Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Choszcznie - II postępowanie

Data publikacji 2014-03-24
Data zakończenia 2014-04-01 10:00:00
Instytucja Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej w Choszcznie
Miejscowość Choszczno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble biurowe,
  • Meble komputerowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble biblioteczne,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61839 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391100006, 391200009, 391300002, 391340000, 391410002, 391550003, 391551004, 395154401
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Choszcznie - II postępowanie.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej i rysunkowej. W załączniku Nr 7 do SIWZ znajduje się Zestawienie wyposażenia meblowego.

3. Występujące w opisach, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące i określają jedynie minimalne wymagania jakim muszą odpowiadać. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia (próbki, opisy, zdjęcia, foldery, specyfikacje itp.). W przypadku nie przedstawienia materiałów potwierdzających spełnienie równoważności produktu, oznacza to, że Wykonawca proponuje wyposażenie identyczne jak opisane w SIWZ.
4. Dla niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34, ust. 5 Pzp. Prawem opcji objęte jest 100% podanych w SIWZ rodzajów mebli. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia o 20% po cenach podanych w Załączniku Nr 8 - Zestawienie kosztowe dla wyposażenia. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku rezygnacji z części dostaw lub w przypadku ewentualnego wzrostu zapotrzebowana na dodatkowe ilości poszczególnych mebli. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji skutkującego zwiększeniem dostaw zostanie zawarta odrębna umowa z wykonawcą o treści tożsamej z umową podstawową (załącznik Nr 5 do SIWZ), z tym że umowa regulująca korzystanie z prawa opcji zawierać będzie ilości odpowiadające zwiększonemu zapotrzebowaniu zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o możliwości realizacji opcjonalnej części w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy dot. opcji.
W przypadku korzystania z prawa opcji w zakresie zmniejszenia ilości dostaw Zamawiający sporządzi aneks do umowy podstawowej regulujący zakres opcji. O konieczności zawarcia ww. aneksu Wykonawca zostanie powiadomiony 14 dni przed datą aneksu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej w Choszcznie
Ulica ul. Wolności 13
Nr domu 13
Miejscowość Choszczno
Kod Pocztowy 73-200
Województwo zachodniopomorskie
Tel 95 765 22 39
Fax 95 765 22 39
Internet www.mbp.choszczno.edu.pl
Regon 21001399700000
E-mail mbp_choszczno@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/05/2014
Wadium 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000,00 złotych, słownie : pięć tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku : 19 1020 4867 0000 1402 0007 8956 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Choszcznie - II postępowanie Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1). nazwa i adres Zamawiającego; 2). nazwę przedmiotu zamówienia ; 3). nazwę i adres Wykonawcy; 4). termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się: - min. 1 dostawą wraz z montażem wyposażenia meblowego o wartości min. 200 000,00zł brutto. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1.1. Aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez : zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej, itp. 1.2. Zmiany zakresu umowy wynikającej ze zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, 1.3. Zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. 1.4. Jeżeli w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT, 1.5. Jeżeli typ towaru określony w ofercie przestał być produkowany i jest niedostępny - co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji wykonawca może zaproponować inny typ towaru, spełniający wymogi określone w SIWZ. 1.6. Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wynikające z korzystania z prawa opcji - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mbp.choszczno.edu.pl
Adres uzyskania siwz Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej w Choszcznie , ul. Wolności 13, 73-200 Choszczno
Data składania wniosków 01/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej w Choszcznie , ul. Wolności 13, 73-200 Choszczno
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)