Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Pamięci Narodowej Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Lublinie, ul. Szewska 2

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-03 10:00:00
Instytucja Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100216 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302131006, 302321407, 302321005, 486200000, 483100004, 302313000, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Pamięci Narodowej Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ.
Przedmiot zamówienia został opisany w Specyfikacji technicznej - Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy:
1. Zestaw komputerowy PC - 1 sztuka; wg wymagań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna - Część 7.1;
2. Zestaw komputerowy PC - 1 sztuka; wg wymagań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna - Część 7.2;
3. Zestaw komputerowy - 1 sztuka; wg wymagań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna - Część 7.3;
4. Notebook - 1 sztuka; wg wymagań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna - Część 7.4;
5. Ploter - 1 sztuka; wg wymagań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna - Część 7.5;
6. Zestaw komputerowy - 22 sztuki; wg wymagań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna - Część 7.6.

UWAGA: Cena jednostkowa oferowanego sprzętu, z uwagi na sposób finansowania zamówienia ma być wyższa od kwoty brutto: 3500,01 złotych - dotyczy części 7.1 - 7.5. Cena jednostkowa oferowanego sprzętu, z uwagi na sposób finansowania zamówienia ma być niższa od kwoty brutto: 3500,00 złotych - dotyczy części 7.6

Określone w powyższej specyfikacji wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych.
Zamawiający żąda towarów pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych,
bez wad, o właściwych standardach i normach z dołączonymi niezbędnymi dokumentami (w tym deklaracje zgodności).
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób i w terminie oznaczonym w niniejszej specyfikacji.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób
i w terminie oznaczonym w niniejszej specyfikacji na własny koszt i ryzyko.
Zamówienie należy realizować poprzez dostawę, rozładunek i wniesienie asortymentu objętego zamówieniem do wskazanej przez Zamawiającego siedziby w Lublinie.

Zamawiający dodatkowo żąda, aby Wykonawca zapewnił:
a. serwis gwarancyjny w Polsce. Wykonawca ma wskazać w ofercie firmę serwisową znajdującą się na terytorium Polski (należy podać w ofercie dokładną nazwę i adres firmy serwisowej),
b. udzielenie gwarancji na warunkach opisanych w specyfikacji technicznej - Załącznik nr 7 do SIWZ. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę,
c. wykonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych lub wymiany reklamowanego elementu będącego na gwarancji,
d. podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego z odbiorcami sprzętu, z którego będzie wynikało, że umowa dostawy została wykonana przez Wykonawcę z należytą starannością i we właściwym czasie,
e. sprzęt komputerowy ma spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich,
f. dostarczenie sprzętu komputerowego objętego przedmiotem zamówienia własnym transportem i na własny koszt, dotyczy to również napraw, jakie mogą wystąpić w okresie trwania gwarancji,
g. dostarczenie sprzętu w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.

Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym.
Uwaga: W przypadku gdyby opis przedmiotu zamówienia zawierał określenia niedopuszczalne przez ustawę Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Pozostałe warunki dostawy określono w projekcie umowy dołączonym do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Lublinie
Ulica ul. Szewska 2
Nr domu 2
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-086
Województwo lubelskie
Tel 81 5363401
Fax 81 5363402
Internet www.ipn.gov.pl
Regon 01741776400000
E-mail robert.kuzma@ipn.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Pamięci Narodowej
Rodzaj zam inny Instytut Pamięci Narodowej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w szczególności wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. zrealizowaniem lub realizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień, polegających na dostawie sprzętu komputerowego, każda o wartości co najmniej: 100 000,00 złotych brutto; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacji zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień, polegających na dostawie sprzętu komputerowego, każda o wartości co najmniej: 100 000,00 złotych brutto - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: - zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmian powodujących następstwa korzystne dla Zamawiającego; - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ipn.gov.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego w Lublinie, ul. Szewska 2, 20 - 086 Lublin, pok. 201
Data składania wniosków 03/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego w Lublinie, ul. Szewska 2, 20 - 086 Lublin, pok. 208
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)