uczestnicy projektu, którzy zamierzają ubiegać się o udzielnie wsparcia na rozwój przedsiębiorczości uczestniczą dodatkowo w konsultacjach prowadzonych przez konsultanta ds. przedsiębiorczości. IPD stanowi resume informacji na temat potencjału zawodowego (w tym potrzeb szkoleniowych), kompetencji (w tym w zakresie przedsiębiorczości) i celów zawodowych uczestnika projektu oraz sposobu ich realizacji i stanowi podstawę ustalenia dalszych form wsparcia dla uczestnika projektu. Oprócz IPD, każdy uczestnik projektu ma obowiązek skorzystania w ramach projektu z co najmniej dwóch innych form wsparcia, spośród następujących: kursy i szkolenia, usługi doradczo-szkoleniowe, grupowe poradnictwo zawodowe, poradnictwo psychologiczne, pośrednictwo pracy, szkolenie z zakresu przedsiębiorczości (którego ukończenie jest warunkiem złożenia wniosku o przyznanie finansowego wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej, o którym mowa poniżej), bezzwrotne wsparcie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą obejmujące: przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości (jednorazowej dotacji inwestycyjnej), finansowe wsparcie pomostowe wypłacane w kwocie nie wyższej niż 1.000 zł przez okres 5 miesięcy, usługi doradczo-szkoleniowe o charakterze specjalistycznym oraz wsparcie w postaci udostępnienia w ramach projektu nowopowstałym firmom bezpłatnej przestrzeni biurowej (free office space).Spodziewanym efektem działań podjętych w projekcie jest znalezienie alternatywnego miejsca zatrudnienia przez uczestników. Efekt ten ma być osiągnięty poprzez: opracowanie przez wszystkich uczestników IPD, uzupełnienie podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników oraz uzyskanie nowych kwalifikacji zawodowych poprzez realizację szkoleń zawodowych szytych na miarę pod indywidualne potrzeby danej osoby, działania związane z pośrednictwem pracy oraz promocją przedsiębiorczości, udzielenie 135 osobom dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej wraz ze wsparciem pomostowym pierwszych miesiącach funkcjonowania podmiotu, dzięki czemu powstanie 135 nowych firm na terenie województwa pomorskiego. Celem realizacji niniejszego zamówienia, obejmującego przygotowanie materiału informacyjnego o uczestnikach projektu w formie broszury oraz druku w/w materiału, jest pokazanie pozytywnych przykładów osób, którym udało się przezwyciężyć trudności w życiu zawodowym dzięki udziałowi w projekcie, a tym samym upowszechnienie i promocja rezultatów projektu Na pomoc pracy - niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim wśród społeczeństwa województwa pomorskiego.2.Na realizację usługi będą się składały trzy etapy:
Etap pierwszy- wykonanie kolorowych fotografii 30 uczestników projektu w miejscu prowadzenia nowo powstałej działalności gospodarczej lub realizacji danego szkolenia zawodowego lub innego wskazanego przez Zamawiającego oraz dokonanie niezbędnego retuszu fotografii w komputerowym programie graficznym. Wykonawca zobowiązuje się wykonać za pomocą cyfrowej lustrzanki pełnoklatkowej przynajmniej 10 fotografii każdego z uczestników projektu, o parametrach i w jakości umożliwiającej zamieszczenie ich w broszurze wydrukowanej zgodnie z wymogami określonymi dla etapu trzeciego realizacji usługi. Z dniem podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do wszystkich fotografii. Etap drugi wykonanie projektu graficznego okładki oraz 40 stron wnętrza broszury informacyjnej o uczestnikach projektu (z których 30 stron będzie przedstawiać portfolio uczestników wraz ze fotografią/fotografiami, 4 strony przeznaczone są na informacje o projekcie, 2 strony na słowo wstępu oraz pozostałe strony pozostają czyste na notatki) oraz przygotowanie materiału do druku. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do broszury (treść portfolio, wstęp, informacje o projekcie) w terminie do 10 dni od podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przekazanych przez Zamawiającego logotypów. Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Okładka powinna zawierać elementy słowne i graficzne (informacje o tytule projektu, beneficjencie projektu, źródłach finansowania oraz logotypy).
Wykonawca nie może umieszczać oznaczeń wskazujących bezpośrednio lub pośrednio na żaden produkt lub markę lub firmę występującą na rynku.
Etap trzeci - druk broszury o następujących parametrach: katalog A4 poziomo, liczba stron: okładka - 4 strony, wnętrze - 40 stron; okładka - 250g/m2 kreda błysk, folia błysk 1+0, wnętrze - 135g/m2 kreda błysk, druk 4/4, oprawa szyta - w ilości 300szt i dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
3. Dodatkowo Zamawiający informuje, że:
1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
3)Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających.
4)Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
5)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
6)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
7)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8)Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
9)Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
10)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Pomorskie
Ulica ul. Okopowa 21/27
Nr domu 21/27
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-810
Województwo pomorskie
Tel 58 3261555
Fax 58 3261556
Internet www.pomorskie.eu
Regon 19167483600000
E-mail zampub@pomorskie.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2014
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w rozdziale VII ust. 2 pkt 1-2 i ust. 3 SIWZ, 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ ust. 1 pkt 1-2. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 2.; 5.Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega za zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów - poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go i nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7.Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 8.Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem ust. 12 niniejszego rozdziału. 9.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzające spełnienie: a)warunków udziału w postępowaniu b)wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt a) i b), zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiany umowy nie mogą dotyczyć jej istotnych postanowień, z zastrzeżeniem ust. 2. 2.Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć a)terminu realizacji umowy, b)warunków płatności, c)zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy. 3.Zmiany, o których mowa w powyżej mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach: 1)w zakresie ust. 2 lit. a), b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie 2)w zakresie ust. 2 lit a) w przypadku przedłużenia się terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 3)w zakresie ust. 2 lit c), w przypadku, gdy przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 4.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 5.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6.Wszelkie istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 2 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27 (pok. 133H)
Data składania wniosków 28/04/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27 (pok. 4a)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)