Budowa infrastruktury teleinformatycznej wraz z dostawą zestawów komputerowych w ramach projektu Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu

Data publikacji 2014-03-24
Data zakończenia 2014-04-29 10:45:00
Instytucja Gmina Września
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Sieć radiowa,
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99404 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452300008, 452323328, 713200007, 642000008, 320000003, 324121005, 324121108, 324180006, 325621002, 451112000, 452320002, 452322107, 453110008, 453140001, 453143004, 453143107, 805331000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłonienie wykonawcy realizującego budowę infrastruktury teleinformatycznej wraz z dostawą terminali komputerowych w ramach Projektu Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
2. Do zadań Wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa szerokopasmowej gminnej sieci bezprzewodowej Wi-Fi (standardy 802.11a/b/g/n) składającej się z 36 Punktów Dostępowych AP,
2) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa, co najmniej 50 km łączy światłowodowych na terenie miasta i gminy Września,
3) Zbudowanie przyłączy światłowodowych w 26 punktach wskazanych przez Zamawiającego,
4) Dostarczenie i wdrożenie rozwiązania serwerów terminalowych,
5) Dostawa 150 zestawów terminalowych Thin Client, mających na celu doprowadzenie sygnału Internetowego oraz zapewnienie beneficjentom możliwości korzystania z zasobów Internetowych,
6) Dostarczenie oprogramowania pakietu biurowego, składającego się z arkusza kalkulacyjnego, procesora tekstowego, klienta pocztowego, licencji umożliwiającej pracę w środowisku terminalowym,
7) Dostarczenie Urządzenia Zabezpieczeń UTM mającego zapewnić bezpieczeństwo sieci, jak i stanowisk roboczych Thin Client, przed treściami niepowołanymi (pornografią, spamem, wirusami, atakami internetowymi),
8) Dostarczenie zasilaczy awaryjnych umożliwiających zabezpieczenie prądowe lokalizacji węzłowych,
9) Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet z dwóch niezależnych źródeł, na bazie wybudowanej infrastruktury oraz dostarczonych urządzeń do 146 gospodarstw domowych na terenie miasta i gminy Września,
10) Przeprowadzenie szkoleń dla 146 osób (Beneficjentów Ostatecznych) z zakresu obsługi komputera oraz korzystania z zasobów Internetu. Szczegółowy opis szkoleń stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Realizacja projektu w fazie instalacji infrastruktury sieciowej, w tym realizacja procesu instalacji infrastruktury teleinformatycznej (w formie zaprojektuj i wybuduj) umożliwiającej przyłączenie beneficjentów końcowych do Internetu, wybudowana infrastruktura będzie wykonana w technologii bezprzewodowej WIMAX i WLAN (Wi-Fi). Wybudowanie infrastruktury dedykowanej wyłącznie dla grupy docelowej projektu, w tym:
a) dostawę, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń stacji bazowych,
b) dostawę, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń stacji abonenckich,
c) dostawę, zainstalowanie i uruchomienie radiolinii pomiędzy stacjami bazowymi,
d) wykonanie łącza technicznego do operatora krajowego sieci Internet,
e) przebudowa serwerowni i stworzenie Centrum Zarządzania Siecią,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
g) przygotowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych pozwoleń i decyzji niezbędnych do uruchomienia sieci,
h) przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru oraz kompletu dokumentacji powykonawczej wybudowanej infrastruktury teleinformatycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania infrastruktury sieciowej oraz sprzętu komputerowego stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy, sposób ich oznaczenia przedstawiono w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Września
Ulica ul. Ratuszowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Września
Kod Pocztowy 62-300
Województwo wielkopolskie
Tel 061 4360880 w. 146
Fax 061 4362500
Internet http://www.wrzesnia.pl
Regon 00052660100000
E-mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium 100.000 PLN (sto tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) przynajmniej jedno (1) zadanie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych (zadanie typu design and build) obejmujące swym zakresem wybudowanie obiektu liniowego w zakresie sieci światłowodowych z zastosowaniem kanalizacji teletechnicznej, o wartości minimum 3.500.000 PLN brutto (trzy miliony pięćset tysięcy PLN) oraz b) przynajmniej jedno (1) zadanie o wartości minimum 1.500.000 PLN brutto (jeden milion pięćset tysięcy PLN) polegające na zaprojektowaniu i budowie szerokopasmowej sieci telekomunikacyjnej w technologii radiowej w oparciu o łącza radioliniowe punkt-punkt.
