Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb środowiska informatycznego SZPZLO Warszawa - Mokotów

Data publikacji 2014-03-20
Data zakończenia 2014-04-03 10:00:00
Instytucja Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95374 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb środowiska informatycznego SZPZLO Warszawa - Mokotów
a) Zestaw komputerowy - 151 sztuk
b) Macierz dyskowa - 2 sztuki
c) Przełącznik SAN - 2 sztuki
d) Przełącznik Ethernet - 2 sztuki
e) Serwer - 2 sztuki
f) UPS - 2 sztuki
g) Szafa serwerowa - 1 sztuka
h) KVM - 1 sztuka
i) Oprogramowanie antywirusowe - 153 licencji
j) Oprogramowanie do monitoringu sieci i zdalnej pomocy technicznej - 191 licencji
Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów
Ulica ul. Madalińskiego 13
Nr domu 13
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-513
Województwo mazowieckie
Tel 022 8569745
Fax 022 5417270
Internet http://www.zozmokotow.pl
Regon 00098582300000
E-mail biuro@zozmokotow.pl; szpzlowarszawamokotow@poczta.onet.pl; zozmokotow@neostrada.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium 1. Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000,00 PLN. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.04.2014 r. do godz. 10.00 2. Wadium może być wniesione w: ­ pieniądzu na rachunek Zamawiającego: ­ poręczeniach bankowych, ­ gwarancjach bankowych, ­ gwarancjach ubezpieczeniowych, ­ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z dalszego postępowania. 3. Wadium wpłacane w pieniądzu można wnieść na konto Zamawiającego w BGK I Oddział Warszawa konto nr 55 1130 1017 0020 0773 1220 0008 ­ przy czym o uznaniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. ­ Oryginał dokumentu potwierdzającego wpłatę lub kserokopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, należy dołączyć do oferty. ­ Wadium wnoszone w postaci gwarancji bankowej, lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku Wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Okres ważności gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Zwrot wadium Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych) : - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, - Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
Wiedza a) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. b) Wykaz wykonanych min. 3 dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w przedmiocie zamówienia, na kwotę min. 250 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów / poświadczeń czy zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ WYKAZ DOSTAW.
Potencjał OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
Zdolne OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
Sytuacja a) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. b) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada do dyspozycji środki finansowe w kwocie zapewniające realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest informacja banku (opinia bankowa) lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (opinia kasy), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych, wyrażonych kwotowo, lub zdolność kredytową w tej wysokości Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wysokość sumy ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 500 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 zamawiający nie określił
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a. Specyfikacja techniczna - Zał. nr 4 do SIWZ b. Oświadczenie stwierdzające, że oferowane produkty posiadają aktualne dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, świadectwa rejestracji lub decyzje o wydaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów zgodnie z rejestracją. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia iż wymienione powyżej dokumenty będą do wglądu na wezwanie strony zamawiającej.
Inne dokumenty a. FORMULARZ OFERTOWY - Zał. nr 1 do SIWZ. b. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - kopia przelewu (zał. do oferty), w przypadku innych form oryginalny dokument dostarczony do Zamawiającego i złożony w sekretariacie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zozmokotow.pl
Adres uzyskania siwz SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa
Data składania wniosków 03/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, sekretariat II p.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamówienie uzupełniające o wartości do 13% zamówienia podstawowego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)