ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA.

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-07 11:00:00
Instytucja Stowarzyszenie "Po pierwsze rodzina"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100008 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302372000, 323220006, 351000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Sztuk: 1. Komputer typu serwer. Wewnętrzna w firmie archiwizacja wszystkich danych wytwarzanych przez system. Procesor: dwurdzeniowy procesor 3,5 GHz z pamięcią 8MB Pamięć operacyjna: 8GB DDR3 1600 MHz Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-RW Dysk twardy: 2TB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 19 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Minimum 6 portów USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 2. Sztuk: 1. Laptop notbook, Komputer osobisty. Procesor:dwurdzeniowy procesor przynajmniej 1,7 GHz z 4 MB pamięci podręcznej L3. Pamięć masowa flash o pojemności: przynajmniej 512 GB Pamięć operacyjna: 8GB LPDDR3 1600 MHz Grafika: Obsługa dwóch monitorów: możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów na wyświetlaczu zintegrowanym oraz obraz w rozdzielczości maksymalnie do 2560 x 1600 pikseli na ekranie zewnętrznym. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 13 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Obsługiwana rozdzielczości maksymalnie 1440x900 pikseli. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Porty zewnętrzne: przynajmniej dwa porty USB 3 (do 5 Gbs), port thunderbolt (do 10 Gbs) Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowane dwa mikrofony Wbudowana kamera Bateria czas pracy: do 12 godzin pracy w sieci bezprzewodowej, 30 dni w stanie gotowości. Wbudowana bateria litowo-polimerowa, pojemność do 55 Wh Wielkość i waga, maksymalnie do: masa 1,4kg, wysokość 1,8 cm, szerokość 33 cm, głębokość 23 cm System operacyjny: dedykowany sprzętowo Standardowe oprogramowanie: biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 3. Sztuk: 2. Laptop notbook. Komputer osobisty. Procesor: dwurdzeniowy procesor przynajmniej 1,3GHz z 3 MB pamięci podręcznej L3. Pamięć masowa flash o pojemności: przynajmniej 128 GB Pamięć operacyjna: 4 GB LPDDR3 1600 MHz Grafika: Obsługa dwóch monitorów: możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów na wyświetlaczu zintegrowanym oraz obraz w rozdzielczości maksymalnie do 2560 x 1600 pikseli na ekranie zewnętrznym. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 13 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Obsługiwana rozdzielczości maksymalnie 1440x900 pikseli. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Porty zewnętrzne: przynajmniej dwa porty USB 3 (do 5 Gbs), port thunderbolt (do 10 Gbs) Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowane dwa mikrofony Wbudowana kamera Bateria czas pracy: do 12 godzin pracy w sieci bezprzewodowej, 30 dni w stanie gotowości. Wbudowana bateria litowo-polimerowa, pojemność do 55 Wh Wielkość i waga, maksymalnie do: masa 1,4kg, wysokość 1,8 cm, szerokość 33 cm, głębokość 23 cm System operacyjny: dedykowany sprzętowo Standardowe oprogramowanie: biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 4. Sztuk: 7. Laptop notbook. Komputer osobisty. Procesor: dwurdzeniowy procesor 2,4 GHz z 3 MB pamięci podręcznej L3. Dysk twardy HDD: 250 GB lub więcej Wbudowana nagrywarka DVD-RW Pamięć operacyjna: 4 GB DDR3 1600 MHz Grafika: Możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn 2 porty USB Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowany mikrofon Wbudowana kamera Waga maksymalnie do 3kg System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 5. Sztuk: 5. Komputer stacjonarny. Komputer biurowy. Procesor: dwurdzeniowy procesor 3,5 GHz z pamięcią 4MB Pamięć operacyjna: 4GB DDR3 1600 MHz Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-RW Dysk twardy: 500GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Skaner dokumentów i fotografii Drukarka laserowa Drukarka kodów kreskowych Minimum 6 portów USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu. 6. Sztuk: 5. Komputer stacjonarny z dodatkowym osprzętem. Komputer biurowy (dodatkowo umożliwia wprowadzanie danych za pomocą ekranu dotykowego komputera i logowanie przy pomocy czytnika kodów kreskowych). Procesor: dwurdzeniowy procesor 2,5 GHz z pamięcią 4MB Pamięć operacyjna: 4GB DDR3 1600 MHz Dysk twardy: 500GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Dodatkowy monitor dotykowy o przekątnej minimum 15 cali. Czytnik kodów kreskowych Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Minimum 3 porty USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 