Zdolne Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej dwiema (2) osobami, posiadającymi doświadczenie na stanowisku projektanta przy realizacji minimum 1 zadania polegającego na zaprojektowaniu sieci telekomunikacyjnej, b) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji minimum 1 zadania obejmującego swym zakresem budowę, przebudowę lub modernizację sieci telekomunikacyjnej, c) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót drogowych posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych, d) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót instalacyjnych, posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika robót przy realizacji minimum 1 zadania obejmującego swym zakresem roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) co najmniej dwiema (2) osobami, które będą pełniły funkcję specjalisty ds. sieciowych (przełączniki, routery), posiadających minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów sieciowych i implementowaniu mechanizmów sieciowych, tj. instalacji, konfiguracji oraz usuwania problemów dla sprzętu sieciowego typu routery oraz przełączniki, uzyskane w zadaniu / zadaniach polegających na utworzeniu sieci LAN/WAN, f) co najmniej jedną (1) osobą które będzie pełniła funkcję specjalisty ds. bezpieczeństwa sieci, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów sieciowych i implementowaniu mechanizmów zabezpieczających sieci przez niepowołanym dostępem, uzyskane w zadaniu / zadaniach polegających na stworzeniu bezpiecznych połączeń w sieciach rozległych oraz wdrożeniu działających w nich usług i systemów bezpieczeństwa, g) co najmniej jedną (1) osobą które będzie pełniła funkcję specjalisty ds. technologii serwerowych, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów serwerowych, uzyskane w zadaniu / zadaniach polegających na dostawie, instalacji i konfiguracji serwerów, macierzy dyskowych i oprogramowania systemowego, h) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. administracji systemami, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie przy zarządzaniu serwerowymi systemami operacyjnymi, i) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. instalacji posiadającą: minimum 3-letnie doświadczenie przy instalacji i wdrożeniach systemów informatycznych i niskoprądowych oraz doświadczenie na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie prac montażowych i kontrolno-pomiarowych w jednym (1) zadaniu związanym z eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 (tj. o mocy do 1kV),
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, że: a) Wykonawca posiada środki finansowe lub / i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN (jeden milion PLN), b) Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5.000.000 PLN (pięć milionów PLN)
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy. 2. Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć: 1) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, 2) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, 3) zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy lub zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiającego, 4) zmiany wynagrodzenia, w sytuacji kiedy jest to korzystne dla Zamawiającego lub wynika z obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, 5) nałożenia przez instytucje udzielające dofinansowania dodatkowych nie przewidzianych uprzednio zobowiązań, 6) zmiany zakresu robót wskazanych przez wykonawcę w ofe rcie do powierzenia podwykonawcom. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 3 jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na harmonogram usług i termin wykonania Umowy. 7) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy; 8) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, klęsk żywiołowych, epidemii, pożaru, powodzi, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp. b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; c) zmiany zakresu robót wskazanych przez wykonawcę w ofercie do powierzenia podwykonawcom. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na harmonogram i termin wykonania Umowy, d) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, e) zakresu robót w związku z robotami zamiennymi, f) zmiany osób - personelu kierowniczego oraz innych osób wskazanych w ofercie Wykonawcy- tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, g) formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.wrzesnia.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - pok. nr 13
Data składania wniosków 29/04/2014
Godzina składania wniosków 10:45
Miejsce Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)