Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Powiatowy
|
Ulica |
ul. Miodowa 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Zawiercie
|
Kod Pocztowy |
42-400
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 6740361
|
Fax |
032 6721532
|
Internet |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Regon |
27627111000000
|
E-mail |
inwestycje@szpitalzawiercie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto każdej, nie mniejszej niż:
Pakiet nr 1 - 84.000,- zł
Pakiet nr 2 - 21.600,- zł.
Pakiet nr 3 - 29.600,- zł
Pakiet nr 4 - 70.400,- zł
Pakiet nr 5 - 72.000,- zł
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dowody potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią razem jeden dokument w formie załącznika nr 5 oraz dowody potwierdzające iż dostawy zostały wykonane należycie.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:
- poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
|
Potencjał |
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
|
Zdolne |
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
|
Sytuacja |
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
- wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu,
- oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty oraz zobowiązuje się je dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Pakiet II:
- atesty higieniczne potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanych materiałów w obiektach służby zdrowia,
Pakiet III:
dla poz. 1,4,7,8 wzornik kolorów (min.5)
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt.6 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/ poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania,
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
a) w zakresie terminu obowiązywania umowy: ponad okres 12 miesięcy, w przypadku nie wykorzystania pełnej ilości przedmiotu umowy w okresie 12 miesięcy, jednak nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy.
b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę,
c) sposobu konfekcjonowania produktu przez producenta,
d) zmiany numerów katalogowych produktów.
e) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego,
Warunki dokonywania zmian:
a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zam. Publicznych- pokój nr 11
|
Data składania wniosków |
31/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zam. Publicznych- pokój nr 11
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|