Dostawa urządzeń do modernizacji systemu chromatografii cieczowej dla Instytutu Oceanologii PAN

Data publikacji 2014-03-24
Data zakończenia 2014-04-02 11:45:00
Instytucja Instytut Oceanologii PAN
Miejscowość Sopot
Województwo pomorskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 98358 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 384300008, 302140002, 302313103, 722600000, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do modernizacji systemu chromatografii cieczowej w Pracowni Zanieczyszczeń Chemicznych Morza dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot.
2. Kod CPV: 38430000-8 Chromatografy, 30.21.40.00-2 Stacje robocze, 30.23.13.10-3 Wyświetlacze płaskie, 72.26.00.00.-0 Usługi w zakresie oprogramowania, 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:

A. PAKIET I obejmuje swoim zakresem dostawę:

1) Trzech pomp izokratycznych z głowicami analitycznymi, umożliwiających tworzenie gradientu wysokociśnieniowego. Specyfikacja techniczna:
a) Głowica pompy: 10 ml/min, wykonana z tytanu
b) Maksymalne ciśnienie: 400 bar (40 MPa)
c) Zakres przepływu: 0,001-10 ml/min
d) Dokładność przepływu: ±1 %
e) Precyzja przepływu: mniejsza lub równa 0,5% RSD
f) Zabezpieczenia: programowalne Pmin i Pmax
g) Sterowanie: poprzez złącze RS232 lub LAN

2) Degazera
Specyfikacja techniczna:
a) Maksymalny przepływ: 10 ml/min
b) Ilość kanałów: 4
c) Skuteczność odgazowania: < 0,5 ppm O2 przy 1 ml/in
d) Objętość martwa: 480 mikrolitra na kanał

3) Termostatu do kolumn
Specyfikacja techniczna:
a) Zakres temperatur: większy lub równy od 5-80°C
b) Szybkość grzania/chłodzenia: większy lub równy od 2 °C/min
c) Dokładność: ± 0,2 °C
d) Stabilność: ± 0,1 °C
e) Ilość kolumn: 4 kolumny do 20mm OD i 350mm długości

4) Autosamplera
Specyfikacja techniczna:
a) Ilość próbek: karuzela: 84 fiolek x 1,5ml
b) Możliwość programowanego dodawania reagentów
c) Pojemność nastrzyku: 1-5000mikrolitra
d) Pętla dozująca: 100 mikrolitra, z możliwością częściowego wypełnienia pętli dozującej
e) Czas analizy: min. 9h
f) Ilość nastrzyków na fiolkę: maks. 9
g) Powtarzalność nastrzyków: mniejsza lub równa od 0,3% RSD przy całkowitym wypełnieniu pętli dozującej; mniejsza lub równa od 0,5% RSD przy częściowym wypełnieniu pętli dozującej
h) Przenoszenie próbki: mniejsze lub równe od 0,05% przy włączonym płukaniu igły

5) Zestawu złączek i kapilara umożliwiających montaż i uruchomienie zestawu

6) Komputera sterującego z monitorem LCD

7) Oprogramowania HPLC: upgrade dotychczas stosowanego oprogramowania KNAUER ClarityChrom do wersji 5.02 oraz licencję na dodatkowe stanowisko.
Wszystkie dostarczone elementy (pompy, degazer, termostat, autosampler) powinny być kompatybilne z posiadanym przez Pracownię zestawem HPLC (firmy Knauer) oraz oprogramowaniem ClarityChrom firmy Knauer.
Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące.

B. PAKIET II obejmuje swoim zakresem dostawę detektora fluorescencyjnego o następujących parametrach technicznych:

1) zakres spektralny po stronie wzbudzenia i emisji co najmniej 200-750 nm, z możliwością rozbudowy do co najmniej 900 nm,
2) szerokość wiązki co najwyżej 20 nm,
3) dokładność długości fali co najmniej ± 2 nm,
4) powtarzalność długości fali co najmniej ±0,2 nm,
5) czułość linii Ramanowskiej wody (S/N) co najmniej 2000:1 wg ASTM i co najmniej 20000:1 względem tzw.ciemnego szumu
6) programowanie w czasie zmian długości fali wzbudzenia-emisji co najmniej w 32 krokach,
7) objętość celki pomiarowej co najwyżej 12 mikrolitra, praca do co najmniej 2 MPa,
8) termostatowana cela pomiarowa
9) możliwość pracy dwukanałowej
10) częstotliwość zbierania danych co najmniej 100 Hz
11) kabel RS232
12) detektor w pełni sterowany z oprogramowaniem ClarityChrom 5.02 posiadanym przez Zamawiającego

Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące

4. Dodatkowe wymagania dotyczące obu PAKIETÓW
1) W zakres zamówienia wchodzi również: transport, instalacja i uruchomienie, 1-dniowe szkolenie z obsługi sprzętu i oprogramowania.
2) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji.
3) Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym.
5) Wykonawca zapewni dokumentację i instrukcje obsługi w języku polskim.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Oceanologii PAN
Ulica ul. Powstańców Warszawy 55
Nr domu 55
Miejscowość Sopot
Kod Pocztowy 81-712
Województwo pomorskie
Tel 058 5517281
Fax 058 5512130
Internet www.iopan.gda.pl/bip/index.html
Regon 00063246700000
E-mail limag@iopan.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk
Rodzaj zam inny Instytut Polskiej Akademii Nauk
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie precyzuje tego warunku (dotyczy Pakietu I i II)
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dotyczy Pakietu I i II). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu ww.warunku - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunek dotyczący posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej - zapewniającej wykonanie zamówienia (dotyczy Pakietu I i II). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu ww. warunku - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.iopan.gda.pl/bip/przetarg207/
Adres uzyskania siwz Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy 55,81-712 Sopot, pok. 107
Data składania wniosków 02/04/2014
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy 55,81-712 Sopot, pok. 120
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest finansowane z projektu Climate Change Impact on Ecosystem Health - Marine Sediment Indicators (CLISED) realizowanego z programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Czy unieważnienie Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia: PAKIET I - w postaci należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. każde obejmujące dostawę chromatografu cieczowego lub urządzenia/urządzeń do chromatografu cieczowego, o wartości minimum 80 000 zł każda; PAKIET II - w postaci należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. każde obejmujące dostawę chromatografu cieczowego lub urządzenia/urządzeń do chromatografu cieczowego, o wartości minimum 40 000 zł każda; uwaga: w przypadku składania ofert na oba Pakiety wystarczające będzie wykazanie się spełnianiem warunku doświadczenia dla Pakietu I. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie IV.1.1. oraz IV.1.2. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu ww. warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykaz wykonanych głównych dostaw spełniających wymagania określone w SIWZ oraz załączy dowody o których mowa w IV.2, z zastrzeżeniem IV.3 SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia (dotyczy Pakietu I i II). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu ww.warunku - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający zastrzega obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie w zakresie głównych dostaw: w Pakiecie I - co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie chromatografu cieczowego lub urządzenia/urządzeń do chromatografu cieczowego, o wartości minimum 80 000 zł każda; w Pakiecie II - co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie chromatografu cieczowego lub urządzenia/urządzeń do chromatografu cieczowego, o wartości minimum 40 000 zł każda.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozdziale I SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełnione zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i gwarancji - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A dla Pakietu I oraz załącznik nr 2B dla Pakietu II, 2) Specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń (katalogi, broszury, karty katalogowe), z zaznaczeniem w nich parametrów wymaganych przez Zamawiającego, potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt spełnia wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich elementów zamówienia, w tym komputera).
Inne dokumenty Oferta winna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ odpowiednio dla Pakietu I i/lub Pakietu II, b) Dokumenty i oświadczenia - wymienione w punkcie IV, VI i VII SIWZ, c) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp), d) pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z odpisu z właściwego rejestru; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony, e) dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem zmian, których wystąpienie Zamawiający przewiduje, tj. w zakresie terminów przewidzianych w umowie, przedmiotu umowy, sposobu wykonania umowy, wynagrodzenia, sposobu i warunków płatności lub komparycji umowy i których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z następujących okoliczności: a) służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy; b) zmiany dotyczące terminów przewidzianych w umowie, sposobu wykonania zamówienia, zakresu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia oraz sposobu i warunków płatności - w przypadku, gdy wystąpi możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w sposób inny od przewidzianego w SIWZ, a zarazem korzystny dla Zamawiającego i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy; c) zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy- w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia; d) zmiany dotyczące terminów przewidzianych w umowie - w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę tych terminów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) zmiana dotycząca terminów przewidzianych w umowie - w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; f) zmiany dotyczące terminów przewidzianych w umowie - w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy; g) urzędowej zmiany, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT (także obniżka); h) zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, i) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)