Wynajem powierzchni biurowej wraz z usługami

Data publikacji 2014-03-24
Data zakończenia 2014-04-02 11:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62203 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 727200003, 701300001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wynajem powierzchni biurowej wraz z usługami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem został zawarty w SIWZ i w załącznikach do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Ulica Al. Jerozolimskie 7
Nr domu 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-955
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 599 80 48
Fax +48 22 596 59 05
Internet www.bgk.com.pl
Regon 00001731900000
E-mail m.sledzewska@bgk.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 38
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 20 tys. złotych. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 11:00 2 kwietnia 2014r. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dni a 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem Postępowanie o sygn. BZP9DB2014; Wynajem powierzchni O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (wpływu środków). Kserokopię dowodu wykonania przelewu należy dołączyć do oferty Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy Pzp. Oryginały dokumentów wadialnych, o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału. siwz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7 w Kancelarii Ogólnej parter budynku. Kserokopie przedmiotowych dokumentów należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający wymaga wykazania wykonania z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie usługi wynajmu dedykowanej wyłączenie dla użytku Zamawiającego powierzchni biurowej lub kolokacyjnej dla podmiotów sektora finansowego, każda o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, na rzecz zamawiającego/zamawiających, Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy w zakresie wymogu opisanego w pkt. 6 Załącznika nr 1 do SIWZ OPZ, tj. obiekt nie może być zlokalizowany na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią w rozumieniu Ustawy z dnia 18.07.2001 Prawo wodne Dz.U. z 2012r. poz. 145, co zostanie potwierdzone dokumentem wystawionym przez uprawniony podmiot, właściwy ze względu na miejsce lokalizacji obiektu, w którym znajduje się powierzchnia którą dysponuje wykonawca, opisującego stan zagrożenia powodzią obszaru na którym zlokalizowany jest ww. obiekt, w szczególności zagrożenia, o którym mowa w art. 9 ust. 1 lit. 6c ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 145. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca dołączy do oferty uzupełniony załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy iż dysponuje obiektem podlegającym ochronie w rozumieniu Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221, z późn. zm. Kopię Instrukcji bezpieczeństwa obiektu ewentualnie inne rodzajowo tożsamego dokumentu oraz kopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej Wykonawca dostarczy przy podpisaniu Umowy. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca dołączy do oferty uzupełniony załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy iż Powierzchnia posiada dedykowana wyłącznie dla Zamawiającego bezprzerwową sieć zasilania energetycznego mocy minimum 50 kW. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentacji technicznej potwierdzającej powyższe oświadczenie oraz raportów z przeprowadzonych testów działania mechanizmów zasilania bezprzerwowego. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca dołączy do oferty uzupełniony załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadkach wskazanych w Umowie oraz, w zakresie: zmiany wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy, jeżeli w trakcie trwania Umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie podatku VAT należnego od towarów i usług będących przedmiotem Umowy zmian wynikających z zaistnienia okoliczności siły wyższej, pod pojęciem, której rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności: katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, strajki generalne gdy z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, nie będzie możliwe uruchomienie usługi w terminach określonych dla realizacji Etapów I i II, a maksymalnie w terminach, o których mowa w § 4 ust 3 i ust 5, Strony dopuszczają ich zmianę za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę, że nastąpiły obiektywne i niemożliwe do przezwyciężenia okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów wykonania Umowy, niezależne od Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, uzasadniające zmianę terminów uruchomienia usługi; zmiany ogólnie obowiązującego prawa lub Prawa Bankowego czy też rekomendacji z zakresu obowiązującego Banki w obszarach Informatyki czy Bezpieczeństwa zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp. Terminy realizacji ustalone w Umowie mogą zostać przedłużone o uzasadniony okres, jeżeli realizacja zobowiązań Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z Umowy zostanie opóźniona z przyczyny zaistnienia siły wyższej. W przypadku zaistnienia siły wyższej Strony bezzwłocznie przekażą sobie na piśmie związane z tym informacje i ustalą bezzwłocznie termin wznowienia realizacji usług lub Zamawiający dokona zmian w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, dotyczących terminów realizacji poszczególnych etapów, przy czym Zamawiający nie może dokonać skrócenia terminu realizacji etapu. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, strajki generalne oraz akty władzy państwowej Jeżeli realizacja Umowy jest niemożliwa z powodu wystąpienia siły wyższej, strony Umowy dołożą wszelkich starań w celu ograniczenia przerwy do minimum i ustalenia nowych terminów jej realizacji. Jeżeli Strony nie będą mogły dojść do porozumienia w tej kwestii, powinny zgodzić się na rozwiązanie Umowy ze względu na niemożność wypełnienia swoich zobowiązań. Okoliczności siły wyższej wyłączają odpowiedzialność każdej ze Stron za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi opisanej w par. 1 Umowy. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może w terminie 30 (trzydzieści) dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach powiadomić Wykonawcę o terminie zaprzestania świadczenia usług i odstąpić od Umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu świadczenia usług do dnia odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bgk.com.pl
Adres uzyskania siwz Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Data składania wniosków 02/04/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)