Dostawa i montaż siedzisk na trybunie sportowej przy Zespole Szkół Publicznych w Jaśliskach

Data publikacji 2014-03-21
Data zakończenia 2014-04-04 11:00:00
Instytucja Urząd Gminy Jaśliska
Miejscowość Jaśliska
Województwo podkarpackie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Siedziska,
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 96836 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391110003, 391100006, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Dostawa i montaż siedzisk na trybunie sportowej oraz wiat stadionowych przy Zespole Szkół Publicznych w Jaśliskach
1.1. Specyfikacja siedzisk:
1) Wymiary:
a) szerokość siedziska - min. 42,0 cm - max 45,0 cm,
b) głębokość siedziska - min. 35,0 - max. 37,0 cm,
c) wysokość oparcia - min. 32,0 cm,
2) Zamawiający zamawia łącznie 426 szt. siedzisk w tym:
a) 316 szt. siedzisk w kolorze niebieskim (RAL 5015)
b) 110 szt. siedzisk w kolorze żółtym (RAL 7035)
3) Siedziska muszą spełniać następujące warunki i parametry:
a) konstrukcja siedziska żebrowo - wsporcza,
b) tył oparcia powinien stanowić podwójną ścianę, która zwiększy wytrzymałość siedziska oraz zabezpieczy przed wrzucaniem śmieci pod krzesło przy zamocowaniu do betonowych stopni,
c) siedziska z odpływem wody (kształt siedziska powinien gwarantować szybkie oraz skuteczne odprowadzenie wody),
d) wykonanie z wysokiej jakości stabilizowanego polipropylenu.
e) siedziska do zastosowania zewnętrznego, trudno palne, odporne na niskie i wysokie temperatury, promieniowanie UV, utlenianie oraz odporne na blaknięcie (AUV),
f) siedziska powinny posiadać atesty niepalności, nietoksyczności, PZH,
g) siedziska o wysokiej wytrzymałości odporne na akty wandalizmu,
h) siedziska powinny posiadać sprawozdania z badań: trudnopalności, toksyczności oraz atest wytrzymałości,
i) krawędzie siedzisk zaokrąglone,
j) montaż siedzisk do betonowych stopni zapewniające dużą odporność przed wydarciem siedziska (montaż w minimum dwóch punktach kołkami rozporowymi lub w inny sposób zapewniające wydarcie siedziska),
k) miejsca mocowania zamaskowane zaślepkami.
1.2 Specyfikacja wiat stadionowych:
1) Zamawiający zamawia łącznie 2 wiaty stadionowe:
a) 1 szt. - GOŚCIE
b) 1 szt. - GOSPODARZE
2) Długość: wiata wyposażona w 12 miejsc siedzących,
3) Szerokość min 1,3 m,
4) Wysokość min 2,05 m,
5) Konstrukcja z profili stalowych zamkniętych, ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo,
6) Kolor konstrukcji: RAL 5010,
7) Ściany boczne: pokrycie z poliwęglanu litego przezroczystego gr. 6 mm, ściana tylna: pokrycie z poliwęglanu komorowego przezroczystego gr. 6 mm,
8) Koła transportowe z hamulcem, demontowalne,
9) Wiata powinna być wyposażona w demontowalne mocowania do podłoża, które uniemożliwią kradzież wiaty,
10) Siedziska z tworzywa sztucznego z oparciem:
a) szerokość siedziska - min. 42,0 cm - max 45,0 cm,
b) głębokość siedziska - min. 35,0 - max. 37,0 cm,
c) wysokość oparcia - min. 32,0 cm,
d) konstrukcja siedziska żebrowo - wsporcza,
e) tył oparcia powinien stanowić podwójną ścianę, która zwiększy wytrzymałość siedziska,
f) siedziska z odpływem wody (kształt siedziska powinien gwarantować szybkie oraz skuteczne odprowadzenie wody),
g) wykonanie z wysokiej jakości stabilizowanego polipropylenu,
h) siedziska do zastosowania zewnętrznego, trudno palne, odporne na niskie i wysokie temperatury, promieniowanie UV, utlenianie oraz odporne na blaknięcie (AUV),
i) siedziska powinny posiadać atesty niepalności, nietoksyczności, PZH,
j) siedziska o wysokiej wytrzymałości odporne na akty wandalizmu,
k) siedziska powinny posiadać sprawozdania z badań: trudnopalności, toksyczności oraz atest wytrzymałości.
l) krawędzie siedzisk zaokrąglone,
m) montaż w minimum dwóch punktach,
n) miejsca mocowania zamaskowane zaślepkami,
o) kolor - RAL 5015.
9) Napis na tylnej ścianie wiaty: GOSPODARZE - 1 szt., GOŚCIE - 1 szt. Wysokość czcionki - min. 30,0 cm, kolor RAL 5010,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Jaśliska
Ulica Jaśliska 171
Nr domu 171
Miejscowość Jaśliska
Kod Pocztowy 38-485
Województwo podkarpackie
Tel 13 4310581
Fax 13 4310593
Internet www.jasliska.info
Regon 18051530000000
E-mail zamowienia@jasliska.info
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 13/06/2014
Wadium 1) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 1 000,00 zł. 2) W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: PBS Oddział w Dukli nr konta 59 8642 1096 2010 9606 1475 0004 z dopiskiem Wadium - Dostawa i montaż siedzisk na trybunie sportowej przy Zespole Szkół Publicznych w Jaśliskach. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 5) W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej formie i do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3, albo Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy; 6) Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 6), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, oraz gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
Wiedza Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
Potencjał Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
Zdolne Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
Sytuacja Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1) Oferta musi zawierać załączniki w kolejności przedstawionej powyżej: a) formularz ofertowy wg Załącznika Nr 1 do SIWZ b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 3 do SIWZ d) oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ e) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5 do SIWZ f) kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na bazie przedmiaru robót - Zał. Nr 6 do SIWZ 2) Fakultatywnie: a) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg Załącznika Nr 7 do SIWZ b) części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg Załącznika Nr 8 do SIWZ c) wykaz członków konsorcjum wg Załącznika Nr 9 do SIWZ d) wykaz wspólników spółki cywilnej wg Załącznika Nr 10 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na wniosek Zamawiającego w razie wystąpienia konieczności takich jak: * zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób i sprawozdań, dokonywania odbiorów, * konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości niektórych robót objętych przedmiarem, pominięcia niektórych robót, wykonania dodatkowej pracy niezbędnej do zakończenia robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót (zmian, w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu), * konieczności zmian zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp., * zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, * odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanie lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, * zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego , konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycje, w szczególności : przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp: odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji, * inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi. b) terminu zakończenia realizacji robót na wniosek Zamawiającego w razie zlecenia robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, c) zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: * niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub STWiOR spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, * pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, * konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożliwości usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa. d) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: * zmian osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy, * zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmian jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskania zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę), * siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, * zmiana obowiązującej stawki VAT, * zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych realizacji projektu, * rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, * gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. e) ograniczenia części prac przez Zamawiającego i związanej z tym zmiany wynagrodzenia. Zmiana postanowień zawartej umowy w zakresie jw. może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.jasliska.info
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska, Jaśliska 171 (pokój nr 2b)
Data składania wniosków 04/04/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska 171, (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)