7. Sztuk: 6. Komputer stacjonarny w specjalnej obudowie. Komputer stanowiący punkt publicznego dostępu do informacji dla interesantów, tzw. słupek umożliwiający wgląd do wybranych danych po uprzednim zalogowaniu do systemu za pomocą przeglądarki internetowej i wyświetlanej na ekranie dotykowym klawiatury. Obudowa: Słupek stanowiący obudowę komputera i zarazem stojak podtrzymujący ekran dotykowy wykonane z bezpiecznych materiałów mających atesty do zastosowania w ochronie zdrowia i edukacji dzieci. Kształt słupka ergonomiczny, kolorystyka wesoła, żywe kolory tęczy, wysokość słupka do 1,2 metra z wygodnym dostępem dla osób na wózkach inwalidzkich. Ekran typu monitor dotykowy o przekątnej 17 cali i możliwości wyświetlenia miliona kolorów. Procesor: przynajmniej dwurdzeniowy procesor 1,3 GHz z pamięcią 3MB Pamięć operacyjna: 1GB Dysk twardy: 250GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs WiFi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn System operacyjny z obsługą przeglądarki internetowej. Gwarancja: 5 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 8. Sztuk: 5. Sygnalizacja przeciwpożarowa - jednostka centralna. Ochrona przeciwpożarowa w obiekcie. Urządzenie wykrywające pożar i sygnalizujące zagrożenie we wczesnej fazie za pomocą sygnałów dźwiękowych z wbudowanego głośnika i świetlnych z wbudowanej lampy. Urządzenie umożliwia transmisję danych o stanie poszczególnych czujek drogą internetową po protokole http. Gwarancja: 5 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 9. Sztuk: 100. Sygnalizacja przeciwpożarowa - czujniki Ochrona przeciwpożarowa w obiekcie. (czujniki kompatybilne z zakupionym sygnalizatorem przeciwpożarowym) Czujniki przeciwpożarowe kompatybilne z jednostka centralną. Gwarancja: 3 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 10. Sztuk: 5. Cyfrowy rejestrator danych z kamer przemysłowych. Rejestruje i przechowuje dane z kamer. Cyfrowy rejestrator obrazu przynajmniej spełniający parametry: 16 kanałowy z 400 kls w rozdzielczości 4CIF lub H.264 Pojemność: 1 TB Interfejs sieciowy: sieć bezprzewodowa lub sieć wewnętrzna LAN Urządzenie umożliwia na udostępnianie danych wideo oraz sterowanie kamerami po protokole http. Nagrywarka DVD-RW Ekran: LCD 17 cali Klawiatura i mysz bezprzewodowe Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 11. Sztuk: 25. Kamery przemysłowe. (kamery kompatybilne z zakupionym cyfrowym rejestratorem obrazu). Kolorowe kamery dostosowane do filmowania w dzień i noc, parametry przynajmniej: 700TVL, 960H, obiektyw 2,8-12mm, oświetlacz IR zasięg do 30m (36 diod), funkcja UTC. Kompatybilne z rejestratorem danych. Obudowa: kopułkowa podwieszana do sufitu Gwarancja: 3 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Stowarzyszenie "Po pierwsze rodzina"
Ulica ul. Wojska Polskiego 29
Nr domu 29
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-515
Województwo mazowieckie
Tel 224 906 928
Fax 228 393 957
Internet www.aga.org.pl
Regon 01121000000000
E-mail bal@aga.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: stowarzyszenie
Rodzaj zam inny stowarzyszenie
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
Wiedza Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
Potencjał Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
Zdolne Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
Sytuacja Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia nw. okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, 3) w wypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) w wypadku zmian terminu wykonania umowy oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, 5) w wypadku zmian w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu Urządzenia, pod warunkiem, Urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla dostarczanych Urządzeń w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6) w wypadku zmian przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia (w szczególności VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia), 7) w wypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany umowy określone w ppkt 4 i 5 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron tej umowy. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.aga.org.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego: 01-515 Warszawa al. Wojska Polskiego 29 w godzinach 9-13 po uprzednim umówieniu się telefonicznym tel. 509484067
Data składania wniosków 07/04/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego: 01-515 Warszawa al. Wojska Polskiego 29
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013).
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)