Dostawa materiałów eksploatacyjnych-tonerów, tuszy i taśm do drukarek

Data publikacji 2014-03-21
Data zakończenia 2014-03-31 10:00:00
Instytucja Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 96208 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301921129, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych -tonerów, tuszy i taśm do drukarek dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty o parametrach szczegółowo określonych w pkt. III. SIWZ, zaś ilościach maksymalnych wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ-zestawieniu asortymentowym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty
Ulica ul. Zachodnia 47
Nr domu 47
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-066
Województwo łódzkie
Tel 042 2535600
Fax 042 2535702
Internet www.1usbaluty.lodz.pl
Regon 47051946500000
E-mail malgorzta.zawira@ld.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocene spełniania tego warunku będzie dokonana wg kryterium: spełnia-nie spełnia
Wiedza Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocene spełniania tego warunku będzie dokonana wg kryterium: spełnia-nie spełnia
Potencjał Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocene spełniania tego warunku będzie dokonana wg kryterium: spełnia-nie spełnia
Zdolne Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocene spełniania tego warunku będzie dokonana wg kryterium: spełnia-nie spełnia
Sytuacja Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocene spełniania tego warunku będzie dokonana wg kryterium: spełnia-nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - Dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego w pkt. III SIWZ tj. dokumenty, które zamawiający wymaga dołączyć do oferty w przypadku złożenia oferty na produkty równoważne, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego: a) Ważny na dzień składania oferty certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta danego produktu poświadczający, iż system zarządzania producenta danego produktu został oceniony i uznany jako zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 lub równoważnej w zakresie projektowania i produkcji biurowych materiałów eksploatacyjnych - dotyczy każdego producenta oferowanych produktów równoważnych z pozycji od 1 do 29 tabeli zestawienia asortymentowego (załącznik nr 5 do SIWZ ). b) Ważny na dzień składania oferty certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych materiałów eksploatacyjnych działa w oparciu o System Zarządzania Środowiskowego zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2004 lub równoważnymi pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko - dotyczy każdego producenta oferowanych produktów równoważnych z pozycji od 1 do 29 tabeli zestawienia asortymentowego (załącznik nr 5 do SIWZ ) c) Ważny na dzień składania oferty raport z wyników testów pomiaru wydajności wykonanych zgodnie z normą ISO/IEC 19752:2004 lub równoważną- stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych - dotyczy każdego oferowanego z osobna produktu równoważnego z pozycji od 1 do 22 tabeli zestawienia asortymentowego (załącznik nr 5 do SIWZ ). d) Ważny na dzień składania oferty raport z wyników testów pomiaru wydajności wykonanych zgodnie z normą ISO/IEC 19798:2006 lub równoważną stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych - dotyczy każdego oferowanego z osobna produktu równoważnego z pozycji od 23 do 25 tabeli zestawienia asortymentowego (załącznik nr 5 do SIWZ ). e) Ważny na dzień składania oferty raport z wyników testów pomiaru wydajności wykonanych zgodnie z normą ISO/IEC 24711:2006 lub równoważną stosowaną do określania wydajności wkładów do drukarek atramentowych - dotyczy każdego oferowanego z osobna produktu równoważnego z pozycji od 26 do 29 tabeli zestawienia asortymentowego (załącznik nr 5 do SIWZ ). f) Ważne na dzień składania oferty oświadczenie producenta potwierdzające, że produkty są fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające, taśma itd. są w 100% nowe i nie regenerowane - dotyczy każdego oferowanego produktu równoważnego z pozycji od 1 do 31 tabeli zestawienia asortymentowego (załącznik nr 5 do SIWZ ). Wszystkie wymagane dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii. Dokumenty, które Wykonawca przedstawi w formie kopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez umieszczenie na nich formułki (Za zgodność z oryginałem) i własnoręcznym podpisem Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów. W przypadku, gdy kopie dokumentów (Za zgodność z oryginałem) podpisuje osoba inna niż wynika to z treści załączonych dokumentów określających prawo do reprezentacji Wykonawcy, ma on obowiązek załączenia w oryginale pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.
Inne dokumenty 1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IX ust. 4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty muszą być wystawione w terminach określonych w pkt. IX ust. 4 SIWZ. 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. 3.Wszystkie wymagane dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty, które Wykonawca przedstawi w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez umieszczenie na nich formułki (Za zgodność z oryginałem) i własnoręcznym podpisem Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kserokopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów. 4.W przypadku, gdy ofertę lub składane oświadczenia podpisuje osoba inna niż wynika to z treści załączonych dokumentów określających prawo do reprezentacji Wykonawcy, ma on obowiązek załączenia w oryginale pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega wówczas przeliczeniu zgodnie z nową stawką podatku VAT. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy w ww. zakresie może nastąpić wyłącznie za zgodą stron, wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.1usbaluty.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty ul. Zachodnia 47 91-066 Łódź pok. 217
Data składania wniosków 31/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty ul. Zachodnia 47 91-066 Łódź pok. 217
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)