Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Pionki

Data publikacji 2014-03-21
Data zakończenia 2014-03-31 11:00:00
Instytucja Gmina Miasto Pionki
Miejscowość Pionki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61207 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 302000001, 302130005, 302133008, 302300000, 302374106, 302374601, 480000008, 486240008, 487610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem w budynku Urzędu Miasta Pionki sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - wg opisów i wymagań opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, a mianowicie:
1) Serwer z wyposażeniem: KMM+KVM+UPS 1920 i oprogramowaniem - 1 szt.
2) Notebook 17 cali - 2 szt.
3) Notebook 15,6 cali - 1 szt.
4) Notebook 14 cali - 1 szt.
5) Zestaw komputerowy typu All-In One - 3 szt.
6) Moduły światłowodowe, kable - 1 kpl.
7) System operacyjny Microsoft Windows 7 lub 8 Professional 64-bit - 19 szt.
8) Aktualizacja firewalla i konfiguracja - 1 kpl.
9) Pamięci o pojemności min. 2 GB do 14 szt. komputerów Fujitsu Siemens Esprimo P5720 i sprawdzenie poprawności ich działania - 14 szt.
10) Usługi związane z realizacją zamówienia - 1 kpl.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania. Oferowany sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego, a wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ.
3. Miejscem spełnienia świadczenia wykonawcy jest budynek Urzędu Miasta Pionki. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dokładnego rozlokowania sprzętu w budynku.
4. Oferowany przez wykonawców sprzęt komputerowy musi być dopuszczony do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności.
5. Oferowany przez wykonawcę sprzęt komputerowy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, gotowy do stosowania zgodnie z przeznaczeniem.
6. Wykonawca obowiązany jest do zainstalowania dostarczonego sprzętu w budynku Urzędu Miasta Pionki, uruchomienia i przekazania Zamawiającemu w pełni gotowego i sprawnego do użytkowania.
7. Gwarancja - wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
8. Warunki podstawowe odbioru zamówionego sprzętu: odbiór zamówionego sprzętu nastąpi na podstawie Protokołu odbioru, podpisanego przez przedstawicieli stron umowy. Do protokołu odbioru załączony zostanie załącznik, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W dniu odbioru Wykonawca przedstawi dokumenty (certyfikat, deklaracja zgodności lub inny równoważny) poświadczające dopuszczenie do obrotu i możliwość użytkowania dostarczonego sprzętu i oprogramowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Pionki
Ulica Aleja Jana Pawła II 15
Nr domu 15
Miejscowość Pionki
Kod Pocztowy 26-670
Województwo mazowieckie
Tel 48 341 42 00
Fax 48 341 42 04
Internet www.pionki.pl
Regon 67022346800000
E-mail r.szwabowicz@pionki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że będzie dysponował na czas realizacji zadania:co najmniej 1 osobą posiadającą Certyfikat CISCO CCNA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wymagania wskazane powyżej będą oceniane łącznie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) wykazu części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (informacja ta jest częścią formularza Oferty).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) Zmiana wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie dostarczenie materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia. Podstawę dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia lub dostawy materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel lub w sytuacji, gdy wykonanie okaże się zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego) lub konieczne jest dostarczenie materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych z uwagi na możliwość bardziej funkcjonalnego i efektywniejszego wykorzystania dostarczanych materiałów, sprzętu lub urządzeń lub w sytuacji, gdy dostarczenie materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych będzie bardziej korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia - termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) jeżeli dostarczenie materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymania dostaw przez zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie c). 3. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.pionki.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
Data składania wniosków 31/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)