Wykonanie, dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich,pomieszczeń biurowych i szatni

Data publikacji 2014-03-21
Data zakończenia 2014-03-31 08:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Wyroby meblarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 96660 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391120000, 395161003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie i dostawa mebli i wyposażenia meblowego do Zamawiającego wraz z rozładunkiem, montażem końcowym w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenie ich do czasu odbioru końcowego przez Zamawiającego. Meble są przeznaczone do następujących pomieszczeń:
- poradni laryngologicznej i alergologicznej,
- poradni neurologicznej,
- poradni zdrowia psychicznego,
- poradni gastroenterologicznej,
- gabinetu zabiegowego dla poradni laryngologicznej i alergologicznej,
- pokoju lekarskiego Oddziału Pediatrycznego,
- pokoju pielęgniarki oddziałowej Oddziału Pediatrycznego,
- inhalatorni Oddziału Pediatrycznego,
- pokoju Działu Kadr,
- pomieszczenia Apteki szpitalnej,
- szatni dla personelu medycznego.
Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych zamówienia, w tym wymagania ilościowe i jakościowe wraz z obmiarami, jest określony w formularzu granicznych parametrów techniczno - użytkowych - załącznik nr 2 do SIWZ oraz w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 3 do SIWZ. Aranżacje rys.1 - rys. 11 dotyczące wyposażanych pomieszczeń stanowią integralną część załącznika nr 2 do SIWZ.

Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie meblowe mają:
- być wysokiej jakości i fabrycznie nowe tzn. nieużywane, nieregenerowane, niepowystawowe, w stanie kompletnym, bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów umożliwiające ich użytkowanie,
- spełniać normy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa m.in. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. (Dz.U. z 2012r. poz.739) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
- spełniać wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno - jakościowych dla mebli użytkowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, etc.
Nie dopuszcza się stosowania:
- widocznych spawów stelaża, uchwytów plastikowych lub z tzw. cynkalu (Zn-al),
- płyt w odbiegającym od założonego kolorze i strukturze,
- skręcania korpusów szafek na konfirmaty lub wkręty.
Wszystkie konieczne połączenia lub gniazda zaślepione zaślepkami w kolorze płyty.
Zmiany w meblach mogą dotyczyć zmiany wymiaru (do 5%) wynikającego z konieczności dopasowania mebli do wnęk, dopasowania do wyprowadzeń elektrycznych i sygnałowych ze ścian, dostępu do rewizji i wentylacji, oraz instalacji technicznych.
Konieczne jest przedstawienie wymaganych atestów oraz certyfikatów higienicznych E1 na płytę, kleje, blaty oraz innych, o których mowa w opisie technicznym.
Konieczne jest zamieszczenie w ofercie próbek tapicerek i płyt meblowych o wymiarach nie mniejszych niż 20x20cm z oklejoną przynajmniej jedną krawędzią PCV gr 2mm.
Konieczne jest też zamieszczenie kart katalogowych krzeseł, ławek i foteli obrotowych oraz mebli metalowych.
W przypadku mebli metalowych ich wytrzymałość oprócz certyfikatu musi być potwierdzona tabliczką znamionową zamontowaną na meblu (dot. regałów).
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia własnych pomiarów.
Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do zapoznania się z warunkami eksploatacji i miejscem użytkowania mebli.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II
Ulica ul. G. Zapolskiej 3
Nr domu 3
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-218
Województwo śląskie
Tel 032 2660230, 2660251
Fax 032 2663630,2660251
Internet www.centrum-pediatrii.com.pl
Regon 27624072400000
E-mail dag@centrum-pediatrii.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę o charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia na kwotę brutto równą lub większą niż 100 000 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listy referencyjne, opinie użytkowników, protokoły odbioru itp.) o treści określonej w załączniku nr 7 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub większą niż 100 000 zł. (Jeżeli z załączonego dokumentu nie wynika fakt uiszczenia opłaty, należy dołączyć dowód wpłaty).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony i podpisany formularz oferty o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, 2. formularz asortymentowo - cenowy o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, 3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o którym mowa w art. 26 ust. 2b o treści określonej w załączniku nr 6 do SIWZ, 4. oświadczenie Wykonawcy o treści określonej w załączniku nr 9, 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a. ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b. ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a) danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, zmiany adresu itp.). 2. Powyższa okoliczność stanowi warunek zmiany umowy, o których mowa w art.144 ust.1 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.centrum-pediatrii.com.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu 41-218 Sosnowiec, ul. Zapolskiej 3 Dział Administracji, pokój 0.35
Data składania wniosków 31/03/2014
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu 41-218 Sosnowiec, ul. Zapolskiej 3 Dział Administracji, pokój 0.35
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)