Dostawa materiałów budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 5 pakietów).

Data publikacji 2014-03-21
Data zakończenia 2014-03-31 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby elektryczne,
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60367 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441110001, 316820000, 291300000, 441132007, 448100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy.
Ilości , asortyment oraz charakterystyka zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy - pakiety 1-5.
Pakiet I - materiały ogólnobudowlane - 79 pozycji
Pakiet II - farby- 8 pozycji
Pakiet III - płytki ceramiczne - 8 pozycji
Pakiet IV - materiały wod. -kan. - 121 pozycji
Pakiet V - materiały elektryczne - 57 pozycji

Opis

materiały budowlane - 79 pozycjiFarby - 8 pozycjipłytki - 7 pozycjiMateriały wodno -kanalizacyjneMateriały elektryczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy
Ulica ul. Miodowa 14
Nr domu 14
Miejscowość Zawiercie
Kod Pocztowy 42-400
Województwo śląskie
Tel 032 6740361
Fax 032 6721532
Internet www.szpitalzawiercie.pl
Regon 27627111000000
E-mail inwestycje@szpitalzawiercie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto każdej, nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 - 84.000,- zł Pakiet nr 2 - 21.600,- zł. Pakiet nr 3 - 29.600,- zł Pakiet nr 4 - 70.400,- zł Pakiet nr 5 - 72.000,- zł W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dowody potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią razem jeden dokument w formie załącznika nr 5 oraz dowody potwierdzające iż dostawy zostały wykonane należycie. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być: - poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
Potencjał Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu, - oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty oraz zobowiązuje się je dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Pakiet II: - atesty higieniczne potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanych materiałów w obiektach służby zdrowia, Pakiet III: dla poz. 1,4,7,8 wzornik kolorów (min.5)
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt.6 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/ poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) w zakresie terminu obowiązywania umowy: ponad okres 12 miesięcy, w przypadku nie wykorzystania pełnej ilości przedmiotu umowy w okresie 12 miesięcy, jednak nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę, c) sposobu konfekcjonowania produktu przez producenta, d) zmiany numerów katalogowych produktów. e) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpitalzawiercie.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zam. Publicznych- pokój nr 11
Data składania wniosków 31/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zam. Publicznych- pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)