Data publikacji |
2014-03-24 |
Data zakończenia |
2014-04-02 10:30:00 |
Instytucja |
Gmina Miasto Chełmno |
Miejscowość |
Chełmno |
Województwo |
kujawsko-pomorskie |
Branża |
- Podręczniki szkolne,
- Tusz,
- Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
- Wyroby biurowe,
- Drobny sprzęt biurowy,
- Komputery osobiste,
- Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
- Pomoce naukowe,
- Noże i nożyczki,
- Kleje,
- Rysiki
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
98482 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
800000004, 221110001, 635110004, 391621006, 302331301, 226000006, 301976301, 336963006, 331925007, 148200005, 301921301, 301921002, 249100006, 301921253, 378221007, 392412005, 302131006, 301912006, 386534001, 386500005 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Chełmno
|
Ulica |
ul. Dworcowa 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Chełmno
|
Kod Pocztowy |
86-200
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
56 6771729
|
Fax |
56 6771774
|
Internet |
www.chelmno.pl
|
Regon |
87111848300000
|
E-mail |
wmkii@chelmno.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla Części I - Zajęcia edukacyjne w wysokości 4.500,00 zł.
Dla pozostałych części zamówienia (II i III) nie wymaga się wniesienia wadium.
Wadium wnosi się w jednej lub kilku formach o których mowa w treści art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.:
1. pieniądzu;
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 50 9486 0005 0000 0361 2000 0029 z dopiskiem Usługi szkolenia, zakup podręczników do zajęć komputerowych ECDL, oraz organizacji i przeprowadzenia egzaminów zewnętrznych dla zaawansowanych kursów z informatyki w ramach projektu 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych Kształtujemy naszą przyszłość, w latach 2014/2015, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Część I.
W przypadku wadium wnoszonego w formach innych niż gotówka, wymienionych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp, kopię należy wpiąć do oferty, oryginał załączyć osobno w tym samym opakowaniu co ofertę.
Wadium musi być wniesione nie później niż termin (rozumiany jako dzień i godzina) przewidziany do złożenia oferty. W przypadku wpłaty wadium na rachunek bankowy zamawiającego decyduje data i godzina wpływu (uznania) wpłaty na rachunku bankowym zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
|
Wiedza |
(Uwaga! Warunek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców ubiegających się o Część I -Zajęcia edukacyjne przedmiotowego zamówienia):
W zakresie doświadczenia Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi polegające na prowadzeniu następujących zajęć rozwijających i wyrównujących dla uczniów w szkołach publicznych:
Zajęcia rozwijające:
a. zajęcia z zakresu matematyki, biologii/przyrody oraz j. polskiego - dla co najmniej 3 grup uczniów (30 uczniów) z każdego przedmiotu, w wymiarze łącznym min. po 100h dla z każdego z tych przedmiotów,
b. zajęcia z zakresu języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - dla co najmniej 2 grup uczniów (24 uczniów), w wymiarze min. 1OOh/grupę,
c. zajęcia z zakresu technik komputerowych (TIK) dla co najmniej 4 grup uczniów (24 uczniów), w wymiarze min. 1OOh/grupę , zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ecdl/ecdl-Start lub równoważnego.
Zajęcia z zakresu wsparcia psychologicznego
a. warsztaty psychologiczne, logopedyczne oraz doradztwa zawodowego - dla co najmniej 3 grup (30 uczniów) z każdego rodzaju, w łącznym wymiarze min. po 100h dla z każdego z tych rodzajów zajęć.
|
Zdolne |
(Uwaga! Warunek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców ubiegających się o Część I - Zajęcia edukacyjne przedmiotowego zamówienia):
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach (zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli), w ilościach wystarczających do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia
|
Sytuacja |
(Uwaga! Warunek ten dotyczy Wykonawców ubiegających się o Część I - Zajęcia edukacyjne, Część II - Organizacja wycieczek edukacyjnych, Część III - Dostawa pomocy dydaktycznych).
W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000,00 złotych.
W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 100.000,00 złotych dla I części zamówienia, 10.000 zł dla II części zamówienia oraz 30.000,00 złotych dla III części zamówienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
(Uwaga! Poniższe zapisy dotyczą umowy na realizację Części I - Zajęcia edukacyjne):
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego,
3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT,
4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w § 6 ust. 6 projektu umowy (tj. Z uwagi na prawdopodobieństwo wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia, którym Zmawiający nie może zapobiec w trakcie prowadzenia niniejszego postępowania, np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp., zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia polegającej na zmniejszeniu ilości grup lub ilości godzin zajęć, przy zachowaniu ryczałtowych cen jednostkowych za 1 godzinę lekcyjną określonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie) oraz § 6 ust. 7 projektu umowy (tj. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 6, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % wartości ceny wybranej oferty),
5) zmniejszenia lub zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowanego nieoczekiwaną zmianą potrzeb w trakcie realizacji zamówienia oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia.
6) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,
7) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej.
(Uwaga! Poniższe zapisy dotyczą umowy na realizację Części II - Organizacja wycieczek edukacyjnych):
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT,
3) zmniejszenia lub zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowanego nieoczekiwaną zmianą potrzeb w trakcie realizacji zamówienia oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia,
4) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,
5)z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej.
(Uwaga! Poniższe zapisy dotyczą umowy na realizację Części III - Dostawa pomocy dydaktycznych):
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT,
3) zmniejszenia lub zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowanego nieoczekiwaną zmianą potrzeb w trakcie realizacji zamówienia oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia.
4) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,
5) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie
stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich
zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.chelmno.pl/?app=przetargi
|
Adres uzyskania siwz |
SIWZ i załączniki można uzyskać na wniosek wykonawcy na warunkach określonych w art.42 ust.2 Ustawy Pzp w siedzibie Zamawiającego ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj.kujawsko-pomorskie, pok.302
|
Data składania wniosków |
02/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Urząd Miasta Chełmna, ul.Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (pokój 101)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych Kształtujemy naszą przyszłość, w latach 2014/2015, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
|
Czy unieważnienie |
Tak
|